AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #481 Del Skrevet 4. oktober 2022 -Essie basecoat -Isadora sort -Stripeteip (https://neglemakeriet.no/butikk/dekor/stripetape) -Essie sølv på en halvdel, ukjent merke bronse på den andre (fjern teipen) -Essie gelish topcoat Jeg skulle hatt på topcoat før jeg la på teipen, for den satt seg litt fast i den sorte og jeg måtte gå over med en tynn pensel. Men ellers fornøyd, det er første gang jeg bruker teip og gjør noe sånt 😊 Anonymkode: 550ab...20b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nailpolish4life Skrevet 4. oktober 2022 #482 Del Skrevet 4. oktober 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #483 Del Skrevet 4. oktober 2022 Nailpolish4life skrev (2 timer siden): Så du har lakket neglene to ganger bare i dag?! Anonymkode: 5b66d...aec 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 4. oktober 2022 #484 Del Skrevet 4. oktober 2022 Testet love'n layer i dag. De er i fargen "solid dark sky blue", men ser nesten sort ut. Bilde tatt med blitz viser blåskjæret i fargen. Spent på hvor lenge det vil sitte, nettsiden sier inntil 3 uker. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #485 Del Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så du har lakket neglene to ganger bare i dag?! Anonymkode: 5b66d...aec Nailpolishforlife henter bilder fra nettet... Mest sannsynlig uten samtykke fra avbildede. Trolig en mann som har fetisj kanskje Anonymkode: d64fc...409 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #486 Del Skrevet 4. oktober 2022 Anonymkode: ab482...21a 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #487 Del Skrevet 4. oktober 2022 Essie Chopstix and Stones, gull stempellakk. Anonymkode: 67daf...ecd 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #488 Del Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nailpolishforlife henter bilder fra nettet... Mest sannsynlig uten samtykke fra avbildede. Trolig en mann som har fetisj kanskje Anonymkode: d64fc...409 Gross 😳 Anonymkode: 550ab...20b 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #489 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nailpolishforlife henter bilder fra nettet... Mest sannsynlig uten samtykke fra avbildede. Trolig en mann som har fetisj kanskje Anonymkode: d64fc...409 Det er akkurat det jeg også har skjønt. 🙄 irriterende. Jeg vil se ekte, vanlige hender, jeg. Inspirasjon. Anonymkode: 5b66d...aec 6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 5. oktober 2022 #490 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Anonymkode: ab482...21a Er det Mavala, den som skal forestille Nordlys? 😍 hvis ikke er den helt lik 💜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 5. oktober 2022 #491 Del Skrevet 5. oktober 2022 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BraNok Skrevet 5. oktober 2022 #492 Del Skrevet 5. oktober 2022 Elsker neglelakk, og har så lyst til å eksperimentere med farger/mønstre! Men ender som regel opp med ensfarget.... Tar gjerne imot tips til enkle måter å gjøre det mer spennende på 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #493 Del Skrevet 5. oktober 2022 BraNok skrev (50 minutter siden): Elsker neglelakk, og har så lyst til å eksperimentere med farger/mønstre! Men ender som regel opp med ensfarget.... Tar gjerne imot tips til enkle måter å gjøre det mer spennende på 😊 Stempel! Jeg har kjøpt masse billig og bra på alixpress. Anonymkode: 67daf...ecd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #494 Del Skrevet 5. oktober 2022 BraNok skrev (2 timer siden): Elsker neglelakk, og har så lyst til å eksperimentere med farger/mønstre! Men ender som regel opp med ensfarget.... Tar gjerne imot tips til enkle måter å gjøre det mer spennende på 😊 Ah, jeg også. Jeg kjøpte meg en ombre børste som kommer i posten om noen dager. Har foreløpig ikke noen erfaring med den, men det ser ikke SÅ vanskelig ut på YouTube😂 Anonymkode: aacc1...7f7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #495 Del Skrevet 5. oktober 2022 Her er mine i dag. Trodde den med glitter skulle være mindre gjennomsiktig, men men, ble ok likevel… noen som vet om noen glitterlakker som er mindre gjennomsiktig? Anonymkode: aacc1...7f7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 5. oktober 2022 #496 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Her er mine i dag. Trodde den med glitter skulle være mindre gjennomsiktig, men men, ble ok likevel… noen som vet om noen glitterlakker som er mindre gjennomsiktig? Anonymkode: aacc1...7f7 Jeg syns at de fineste glitterlakkene er gjennomsiktige. De har penest glitter og er enklest å fordele. Bruker alltid en underlakk i den fargen jeg ønsker, ofte en lys rosa, for å få frem glitterlakken best mulig. 🙂 Ikke helt det du spurte etter, men det er min erfaring. Har forresten vært borti i noen mørke glitterlakker som dekker godt, depend bla., men da er det liten størrelse på glitteret så det blir nesten mer skimrende i effekten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 5. oktober 2022 Forfatter #497 Del Skrevet 5. oktober 2022 flusa skrev (3 timer siden): Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #498 Del Skrevet 5. oktober 2022 CrazyCatLady2500 skrev (4 timer siden): Er det Mavala, den som skal forestille Nordlys? 😍 hvis ikke er den helt lik 💜 Nei dette er faktisk to h&m lakker, en blågrå og en effektlakk over! Men likte veldig godt kombinasjonen❤️ Anonymkode: ab482...21a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 5. oktober 2022 #499 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her er mine i dag. Trodde den med glitter skulle være mindre gjennomsiktig, men men, ble ok likevel… noen som vet om noen glitterlakker som er mindre gjennomsiktig? Anonymkode: aacc1...7f7 Så fine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 5. oktober 2022 #500 Del Skrevet 5. oktober 2022 Zenobia skrev (22 minutter siden): Nydelig! Syns du??takk🥰🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå