AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #1 Skrevet 21. januar 2020 Har ei venninna som meine at mødre blir fortere dømmet en fedre. Er det verre vis en mor er ute og feste vær annen helg en far?? Siden hennes meining er jo at hun kan jo gjøre det hun vil mens barnet er hos far i helgen. Hu feste vær annen helg og faren fester og når han ikke har barnet. Anonymkode: 9a874...466
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #3 Skrevet 21. januar 2020 Ja damer blir alltid dømt mer enn menn, men bare drit i det andre sier. Anonymkode: a9dc3...f8d 5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #4 Skrevet 21. januar 2020 Venninen din har rett! Når far ikke hadde barnet på nyttårsaften så var det liksom helt naturlig at far måtte få være ute på byn med kompisene å drikke.Helt enig der selvsagt,han må få lov å gjøre hva han vil når han ikke har barnet. Vi innviterte han til å feire nyttårsaften med oss men han takket nei pga han hadde andre planer,å drikke med kompisene. Helt greit det,men året etterpå velger jeg å gå ut å drikke med venner på nyttåraften,å takker nei til å feire nyttårsaften med barnefaren og barnet vårt,å da fikk jeg så mange kommentarer på at det var uhørt å gjøre noe sånt og at jeg var dårlig mamma som prioriterer festing før barnet. Det er jeg som har barnet mesteparten av tiden å er virkelig ikke ofte jeg drikker. Denne nyttårsaften ønsket jeg å feire med gode venner som jeg ser altfor sjeldent, Å siden det var nyttårsaften så ble det litt drikking og en tur på byn. Ser overhodet ikke noe galt i det bare fordi jeg er mamma istedenfor pappa. Anonymkode: c7bc5...4c5 8
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #5 Skrevet 21. januar 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Venninen din har rett! Når far ikke hadde barnet på nyttårsaften så var det liksom helt naturlig at far måtte få være ute på byn med kompisene å drikke.Helt enig der selvsagt,han må få lov å gjøre hva han vil når han ikke har barnet. Vi innviterte han til å feire nyttårsaften med oss men han takket nei pga han hadde andre planer,å drikke med kompisene. Helt greit det,men året etterpå velger jeg å gå ut å drikke med venner på nyttåraften,å takker nei til å feire nyttårsaften med barnefaren og barnet vårt,å da fikk jeg så mange kommentarer på at det var uhørt å gjøre noe sånt og at jeg var dårlig mamma som prioriterer festing før barnet. Det er jeg som har barnet mesteparten av tiden å er virkelig ikke ofte jeg drikker. Denne nyttårsaften ønsket jeg å feire med gode venner som jeg ser altfor sjeldent, Å siden det var nyttårsaften så ble det litt drikking og en tur på byn. Ser overhodet ikke noe galt i det bare fordi jeg er mamma istedenfor pappa. Anonymkode: c7bc5...4c5 Om far er ute og fester, heilt greit for han er en fantastisk far og trenger pause inni mellom. Om mor går ut og feste så er hun en dårlig mor for hun prioriteter drikking og lar far få ha barnet slik hun kan gå å drikke seg sjitas siden hun ikke vil være med barnet.. sånn er det mødre blir dømt. Far er like mye far som mor er like mye mor. Anonymkode: 9a874...466 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #6 Skrevet 21. januar 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om far er ute og fester, heilt greit for han er en fantastisk far og trenger pause inni mellom. Om mor går ut og feste så er hun en dårlig mor for hun prioriteter drikking og lar far få ha barnet slik hun kan gå å drikke seg sjitas siden hun ikke vil være med barnet.. sånn er det mødre blir dømt. Far er like mye far som mor er like mye mor. Anonymkode: 9a874...466 Ja er akkurat sånn det er! Å når vi var sammen så fikk han sååå mye skryt av familien om han en sjelden gang skiftet bleie;var ikke måte på hvor god pappa han var da! Men får vi mødre noe skryt for all jobben vi gjør hele tiden? Nei! Det er jo bare forventet av oss siden vi er mamma. Det burde være like selvfølgelig at far gjorde det! Anonymkode: c7bc5...4c5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #7 Skrevet 21. januar 2020 Jeg har aldri tenkt på det sånn. Nå fester vi ikke noe særlig lenger, men da vi var yngre og noen hadde barn ble vi glad uansett hvem av foreldrene som ble med ut. Anonymkode: 2dab0...fc4 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #8 Skrevet 21. januar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ei venninna som meine at mødre blir fortere dømmet en fedre. Er det verre vis en mor er ute og feste vær annen helg en far?? Siden hennes meining er jo at hun kan jo gjøre det hun vil mens barnet er hos far i helgen. Hu feste vær annen helg og faren fester og når han ikke har barnet. Anonymkode: 9a874...466 Har en som går i 3. klasse på barneskole, og han hadde skrevet denne teksten med mindre feil... Anonymkode: 3b6d0...f67
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #9 Skrevet 21. januar 2020 Jeg synes det er rart at foreldre ikke vil feire nyttårsaften med barna, uavhengig av kjønn. 4-åringen synes det var skikkelig stas både i fjor og i år. Er man skilt og ikke har samvær den dagen kan jeg skjønne det. Men å ordne barnevakt? Rare prioriteringer Anonymkode: 461de...7e8
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #10 Skrevet 21. januar 2020 Vil også si at det å feste annenhver helg høres ganske stusselig ut. Har de virkelig ikke noe bedre, mer meningsfullt, å gjøre..? Anonymkode: 461de...7e8
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #11 Skrevet 21. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vil også si at det å feste annenhver helg høres ganske stusselig ut. Har de virkelig ikke noe bedre, mer meningsfullt, å gjøre..? Anonymkode: 461de...7e8 Vett ikke hun er ung da 22 år. Anonymkode: 9a874...466
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #12 Skrevet 21. januar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri tenkt på det sånn. Nå fester vi ikke noe særlig lenger, men da vi var yngre og noen hadde barn ble vi glad uansett hvem av foreldrene som ble med ut. Anonymkode: 2dab0...fc4 Ja er jo en del venner som savner deg når du har barn og vil «låne deg litt» Og kan være litt greit og ta en liten pause inni mellom. Det hadde jo selvfølgelig vært noe annet om mor skulle ha festet vær helg.. Når hun har barnet. Men når hun ikke har barnet en helg så ser jo ikke jeg problemet at hun vil kose seg litt med venner festing eller ikke det er ikke andres problem. Anonymkode: 9a874...466
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #13 Skrevet 21. januar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er rart at foreldre ikke vil feire nyttårsaften med barna, uavhengig av kjønn. 4-åringen synes det var skikkelig stas både i fjor og i år. Er man skilt og ikke har samvær den dagen kan jeg skjønne det. Men å ordne barnevakt? Rare prioriteringer Anonymkode: 461de...7e8 Jeg er med sønnen det mesteparten av tiden ellers så klarer fint annenhver nyttåraften uten han. Kjekt å av og til kunne feire nyttårsaften med vennene mine som ikke har barn. Ikke frister det så veldig å tilbringe mer tid enn barnefaren enn det som absolutt er nødvendig heller. Anonymkode: c7bc5...4c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå