AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #1 Skrevet 21. januar 2020 Hei. Er en kvinne i 20 åra som sliter med å få meg jobb for tiden. Jeg syntes det er så vanskelig ettersom at jeg bor i et område hvor jeg ikke kjenner særlig mange her. Flyttet hit for ikke så lenge siden og jeg unner virkelig de som kan gå fritt i butikkene uten og måtte begrense forbruket av det man har. Jeg trenger virkelig å få meg en inntekt og bor i Østfold. Noen som vil hjelpe meg. Jeg håper at noen kan sette lys på min hverdag og bidra til å gjøre ting litt enklere for meg. Takk for svar alle dere som ser. Anonymkode: 9e6bd...627
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #2 Skrevet 21. januar 2020 Hørt om Finn.no? Gå inn der å se på jobb annonser, du kan jo også skrive en god CV og gå innom butikker, be om å prate med sjefen osv... de færreste av oss blir servert jobber på sølvfat. Anonymkode: b2886...743 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #3 Skrevet 21. januar 2020 Hvordan tenker du vi skal hjelpe deg? Skal noen liksom bare gi deg en jobb? Anonymkode: 5c374...c85 5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #4 Skrevet 21. januar 2020 At du ikke kjenner noen har ikke noe å si. Søk på ledige jobber på finn.no eller nav.no. Anonymkode: 65f19...f87
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #5 Skrevet 21. januar 2020 Skal vi hjelpe deg må du legge frem her hvilken utdanning du har og jobberfaring, ellers blir det håpløst. Anonymkode: 12706...583
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #6 Skrevet 21. januar 2020 Jeg flyttet til en by hvor jeg kjente svært få som ung. Da skrev jeg mange søknader, og leverte de personlig til alle stedene jeg kunne. Leverte vel ut 50 søknader. Og endte opp med tilbud om 2 100% stillinger, ene på stedet jeg hadde mest lyst på jobb og. Vil du ha jobb, må du jobbe aktivt for det selv. Anonymkode: 76497...fcc 2
absinthia Skrevet 21. januar 2020 #7 Skrevet 21. januar 2020 Skriv en søknad med CV til kommunen om at du er interessert i jobb og at du gjerne vikarierer i alt fra renhold til hva enn annet du kan gjøre med dine ferdigheter.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #8 Skrevet 21. januar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Er en kvinne i 20 åra som sliter med å få meg jobb for tiden. Jeg syntes det er så vanskelig ettersom at jeg bor i et område hvor jeg ikke kjenner særlig mange her. Flyttet hit for ikke så lenge siden og jeg unner virkelig de som kan gå fritt i butikkene uten og måtte begrense forbruket av det man har. Jeg trenger virkelig å få meg en inntekt og bor i Østfold. Noen som vil hjelpe meg. Jeg håper at noen kan sette lys på min hverdag og bidra til å gjøre ting litt enklere for meg. Takk for svar alle dere som ser. Anonymkode: 9e6bd...627 Hva var det som gjorde at du flyttet til et sted uten å ha en jobb der? Kan du pendle litt om du finner en jobb? La oss si du bor i Halden og får en jobb i Fredrikstad eller Sarpsborg? Vi det gå greit for deg? Du bør søke på jobber som ikke bare er i den byen du bor nå. Lykke til! Anonymkode: ae1f7...df5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå