Gå til innhold

Hvilke datingsider er verdt å betale for når man ser etter attraktiv partner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver nettdating og jeg syns mange menn for unge for meg og sannsynligvis for unge til å slå seg til ro er kjekke på Tinder. Det hjelper ikke når de bare sveiper for sex, og jeg som ferdig med 20-årene ikke har helt de samme tingene til felles.

Jeg har prøvd match et gratis prøvedøgn, men fant ingen kjekke gjennom deres sveipesystem. Jeg har fått over 50 meldinger men både bilde og tekst er sensurert før jeg betaler.  Oppfatter stedet for litt sosialt utstøtte unge menn, og for litt mindre heldige utseendet vokse menn, ut fra de jeg så der.

Elitesingles er full av inaktive profiler og svindelprofiler eller horekunder fra england og india. 

Hvilke nettsteder eller apper bør jeg prøve, og hvilke er verdt betalingskostnaden? Det kan også være internasjonal dating men bør være en stor side med mye aktivitet. Jeg trodde match var internasjonal men finner bare norske i innstillinger. 

Anonymkode: ef51f...9ae

Videoannonse
Annonse
Gjest Familytree
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde match var internasjonal men finner bare norske i innstillinger. 

Hvorfor vil du at match skal være internasjonal? 

Skrevet
2 minutter siden, Familytree skrev:

Hvorfor vil du at match skal være internasjonal? 

Jeg trodde match.com kunne være hele verden men jeg får bare opp norske. Jeg vil strekke meg langt for den rette og vil gå inn for å finne kjærligheten overalt, men det er viktig at han er attraktiv og desverre syns jeg ikke så veldig mange med nettdating profiler det. 

Kanskje de kjekke og gode er snappet opp og tatt allerede så de ikke behøver å være på nett? Og at det derfor virker som dem eneste kjekke er de unge playboyene på Tinder som bare vil ha sex? 😂 Og resten mindre attraktive menn sosialt eller fysisk.. ;/ 

Skrevet

Match er meh😂 Har vel prøvd det tre ganger med betaling, men det er mange raringer der inne. Synes Sukker er ok, Tinder fungerer greit hvis man er flink til å sile ut. 

Anonymkode: 0258f...eb0

• Liker 2
Gjest Familytree
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde match.com kunne være hele verden men jeg får bare opp norske. Jeg vil strekke meg langt for den rette og vil gå inn for å finne kjærligheten overalt, men det er viktig at han er attraktiv og desverre syns jeg ikke så veldig mange med nettdating profiler det. 

Kanskje de kjekke og gode er snappet opp og tatt allerede så de ikke behøver å være på nett? Og at det derfor virker som dem eneste kjekke er de unge playboyene på Tinder som bare vil ha sex? 😂 Og resten mindre attraktive menn sosialt eller fysisk.. ;/ 

Try Grindr🤷‍♂️

Skrevet
6 minutter siden, Familytree skrev:

Try Grindr🤷‍♂️

Er ikke det bare for homofile? Jeg er dame som ser etter mann i slutten av 20 årene eller opp til slutten av 30 årene. Kjekk og ville etablere seg, ikke ha elskerinne. 

Gjest Familytree
Skrevet (endret)
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det bare for homofile? Jeg er dame som ser etter mann i slutten av 20 årene eller opp til slutten av 30 årene. Kjekk og ville etablere seg, ikke ha elskerinne. 

Så du ønsker ikke å gå ut med fuckboys, du kan prøve Badoo men jeg anbefaler deg at du finner mennesker fra ditt sosiale miljø. Jeg har ingen erfaring med datingsider😅

Endret av Familytree
Skrevet

Ikke prøv Badoo, det er verre enn Tinder😂

• Liker 3
Gjest Familytree
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke prøv Badoo, det er verre enn Tinder😂

Tinder har flere unge brukere enn Badoo, ikke sånt?😅

Skrevet

Jeg har hørt fra en mannlig venn som har en kompis som bruker badoo at det bare er en knulle app for fjortiser og utro app for gifte desperate menn som tror de får seg fjortiser. Vet ikke om det er feil eller riktig men har ikke tatt sjansen på å sjekke det ut. 

Sukker.no var full av useriøse menn som samlet på flest mulig jenter på Msn før i tiden. Er det mere seriøst i dag? 

Skrevet
6 minutter siden, Familytree skrev:

Tinder har flere unge brukere enn Badoo, ikke sånt?😅

Nei, Badoo har mange unge brukere.. Og alle kan ta kontakt med deg :(

Skrevet

Jeg har truffet noen ok menn på Tinder og Sukker. Må sile masse på Tinder da, og ikke ha for store forventninger til dem man møtes. Du kan få utenlandske på Tinder. Jeg har fått fram mange som bor i Usa. De som betaler kan sveipe andre steder enn der de bor.

Mulig å prøve Møteplassen også? De annonserer i alle fall masse.

Anonymkode: 18e92...86d

Skrevet

Sukker eller tinder. Møteplassen er litt som match, får haugevis av meldinger fra menn som ikke er i nærheten av det du søker etter. Det største utvalger er helt klart på Tinder, men etter siling blir det ikke så mange igjen der heller. På sukker får du silet bort mange uaktuelle gjennom relasjonsprofilen. Men det er der som alle andre steder. De få som ser bra ut for MYE respons, ellers kan det være litt lunkent. Men om du er litt tålmodig så kan det dukke opp noe bra der.

Anonymkode: 08f62...7a7

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri i verden om jeg ville ha kastet bort penger på noe sånni det hele tatt!                                                  

Anonymkode: f3873...be0

Så du synes gratissider er bedre?

Anonymkode: 9cefc...1bf

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri i verden om jeg ville ha kastet bort penger på noe sånni det hele tatt!                                                  

Anonymkode: f3873...be0

Hvis utvalget er bra syns jeg jo det er verdt det, men hittill finner jeg for dårlig utvalg til å betale 299 i mnd for helt uinteressant kontakt.  

Men sett opp mot hva det koster å dra på byen hver helg er det jo en billig pris.  Men jeg har inntrykk av at de på byen er mere sosialt oppegående og normale i utseendet/stell enn de fleste av de som sjekker på nett! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...