AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #1 Skrevet 21. januar 2020 I det siste har jeg opplevd at jeg er mye trangere enn vanlig, selvom jeg er like kåt, våt og avslappet. mannen min har kommentert det også. Sånn som her om kvelden fikk han den nesten ikke inn, da spurte han om jeg lå å knep igjen for å tulle med han😂 noen som har opplevd det samme? Kan det ha noe med syklusen å gjøre? Anonymkode: c69fc...7c9
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #2 Skrevet 21. januar 2020 Du kan ha avføring i endetarmen. Anonymkode: 70ea8...85e 2
DominantHr Skrevet 21. januar 2020 #3 Skrevet 21. januar 2020 Er du sikker på at det var mannen din som var på besøk? 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #4 Skrevet 21. januar 2020 Jeg opplever også at jeg er trangere eller videre, og regner med at det har med syklus og grad av kåthet/våthet å gjøre. Kanskje til og med kan andre faktorer spille inn, som anspent i kroppen grunnet annet stress for eksempel. Jeg er også "grunnere" ved eggløsning. Nesten som hardt og vondt innerst, og vi må derfor unngå stillinger hvor jeg blir bunnet. Mannen kjenner også forskjellig på dette, at han liksom krasjer mot hardere "vegg" innerst når jeg har eggløsning. Anonymkode: de1bd...e0c 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #5 Skrevet 21. januar 2020 Ja syklus ,vinkel og hvor mye mat du har i tarmene Anonymkode: 5abcf...ffd
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #6 Skrevet 21. januar 2020 Så om mannen tenker samtidig som at selvtilliten øker: "Jøss, jeg har visst ikke så liten kølle likevel!", så er egentlig svaret at damen trenger å gå på do? 😂 Anonymkode: 94ac8...956
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå