Gå til innhold

Hvordan slanke seg når man er kresen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gå ned 5-6 kg, men er så utrolig kresen når det gjelder mat. Liker ikke cottage cheese, kål, kesam, bønner, linser, melk, proteinpulver etc som brukes av folk som vil slanke seg. Er veldig glad i kjøtt, fisk, grønnsaker og frukt da heldigvis.

Noen som er kresne, men som har gått ned i vekt likevel? Hva spiste dere? 

Anonymkode: e216e...d25

Skrevet

Vektnedgang handler om hvor mange kalorier du spiser, ikke hva. Så spis de matvarene du pleier og tell kalorier med f.eks. My fitness pal eller Lifesum.

Anonymkode: d08a2...74b

Skrevet

Jeg har hatt hell med å kutte ut potetgull og godteri, samt å spise litt mindre posjoner med middag. Trenger ikke spise spesiell mat for å ta av litt.

Anonymkode: 8edec...766

Skrevet

Spis kjøtt og grønnsaker da vel, bare mindre enn før. 

Anonymkode: c9e5f...763

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil gå ned 5-6 kg, men er så utrolig kresen når det gjelder mat. Liker ikke cottage cheese, kål, kesam, bønner, linser, melk, proteinpulver etc som brukes av folk som vil slanke seg. Er veldig glad i kjøtt, fisk, grønnsaker og frukt da heldigvis.

Da spiser du kjøtt, fiks, grønnsaker og frukt. 

Anonymkode: 12cef...922

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker heller ingen av de tingene der. Hvis jeg skal få i meg cottage cheese eller kesam må det være bakt inn i sunne pannekaker/rundstykker. 

Anonymkode: cffb7...491

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du at må spise cc, kål, bønner, linser og proteinpulver for å gå ned i vekt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...