Gå til innhold

Har du lakket neglene i dag? Post et bilde! Lavterskel-skravletråd.

Zenobia

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Så du har lakket neglene to ganger bare i dag?! 

Anonymkode: 5b66d...aec

Endret av Nailpolish4life
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Nailpolish4life said:

Laster opp bilder ifra forskjellige stunder

Forskjellige bilder av forskjellige kvinner også.

Anonymkode: d6f95...f02

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her er mine i dag. Trodde den med glitter skulle være mindre gjennomsiktig, men men, ble ok likevel…

noen som vet om noen glitterlakker som er mindre gjennomsiktig? 

D5A44F79-6893-443D-A8E7-A1F387F08DB0.jpeg

Anonymkode: aacc1...7f7

Jeg legger glitterlakk med svamp! Da får man ordentlig godt dekke. Denne er glitter fra HM, lagt på med svamp: 

DD30F89B-7E3A-47DF-BF91-186CCFD433B4.thumb.jpeg.ebb9b212b266897b2785bb9b0054277c.jpeg

Jeg legger flytende lateks rundt (kjøpt på Neglemakeriet). Børster lakken på svampen, og «stempler» svampen på neglen et par ganger. Gjenta til jeg får så mye coverage jeg vil ha :) svampen absorberer den gjennomsiktige negllakken så det er kun glitteret som blir flyttet til neglen. Bør ha en top coat. 

Anonymkode: 550ab...20b

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg legger glitterlakk med svamp! Da får man ordentlig godt dekke. Denne er glitter fra HM, lagt på med svamp: 

DD30F89B-7E3A-47DF-BF91-186CCFD433B4.thumb.jpeg.ebb9b212b266897b2785bb9b0054277c.jpeg

Jeg legger flytende lateks rundt (kjøpt på Neglemakeriet). Børster lakken på svampen, og «stempler» svampen på neglen et par ganger. Gjenta til jeg får så mye coverage jeg vil ha :) svampen absorberer den gjennomsiktige negllakken så det er kun glitteret som blir flyttet til neglen. Bør ha en top coat. 

Oj, Tusen takk for tips! De var superfine❤️ Bruker du bare vanlig svamp? Tar du neglelakkfjerner på den etterpå? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Oj, Tusen takk for tips! De var superfine❤️ Bruker du bare vanlig svamp? Tar du neglelakkfjerner på den etterpå? 

Jeg bruker sminkesvamper :) sånne trekantede billige jeg kjøper på Normal. Klipper bare av den biten som det er negllakk på og kaster, og bruker resten av svampen senere. Søk på YouTube «how to put on glitter polish” 😊

Jeg har også gjerne ett lag med vanlig negllakk under, sånn at det synes enda mindre om det er noen «hull» 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/25/2022 at 7:37 PM, AnonymBruker said:

Jeg har prøvd meg noen ganger med gradient i det siste, men det blir ikke bra, lurer på om det er noe feil med svampene jeg bruker?  Har sett masse tutorials og gjør alt riktig, men det blir knapt farge. Har prøvd med både Essie, Isadora og HM-lakkene mine. Men samme resultat med alle.

I dag tenker jeg det blir høstfarger, akkurat tatt av pride-neglene (var pride her forrige uke)

Jeg vet ikke om dette er fasiten, for jeg har bare prøvd det en gang...

Men om du ikke har et lag med farge først, så prøv det. Da jeg prøvde svampen rett på basecoaten kom det ingen farge fra den ene lakken (Makeup Mekka), og den andre var nesten gjennomsiktig på neglen (Essie). Men med en gang jeg hadde ett lag med våt fargelakk på neglen så gikk det fint.

Svampene jeg bruker er de trekantede sminkesvampene som kommer i flerpakk på Normal.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noragrets skrev (9 minutter siden):

Jeg vet ikke om dette er fasiten, for jeg har bare prøvd det en gang...

Men om du ikke har et lag med farge først, så prøv det. Da jeg prøvde svampen rett på basecoaten kom det ingen farge fra den ene lakken (Makeup Mekka), og den andre var nesten gjennomsiktig på neglen (Essie). Men med en gang jeg hadde ett lag med våt fargelakk på neglen så gikk det fint.

Svampene jeg bruker er de trekantede sminkesvampene som kommer i flerpakk på Normal.

Ja jeg har alltid farge under, den lyseste av fargene jeg bruker i gradienten :) 

Samme svampene jeg bruker, så merkelig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke særlig pent lakket,og begynt å flasse av etter 2 dager.

Men elsker fargen🥰

Skal fikse de senere idag,med samme lakk. Men tar 2-3 strøk istedenfor 1.

Snapchat-1134987075.jpg

Endret av flusa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en fin farge, flusa! Jeg synes dessverre svært få lakker holder med ett lag.
Jeg vil helst fjerne negllakk så sjeldent som mulig, så jeg bruker som regel baselakk og top coat for å få fargen til å vare lengst mulig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var en fin farge, flusa! Jeg synes dessverre svært få lakker holder med ett lag.
Jeg vil helst fjerne negllakk så sjeldent som mulig, så jeg bruker som regel baselakk og top coat for å få fargen til å vare lengst mulig. 

Ja,jeg pleier ta 2-3 strøk med lakk,så ett strøk med seche vite oppå for å hurtigtørke lakke  og for å få den til å holde lenger🤗

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (23 timer siden):

Ikke særlig pent lakket,og begynt å flasse av etter 2 dager.

Men elsker fargen🥰

Skal fikse de senere idag,med samme lakk. Men tar 2-3 strøk istedenfor 1.

Snapchat-1134987075.jpg

Wicked fra essie? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

prøver å få lagt inn bilde, men det var ikke så lett. 

Endret av Mardina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
^^Belle^^ skrev (På 10.3.2020 den 7.47):

@alli634: problemet er nok at du har for mye fettrester på neglene før påføring. :jepp: Kjøp en flaske med alkohol på Biltema eller lignende, det fungerer utmerket til å rense negler.

Her er mine tørre hender for dagen :lol: , med helt vanlig lakk:

IMG_20200310_074513.thumb.jpg.fa6cc6ba9a7e8a3b0b542156934c7211.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (På 28.9.2022 den 18.08):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nailpolish4life skrev (4 minutter siden):

Shit hva heter den?.

Dette blir nesten spam, med samme kommentar til alle. Er du en bot? Spambot? 

Anonymkode: 5b66d...aec

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...