Gå til innhold

Sluttet på pillen, er nå kåt hele tiden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer bare på om det er noen som har opplevd det samme som meg. Jeg har gått på p-pillen i 15 år, startet da jeg var 17, uten noen problemer. I løpet av de 3 siste årene har jeg merket at sexlysten min har vært mer eller mindre helt borte, men jeg trodde dette bare var en del av å ikke være tenåring lengre, og å være i full jobb med lite fritid. 

For ca. 20 dager siden sluttet jeg på pillen, og nå er sexlysten plutselig ekstrem! Jeg har lyst på sex hele tiden, og får ikke nok. Det føles nesten som jeg har oppdaget sex på nytt. Det er faktisk så ekstremt at det til tider blir veldig frustrerende, og partneren min klarer ikke å holde følge med meg 😅 Er det noen andre som har opplevd lignende etter å ha sluttet på pillen?

Anonymkode: b755f...332

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

100% 

Etter 12 år på pilla så sluttet jeg for å forsøke å bli gravid, og herreguud jeg var kåt! Følte meg som en kåt tenåring, ALT var turn on hele tiden. Det roet seg gradvis over et par måneder, men lysten forble trippel så høy som før pilla. Kommer aldri til å begynne igjen! 

Anonymkode: 18dc4...bd3

• Liker 1
Skrevet

JA! Hahaha det er helt nydelig. 

Jeg har gått på pillen i ti år, sluttet fordi studentbudsjettet plutselig ikke strakk til en mnd, men fant ut at jeg ALDRI skal ta hormonprevensjon igjen. Hele kroppen min har liksom våknet, jeg må onanere hvertfall en gang om dagen, hvis ikke blir jeg gal. Bare synd jeg er singel nå 😅 jeg har mye mer lyst, jeg blir mye våtere og kommer mye lettere. Problemet er at huden min har blitt litt teit, men satser på at det går seg til etter hvert. 

Anonymkode: 98716...d9d

• Liker 2
Skrevet

Jeg mistet iallefall sexlysten en del med p-ringen. Men samtidig så har den fikset huden min som fucket seg totalt etter graviditeten, så jeg fortsetter enn så lenge..  Men savner sexlysten jeg hadde før jeg startet på ringen🙈

Anonymkode: 56834...531

Skrevet

Vil ikke si at selve sexlysten er økt for min del, tok siste pille søndag før nyttår. MEN orgasmene nå er mye sterkere 😧

Anonymkode: 195f8...ef3

Gjest Hundedama
Skrevet

Jeg har like sterk orgasme m p piller 

Skrevet

Jeg fikk et nytt liv etter at jeg sluttet på hormonprevensjon. Sexlysten min har aldri vært bedre, bedre orgasmer, er en mye greiere kjæreste fordi jeg stort sett er i et mye bedre humør. Skal aldri tilbake til hormoner. Eneste er som noen nevnte over, huden min har blitt værre. Men det er overkommelig når alt det andre er så mye bedre. Fikk MYE mindre søtsug også, så er generelt en kåtere, slankere og mye mer trivelig kjæreste! 

Skrevet

Denne tråden fikk meg til å ta litt tid for meg selv 😋😘

Anonymkode: 425b6...434

Skrevet

Og ja, jeg er også en av de som endret meg etter å ha blitt ferdig med p-sprøyte og deretter p-stav ;)

Anonymkode: 425b6...434

Skrevet

Helt enig! Jeg har gått sammenhengende på pilla i 7 år. Sluttet i høst da jeg begynte å få langvarige og kraftige blødninger. Og plutselig er jeg superkåt! De siste årene har jeg ikke brydd meg noe særlig om sex, men nå vil jeg ha seks om dagen 😆 Minst! Aldri mer p-pille!

Anonymkode: 41255...c65

Skrevet

Synes derfor det er utrolig synd med alle de trådene som er her på KG om sex med kondom, hvor mange menn sier at det hadde vært uaktuelt å bruke kondom, og at det hadde vært en dealbreaker i forholdet osv. Stakkars damer som går rundt og ikke kjenner på sexlyst hele sitt voksne liv bare fordi partnerene deres nekter å bruke annen beskyttelse. Vedder på at de mannfolka hadde hatt et mye bedre sexliv hvis de lot partneren sin slutte på p-pilla og brukte kondom istedet. 

Anonymkode: ec669...af4

• Liker 3
Skrevet
17 timer siden, deedee_ skrev:

Jeg fikk et nytt liv etter at jeg sluttet på hormonprevensjon. Sexlysten min har aldri vært bedre, bedre orgasmer, er en mye greiere kjæreste fordi jeg stort sett er i et mye bedre humør. Skal aldri tilbake til hormoner. Eneste er som noen nevnte over, huden min har blitt værre. Men det er overkommelig når alt det andre er så mye bedre. Fikk MYE mindre søtsug også, så er generelt en kåtere, slankere og mye mer trivelig kjæreste! 

Rart det der gitt. Tenk på det, trivelig kjæreste og greier.

Utrolig hvor lite som skal til for å få medgjørlig mann. 

Skrevet
2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Rart det der gitt. Tenk på det, trivelig kjæreste og greier.

Utrolig hvor lite som skal til for å få medgjørlig mann. 

• Liker 1
Skrevet

Derfor jeg ikke vil at kvinner skal gå på dette drittet.

Kondom er fint det! Sterilisering i tillegg anbefales.

Anonymkode: 978a9...601

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, deedee_ skrev:

Det er dette mange kvinner ikke skjønner. Funker sexlivet så er mannen med på nesten alt som skal være. 

Skrevet
4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Det er dette mange kvinner ikke skjønner. Funker sexlivet så er mannen med på nesten alt som skal være. 

Det er ikke så rart at sexlivet ikke funker for alle, når mange kvinner føler de "må" gå på hormonprevensjon fordi mannen ikke liker kondom. Men ja, sexlivet har blitt bedre og det har virkelig gjort underveker i forholdet vårt. I tillegg til at jeg ikke er hormonell og overemosjonell i hytt og pine, har mer kontroll på følelser og blir ikke lei meg/sint for bagateller. Var mye sint og lei meg over småting før, men skjønner nå at det ikke var den "egentlige" meg, men at det var p-pillene som gjorde det. Veldig synd, at de tingene som stort sett er faktorer som gjør at menn dumper kjærestene sine (lite sex og mye drama), mest sannsynlig er ting som kunne vært fikset om man bare droppet hormonprevensjon. 

• Liker 3
Skrevet

kåte damer er fantstisk.

Anonymkode: d799b...a3c

Skrevet

Så heldige dere er, som kjenner dere kåte etter å ha sluttet med pillen. Bruk det og nyt herlig sex med den du er glad i.😍

Anonymkode: b6cb8...aff

Skrevet

Jeg og kjenner det veldig.
Bort med pilla og når jeg får eggløsning så er jeg helt ekstremt kåt, bare å tenke noe hyggelig så er jeg klar på 2 minutter.
MEN... jeg er single, så ingen som får utbytte av at jeg er i et "godt hjørne".

Anonymkode: 29968...a78

Skrevet

Haha, husker kona sluttet på piller da vi skulle prøve å lage barne ja. Kjenner meg igjen.

Det ble aldri aktuelt for henne å starte med piller igjen. Jeg steriliserte meg og vi har levet livets glade dager siden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...