AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #1 Skrevet 21. januar 2020 Når jeg var på treningssenteret i går fikk jeg ståpikk og ble kåt på en kvinne jeg så trente. Hun lå på magen på en gummimatte og gjorde noen øvelser. Hun hadde tights og jeg kunne se sprekken mellom beina hennes. Er det normalt å få ståpikk i en slik situasjon? Jeg lurer på om jeg burde søkt profesjonell hjelp. Dette må da være unormalt? Anonymkode: 9f5e8...e54 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #2 Skrevet 21. januar 2020 Nei, ikke normalt i det hele tatt 🙄 Anonymkode: b50f4...c67 11
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #3 Skrevet 21. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg var på treningssenteret i går fikk jeg ståpikk og ble kåt på en kvinne jeg så trente. Hun lå på magen på en gummimatte og gjorde noen øvelser. Hun hadde tights og jeg kunne se sprekken mellom beina hennes. Er det normalt å få ståpikk i en slik situasjon? Jeg lurer på om jeg burde søkt profesjonell hjelp. Dette må da være unormalt? Anonymkode: 9f5e8...e54 Du er ihvertfall ikke impotent. Anonymkode: 1dd1f...372 7
Skruf#2 Skrevet 21. januar 2020 #4 Skrevet 21. januar 2020 🤣🤣Unormalt? Det ville være mer unormalt om du ikke gjorde det❗ 9
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #5 Skrevet 21. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg var på treningssenteret i går fikk jeg ståpikk og ble kåt på en kvinne jeg så trente. Hun lå på magen på en gummimatte og gjorde noen øvelser. Hun hadde tights og jeg kunne se sprekken mellom beina hennes. Er det normalt å få ståpikk i en slik situasjon? Jeg lurer på om jeg burde søkt profesjonell hjelp. Dette må da være unormalt? Anonymkode: 9f5e8...e54 Hvor gammel er du? Når gutter er 16-25 kan de få ståkuk av bare en liten tanke om sex eller hvis man ser konturene av en kvinnekropp😅 Snakker av erfaring fra den alderen. Etter hvert lærer man seg å kontrollere det mere. Anonymkode: c220f...f19 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #6 Skrevet 21. januar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? Når gutter er 16-25 kan de få ståkuk av bare en liten tanke om sex eller hvis man ser konturene av en kvinnekropp😅 Snakker av erfaring fra den alderen. Etter hvert lærer man seg å kontrollere det mere. Anonymkode: c220f...f19 Jeg vet. Er derfor jeg lurer om jeg er unormal. Siden jeg er en voksen mann i 30-årene. Anonymkode: 9f5e8...e54
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #7 Skrevet 21. januar 2020 Det er seksuell trakassering og veldig upassende. Hvorfor glor du på damer sånn? Hvis du blir så kåt av det at du får ståpikk så slutt å glo? Stakkars jente.. Anonymkode: 101cd...e53 19
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #8 Skrevet 21. januar 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er seksuell trakassering og veldig upassende. Hvorfor glor du på damer sånn? Hvis du blir så kåt av det at du får ståpikk så slutt å glo? Stakkars jente.. Anonymkode: 101cd...e53 Glor ikke mye sånn ellers. Skjedde bare i går at jeg så inn i sprekken på denne kvinnen og jeg fikk ståpikk. Anonymkode: 9f5e8...e54
isw Skrevet 21. januar 2020 #9 Skrevet 21. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når jeg var på treningssenteret i går fikk jeg ståpikk og ble kåt på en kvinne jeg så trente. Hun lå på magen på en gummimatte og gjorde noen øvelser. Hun hadde tights og jeg kunne se sprekken mellom beina hennes. Er det normalt å få ståpikk i en slik situasjon? Jeg lurer på om jeg burde søkt profesjonell hjelp. Dette må da være unormalt? Anonymkode: 9f5e8...e54 Det er helt normalt. Ingen behov for å beslaglegge tid hos helsevesenet for dette. 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er seksuell trakassering og veldig upassende. Hvorfor glor du på damer sånn? Hvis du blir så kåt av det at du får ståpikk så slutt å glo? Stakkars jente.. Anonymkode: 101cd...e53 Ja det er virkelig trakassering å SE på en jente. Synes du skal slutte å misbruke alvorlige betegnelser. 22
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #10 Skrevet 21. januar 2020 Det er nok siste gang hun går på et treningssenter. Traumatisert for livet. Og du burde utestenges for livet. Du har jo SETT på en vakker kvinne som du ble tiltrukket av. Finnes ikke verre lovbrudd enn det.... Nei, kamerat. Det er vel i utgangspunktet sånn vi er laget vi grisete ekle menn. Og jeg ser på den hendelsen som ganske normal. Men nå er jo det min mening. Andre får mene hva de vil Anonymkode: 75f53...0af 6
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #12 Skrevet 21. januar 2020 At man ser noen man finner tiltrekkende er normalt. Anonymkode: 749e6...826 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #13 Skrevet 21. januar 2020 Akkurat nå, Katten.2.0 skrev: Wtf. Ikke greit. Enig. Trådstarter, her kunne du faktisk snudd deg bort. De fleste legger merke til at de blir beglodd og de aller fleste setter lite pris på at noen nistirrer med ståpikk mellom beina. Jeg hadde blitt vanvittig ukomfortabel iallefall, tenk å bli seksualisert mens man trener... Håper ingen menn ser på meg slik. Anonymkode: 98a19...41d 8
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #14 Skrevet 21. januar 2020 11 minutter siden, isw skrev: Det er helt normalt. Ingen behov for å beslaglegge tid hos helsevesenet for dette. Ja det er virkelig trakassering å SE på en jente. Synes du skal slutte å misbruke alvorlige betegnelser. Ok? Er du også en av de som mener at det er helt innafor å sitte å runke under et håndkle til en dame som tar knebøy, og mener at det er naturlig og ikke trakasserende? Anonymkode: 98a19...41d 5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #15 Skrevet 21. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok? Er du også en av de som mener at det er helt innafor å sitte å runke under et håndkle til en dame som tar knebøy, og mener at det er naturlig og ikke trakasserende? Anonymkode: 98a19...41d Ja for dette er jo det samme som å se på noen. Skjerp deg Anonymkode: 749e6...826 16
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #17 Skrevet 21. januar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel i utgangspunktet sånn vi er laget vi grisete ekle menn. Spot on. Anonymkode: 613fa...3ac 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #18 Skrevet 21. januar 2020 Derfor trener jeg ikke på et senter. Jeg trener hjemme for meg selv. Synd at enkelte ikke kan styre seg, for jeg ville gjerne hatt tilgang på alle apparatene i fred og ro, uten å være på utstilling. Anonymkode: 018c3...b9c 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #19 Skrevet 21. januar 2020 Hvilken farge var det på tightsen? Anonymkode: ee257...2f2 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #20 Skrevet 21. januar 2020 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er seksuell trakassering og veldig upassende. Hvorfor glor du på damer sånn? Hvis du blir så kåt av det at du får ståpikk så slutt å glo? Stakkars jente.. Anonymkode: 101cd...e53 Det er da ikke synd på jenta fordi noen ser på henne! Anonymkode: 40055...fef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå