AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #1 Skrevet 21. januar 2020 Jeg er 28. Fikk barn da jeg var 23. Barnefar har en penis på 23 cm i lengden og 16 cm i omkrets. Det ble slutt og jeg dater andre nå. Jeg føler at etter en fødsel og etter å ha blitt penetrert av en penis som er 23 cm lang og 16cm i omkrets, har jeg blitt vid nedentil. Jeg har ikke fått noe kommentarer av de jeg har hatt sex med i etterkant, selvom de er betydelig mindre i utstyret sitt. De sier at de liker sexen med meg og har ikke nevnt noe om at Jeg kanskje er vid. Men jeg føler det selv, men tørr ikke å nevne det for dem eller spørre sånn "Unskyld, menn hvordan synes du at jeg er nedentil? Synes du at jeg er litt for vid eller...? Har så lyst til å fixe på Det? Kan man operere seg strammere? Er det noen her som har samme problem? Setter stor pris på gode råd. Anonymkode: 372fc...315
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #2 Skrevet 21. januar 2020 Trening. Vaginakuler og kegeløvelser. Det har hatt stor effekt hos meg sier min mann. Som var ærlig å sa at jeg er vid. Har født to barn, og merker det egentlig selv også... Anonymkode: 31ac7...73b 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #3 Skrevet 21. januar 2020 https://www.apotekhjem.no/aquaflex-vaginalvekter Da vaginakuler fort kan trene "feil" muskler. Anonymkode: 03218...638
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #4 Skrevet 21. januar 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.apotekhjem.no/aquaflex-vaginalvekter Da vaginakuler fort kan trene "feil" muskler. Anonymkode: 03218...638 Takk for godt tips. Kan du forklare meg litt mere hvordan disse vektene fungerer og "hvordan du gjør det"? Leste litt på den lenken som du sendte meg. Men klarer fortsatt ikke å se for meg hvordan dette virker. Skal man starte med de tyngste vektene først? Eller letteste? Eller...? Ts Anonymkode: 372fc...315
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå