AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #1 Skrevet 21. januar 2020 Bodd alene et par år? Og er opptatt av sunn og god mat. Lager maten fra bunnen an. Noe her inne som har forslag sm jeg kan prøve meg å? Fint om det er ikke er oppskrift for en hel familie. Er med på å ekstriminere med nye matvarer.. Gjerne til én person og til nød 2 stk. Glad i krydret mat, med ikke chili Anonymkode: c17ba...481
Påkrevd Skrevet 21. januar 2020 #2 Skrevet 21. januar 2020 Bare å google mat til én, så får du jo en million tips. Ellers er det jo massevis av oppskrifter til flere som bare kan omregnes til færre porsjoner.
Brunhilde Skrevet 21. januar 2020 #3 Skrevet 21. januar 2020 Vet du ikke helt om du har bodd alene et par år, eller lurer du på hva slags mat andre som bor alene lager? Jeg lager laks på mange forskjellige måter. Foretrekker laksefilet eller lakseburger. Bruker mye frosne grønnsaker, da slipper jeg å stresse med å bruke opp før det blir dårlig. Kjøper gjerne er pakke koteletter, lager en og fryser resten enkeltvis til andre middager. Samme med kyllingfilet, jeg kjøper en stor pakke og deler opp. Jeg lager supper som jeg fryser ned i passe porsjoner, det er ikke mer stress å lage mye mat, men mye mer praktisk med en stor porsjon når jeg først er i gang. Pasta- og pizzasaus kokes i store porsjoner og fryses ned i passe middagsporsjoner. Du ser tegninga? Oppskrift bruker jeg sjelden, jeg lager det som faller meg inn ut fra hva jeg har i kjøleskap og fryseboks,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå