Gå til innhold

Har du lakket neglene i dag? Post et bilde! Lavterskel-skravletråd.

Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har i hvert fall fjernet neglelakken, og hadde tenkt å lakke på nytt. Men endte opp med å bruke dagen på hagearbeid, og vurderer nå vindusvask i morra. Så tror jeg venter et døgn - da har jeg noe å glede meg til 😆 kanskje neglene er glade for en pause også. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (38 minutter siden):

Har i hvert fall fjernet neglelakken, og hadde tenkt å lakke på nytt. Men endte opp med å bruke dagen på hagearbeid, og vurderer nå vindusvask i morra. Så tror jeg venter et døgn - da har jeg noe å glede meg til 😆 kanskje neglene er glade for en pause også. 

Er nok lurt og la neglene ha en pause iblant men det er ikke lett :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Kaneel said:

Veldig fine! Hvordan laget du effekten? 

Takk! Lakket først hver halvdel i hver sin farge, og penslet litt frem og tilbake der fargene møtes.

For å gjevne ut overgangen brukte jeg en sminkesvamp, hvor jeg penslet fargene ved siden av hverandre på svampen og "stemplet" over hele neglen til fargene var godt nok blandet. Pluss en dæsj med glitterlakk som jeg plasserte der jeg følte for det. Og massevis av neglelakkfjerner for å rydde opp alt som ble stemplet utover fingrene mine.

Hvis du søker på typ "nails ombre sponge" så finner du helt sikkert videoer som viser mer tydelig enn jeg kan forklare 😅

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Essie Angora cardia og Say it aint Soho

16647072158238353881546167072713.jpg

Anonymkode: 67daf...ecd

Wow!!! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noragrets skrev (16 timer siden):

Takk! Lakket først hver halvdel i hver sin farge, og penslet litt frem og tilbake der fargene møtes.

For å gjevne ut overgangen brukte jeg en sminkesvamp, hvor jeg penslet fargene ved siden av hverandre på svampen og "stemplet" over hele neglen til fargene var godt nok blandet. Pluss en dæsj med glitterlakk som jeg plasserte der jeg følte for det. Og massevis av neglelakkfjerner for å rydde opp alt som ble stemplet utover fingrene mine.

Hvis du søker på typ "nails ombre sponge" så finner du helt sikkert videoer som viser mer tydelig enn jeg kan forklare 😅

Bruk flytende latex for å hindre søl på fingrene :) 

Anonymkode: 550ab...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaneel skrev (53 minutter siden):

Så fint! Hvilken farge har du brukt? 

Takk:-)

Fargen er Varnish Beach fra Indigo..pluss litt rosa glitter fra samme merke 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har litt peiling hvordan fester man sånn pynt? Må man ha gel negler eller sitter de på vanlig neglelakk? 

Bittb-1-Set-Gold-Silver-Color-Nail-Decor

Anonymkode: d64fc...409

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Dere som har litt peiling hvordan fester man sånn pynt? Må man ha gel negler eller sitter de på vanlig neglelakk? 

Bittb-1-Set-Gold-Silver-Color-Nail-Decor

Jeg fester de med overlakk eller neglelim. Bruker ikke gel. Det holder er stund. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fester de med overlakk eller neglelim. Bruker ikke gel. Det holder er stund. 

Hva er neglelim? Mener du sånn for kunstige negler? 

Og når du sier du fester med top coating mener du å bruke overlakken som lim under pyntekulene eller som lag over de? Skal man legge de på våt eller tørr neglelakk under si hvis man f eks vil ha røde negler med sånn pynt på, skal den røde lakken tørke først eller bruker man den røde lakken som et slags lim også topcoat oppå når alt er ferdig påsatt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva er neglelim? Mener du sånn for kunstige negler? 

Og når du sier du fester med top coating mener du å bruke overlakken som lim under pyntekulene eller som lag over de? Skal man legge de på våt eller tørr neglelakk under si hvis man f eks vil ha røde negler med sånn pynt på, skal den røde lakken tørke først eller bruker man den røde lakken som et slags lim også topcoat oppå når alt er ferdig påsatt?

Lim for kunstige negler ja. 

Jeg lar fargen tørke, legger på overlakk og fester på pynten. Det holder lenger med enda et lag med topplag (etter det første er tørt), men jeg syns ikke det blir like fint. Prøv deg frem. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...