Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
Så jeg er student og lever kun på lån og stipend fra Lånekassen. Min mor har lånt penger av meg og skulle betale tilbake 2000kr per måned i et år. Disse pengene har ikke kommet denne mnd og jeg mangler 1500kr til husleie, som i seg selv ikke er veldig mye. Før folk begynner å skyte meg fordi vi har fått storstipend så ble disse brukt til å kjøpe utstyr til skolen, så jeg satt igjen med litt mindre en det jeg normalt pleier å ha i mnd som dekker husleie, mat osv...

Jeg har prøvd å søke jobber uten hell, men står fortsatt på på den saken. Men det er ikke noe som skjer med et knips. 
Jeg lurer vel egentlig på om noen vet om noen sider med småjobber eller lignende nå som Finn småjobber ikke lenger er aktuelt? Familien min er veldig liten, så jeg har ikke noe mulighet til å låne der, og vil ikke ta opp lån eller skaffe kredittkort da jeg vet med meg selv at jeg ikke har den kontrollen som kreves. Alt jeg ønsker er bare et part jobber så jeg får betalt husleien min i løpet av de neste dagene.

Tusen takk for hjelpen på forhånd

Anonymkode: 00ab6...34b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk på småjobber gruppene på facebook :) mange store der etter Finn la ned sin småjobber side.  Du kan også selge eiendeler på Finn og i salgsgrupper, det er utrolig hva folk kjøper som man egentlig hadde trodd man bare måtte kaste eller som blir liggende i skuffen å støve ned hos deg uansett. 50 kr her og 100 kr der, det blir fort en tusenlapp det altså:) Kjoler du ikke bruker, sminke, lysestake fra kjellerboden, kaffeservise, plante osvosv alt mulig

Anonymkode: 6fbc3...81c

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 
Så jeg er student og lever kun på lån og stipend fra Lånekassen. Min mor har lånt penger av meg og skulle betale tilbake 2000kr per måned i et år. Disse pengene har ikke kommet denne mnd og jeg mangler 1500kr til husleie, som i seg selv ikke er veldig mye. Før folk begynner å skyte meg fordi vi har fått storstipend så ble disse brukt til å kjøpe utstyr til skolen, så jeg satt igjen med litt mindre en det jeg normalt pleier å ha i mnd som dekker husleie, mat osv...

Jeg har prøvd å søke jobber uten hell, men står fortsatt på på den saken. Men det er ikke noe som skjer med et knips. 
Jeg lurer vel egentlig på om noen vet om noen sider med småjobber eller lignende nå som Finn småjobber ikke lenger er aktuelt? Familien min er veldig liten, så jeg har ikke noe mulighet til å låne der, og vil ikke ta opp lån eller skaffe kredittkort da jeg vet med meg selv at jeg ikke har den kontrollen som kreves. Alt jeg ønsker er bare et part jobber så jeg får betalt husleien min i løpet av de neste dagene.

Tusen takk for hjelpen på forhånd

Anonymkode: 00ab6...34b

Er du kvinne ville jeg vurdert å selge sex/handjobs for eks. Etpar ganger pr mnd er nok :) 

Gjorde det selv som student, sinnsykt opplevelse. Alle flotte menn jeg møtte, flere var c-kjendiser. Fikk et helt annet syn på dette når jeg så hvem som kom på besøk. Men holdt deg lite, jeg gjorde det 1 gang pr uke.

Anonymkode: 55627...7dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...