AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #1 Skrevet 21. januar 2020 Jeg har en pakke fersk spagetti og en halv pakke kjøttdeig som jeg bør spise opp i dag. Men føler for noe annet enn den klassiske tomatsausen/kjøttdeigsausen til. Hva annet funker til spagetti og kjøttdeig? Er denne typen pasta: Anonymkode: a1959...fed
deedee_ Skrevet 21. januar 2020 #2 Skrevet 21. januar 2020 Kan lage en wok å ha med pastaen, med en slags teryiaki saus? Hiv inn noen grønnsaker som paprika, babymais og sopp, litt ingefær og hvitløk! 3
Kara79 Skrevet 21. januar 2020 #3 Skrevet 21. januar 2020 Bruker sweet chilisaus. Eller ost i, med krydder og smør.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #4 Skrevet 21. januar 2020 Syntes det er godt med stekt løk, champignon, og ketchup til. Stek først kjøttdeigen, ha i løk og sopp, stek til gyllen farge, ha oppi Idun ketchup og masse grovkvernet pepper. Blir jo tomatbasert, men på en litt annen måte enn de vanlige pasta sausene på glass. Anonymkode: ffb8e...afe
Daisy_B Skrevet 21. januar 2020 #5 Skrevet 21. januar 2020 Spaghetti med kjøttdeig stekt i løk og hvitløk, grønn pesto, parmesan, ruccola og noen pinjekjerner 🙂 4
Teddi Skrevet 21. januar 2020 #6 Skrevet 21. januar 2020 Spaghetti, kjøttdeig, grønnsaker (f.eks løk, tomater, asparges, spinat, sopp) og ha i fløte. Veldig godt og enkelt 👍🏻 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #7 Skrevet 21. januar 2020 Man kan lage carbonara med kjøttdeig i stedet for bacon. Pesto, som allerede foreslått, er også veldig godt. Anonymkode: 1dd4e...22e 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #8 Skrevet 21. januar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Syntes det er godt med stekt løk, champignon, og ketchup til. Stek først kjøttdeigen, ha i løk og sopp, stek til gyllen farge, ha oppi Idun ketchup og masse grovkvernet pepper. Blir jo tomatbasert, men på en litt annen måte enn de vanlige pasta sausene på glass. Anonymkode: ffb8e...afe Beklager, men det er nesten det verste jeg har hørt. Og pastasausen lager man selv, den kommer ikke fra glass. Anonymkode: 226fd...87a 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå