Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dessverre vært så uheldig og opplevd så mange venninner som senere viser seg å være slanger. Venninner du trodde var oppriktige og genuine, men som viser seg å være twofaced og super falske som gjør alt de kan for å sverte deg. Utspekulerte som bare velger ut sine offer etter offer. Når jeg tenker over det synes jeg det er rart jeg ikke har avslørt dem tidligere, fordi dem alle har en ting til felles. At dem virker så overhyggelige og så genuine nesten som det blir et spill og for godt til å være sant, skjønner dere? Når de blir avslørt av meg så blir jeg selvfølgelig sint, lei meg og konfronterer de. Da har dem null skam og bare dropper meg og viser null anger over hva dem har gjort. Får det til å virke som at det er meg som er problemet. Forkastelige mennesker rett og slett som ødelegger livet til folk. Etter min erfaring er 95% av tilfellene jenter. Gutter kan man mye mer stole på.....
Hilsen frustrert jente på 22 år

For de som ikke vet hva en slange er så er dette kopiert fra Urban Dictionary. 

Eksempel 1: A snake is someone who you think is sincere and really nice, but then turns out to be a backstabber. 
Someone who acts like your best friend, but who actually is the opposite.

Eksempel 2: Someone who will for no reason try and hurt you (Snake you). They will go behind your back to tell your secretsbut try to make themselves look innocent in the whole situation and try to blame it on you in the end. They go behind your back to tell your secrets.

Anonymkode: d957c...994

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen? 💁🏼‍♀️

Skrevet

?

Skrevet

Du har nok en personlighetsforstyrrelse. Søk hjelp.

Anonymkode: 8b4d2...254

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har nok en personlighetsforstyrrelse. Søk hjelp.

Anonymkode: 8b4d2...254

Kom fra trollet selv

Skrevet

Jeg har fremdeles en venninne som var min aller bestevenn før, men etter å ha oppdaget hvor slange hun er, konfronterte jeg henne med alle løgnene hun fortalte meg og alle tingene hun gjorde bak ryggen min. Hun er fremdeles en slange og jeg holder en god armavstand fra henne.

Anonymkode: 62855...566

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fremdeles en venninne som var min aller bestevenn før, men etter å ha oppdaget hvor slange hun er, konfronterte jeg henne med alle løgnene hun fortalte meg og alle tingene hun gjorde bak ryggen min. Hun er fremdeles en slange og jeg holder en god armavstand fra henne.

Hvorfor er du fortsatt venninne med hun da..?

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du fortsatt venninne med hun da..?

Fordi vi har felles venner og vi omgås hverandre daglig pga skole. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...