Nailpolish4life Skrevet 1. oktober 2022 #461 Del Skrevet 1. oktober 2022 (endret) Mørkblå eller lysblå?. Endret 5. oktober 2022 av Nailpolish4life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 1. oktober 2022 #462 Del Skrevet 1. oktober 2022 Har i hvert fall fjernet neglelakken, og hadde tenkt å lakke på nytt. Men endte opp med å bruke dagen på hagearbeid, og vurderer nå vindusvask i morra. Så tror jeg venter et døgn - da har jeg noe å glede meg til 😆 kanskje neglene er glade for en pause også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nailpolish4life Skrevet 1. oktober 2022 #463 Del Skrevet 1. oktober 2022 CrazyCatLady2500 skrev (38 minutter siden): Har i hvert fall fjernet neglelakken, og hadde tenkt å lakke på nytt. Men endte opp med å bruke dagen på hagearbeid, og vurderer nå vindusvask i morra. Så tror jeg venter et døgn - da har jeg noe å glede meg til 😆 kanskje neglene er glade for en pause også. Er nok lurt og la neglene ha en pause iblant men det er ikke lett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 1. oktober 2022 #464 Del Skrevet 1. oktober 2022 noragrets skrev (På 30.9.2022 den 12.06): Veldig fine! Hvordan laget du effekten? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noragrets Skrevet 1. oktober 2022 #465 Del Skrevet 1. oktober 2022 2 hours ago, Kaneel said: Veldig fine! Hvordan laget du effekten? Takk! Lakket først hver halvdel i hver sin farge, og penslet litt frem og tilbake der fargene møtes. For å gjevne ut overgangen brukte jeg en sminkesvamp, hvor jeg penslet fargene ved siden av hverandre på svampen og "stemplet" over hele neglen til fargene var godt nok blandet. Pluss en dæsj med glitterlakk som jeg plasserte der jeg følte for det. Og massevis av neglelakkfjerner for å rydde opp alt som ble stemplet utover fingrene mine. Hvis du søker på typ "nails ombre sponge" så finner du helt sikkert videoer som viser mer tydelig enn jeg kan forklare 😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 2. oktober 2022 #466 Del Skrevet 2. oktober 2022 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nailpolish4life Skrevet 2. oktober 2022 #467 Del Skrevet 2. oktober 2022 (endret) 😮 Endret 12. oktober 2022 av Nailpolish4life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #468 Del Skrevet 2. oktober 2022 Essie Angora cardia og Say it aint Soho Anonymkode: 67daf...ecd 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 2. oktober 2022 #469 Del Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Essie Angora cardia og Say it aint Soho Anonymkode: 67daf...ecd Wow!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #470 Del Skrevet 2. oktober 2022 noragrets skrev (16 timer siden): Takk! Lakket først hver halvdel i hver sin farge, og penslet litt frem og tilbake der fargene møtes. For å gjevne ut overgangen brukte jeg en sminkesvamp, hvor jeg penslet fargene ved siden av hverandre på svampen og "stemplet" over hele neglen til fargene var godt nok blandet. Pluss en dæsj med glitterlakk som jeg plasserte der jeg følte for det. Og massevis av neglelakkfjerner for å rydde opp alt som ble stemplet utover fingrene mine. Hvis du søker på typ "nails ombre sponge" så finner du helt sikkert videoer som viser mer tydelig enn jeg kan forklare 😅 Bruk flytende latex for å hindre søl på fingrene Anonymkode: 550ab...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 2. oktober 2022 #471 Del Skrevet 2. oktober 2022 Og så ble det stygt, så jeg måtte lakke igjen 🙈 bytta farge også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille_fruen Skrevet 2. oktober 2022 #472 Del Skrevet 2. oktober 2022 9 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 2. oktober 2022 #473 Del Skrevet 2. oktober 2022 Lille_fruen skrev (26 minutter siden): Så fint! Hvilken farge har du brukt? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille_fruen Skrevet 2. oktober 2022 #474 Del Skrevet 2. oktober 2022 Kaneel skrev (53 minutter siden): Så fint! Hvilken farge har du brukt? Takk:-) Fargen er Varnish Beach fra Indigo..pluss litt rosa glitter fra samme merke 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #475 Del Skrevet 2. oktober 2022 Dere som har litt peiling hvordan fester man sånn pynt? Må man ha gel negler eller sitter de på vanlig neglelakk? Anonymkode: d64fc...409 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nailpolish4life Skrevet 3. oktober 2022 #476 Del Skrevet 3. oktober 2022 (endret) Endret 12. oktober 2022 av Nailpolish4life 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #477 Del Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dere som har litt peiling hvordan fester man sånn pynt? Må man ha gel negler eller sitter de på vanlig neglelakk? Anonymkode: d64fc...409 Jeg fester de med overlakk eller neglelim. Bruker ikke gel. Det holder er stund. Anonymkode: 67daf...ecd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #478 Del Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fester de med overlakk eller neglelim. Bruker ikke gel. Det holder er stund. Anonymkode: 67daf...ecd Hva er neglelim? Mener du sånn for kunstige negler? Og når du sier du fester med top coating mener du å bruke overlakken som lim under pyntekulene eller som lag over de? Skal man legge de på våt eller tørr neglelakk under si hvis man f eks vil ha røde negler med sånn pynt på, skal den røde lakken tørke først eller bruker man den røde lakken som et slags lim også topcoat oppå når alt er ferdig påsatt? Anonymkode: d64fc...409 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #479 Del Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva er neglelim? Mener du sånn for kunstige negler? Og når du sier du fester med top coating mener du å bruke overlakken som lim under pyntekulene eller som lag over de? Skal man legge de på våt eller tørr neglelakk under si hvis man f eks vil ha røde negler med sånn pynt på, skal den røde lakken tørke først eller bruker man den røde lakken som et slags lim også topcoat oppå når alt er ferdig påsatt? Anonymkode: d64fc...409 Lim for kunstige negler ja. Jeg lar fargen tørke, legger på overlakk og fester på pynten. Det holder lenger med enda et lag med topplag (etter det første er tørt), men jeg syns ikke det blir like fint. Prøv deg frem. Anonymkode: 67daf...ecd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nailpolish4life Skrevet 4. oktober 2022 #480 Del Skrevet 4. oktober 2022 (endret) Pynt ser kult ut. Endret 5. oktober 2022 av Nailpolish4life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå