Gå til innhold

Eksen min misbruker mine sosiale medier.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

fikk en Mail fra Snapchat om at snappen min har blitt logget inn på en telefon, som samsvarer med Eksen min. Gjorde det slutt med han for en stund siden. Jeg konfronterte han med det, men han nektet for å ha visst passordet mitt, men når jeg refererte til mailen, tilsto han. Han var veldig kontrollerende hele tiden da vi var sammen og jeg prøvde å gjøre det slutt før, men når han er så sjalu og graver etter ting. Hva burde jeg gjøre? Jeg har byttet passord, men han truer med å blackmailer meg for ting han har funnet på min private snap. Han overvåker meg og stalker, til og med etter jeg gjorde det slutt....

Anonymkode: 4579e...b7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anmeld.

Anonymkode: 8c6e1...556

• Liker 15
Skrevet

Anmeld han ja. Ta med alt av bevis du har mot han og anmeld for stalking og brudd på privatlivets fred (?) 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, GulSitron skrev:

Anmeld han ja. Ta med alt av bevis du har mot han og anmeld for stalking og brudd på privatlivets fred (?) 

Og/eller datainnbrudd

Anonymkode: 1aa76...b61

• Liker 5
Skrevet

Og skift alle passord! Har han ett, så har han sannsynligvis flere.

Anonymkode: f891b...b68

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

fikk en Mail fra Snapchat om at snappen min har blitt logget inn på en telefon, som samsvarer med Eksen min. Gjorde det slutt med han for en stund siden. Jeg konfronterte han med det, men han nektet for å ha visst passordet mitt, men når jeg refererte til mailen, tilsto han. Han var veldig kontrollerende hele tiden da vi var sammen og jeg prøvde å gjøre det slutt før, men når han er så sjalu og graver etter ting. Hva burde jeg gjøre? Jeg har byttet passord, men han truer med å blackmailer meg for ting han har funnet på min private snap. Han overvåker meg og stalker, til og med etter jeg gjorde det slutt....

Anonymkode: 4579e...b7c

Anmeld. Dette er straffbart.

• Liker 1
Skrevet

Dette gjorde min eks også for litt siden (antar det var han, ingen andre har interesse av å gå inn på min Snapchat), han var også ekstremt kontrollerende og manipulerende. Har ikke hatt kontakt med han på over ett år og orker ikke konfrontere han. Men ja, du kan jo anmelde han! 

Anonymkode: 43611...286

Skrevet

For det første: Skift alle passord (noe du sier du har gjort). Deretter setter du på totrinnsverifisering på alt som går!

Hvis han driver med utpressing, så tar du det til politet. Ta skjermbilde av ALT fra han! Du kan også komme han i forkant fortelle det han vil prøve å bruke mot deg, hva det enn måtte være...

Anonymkode: 53926...680

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...