Gå til innhold

Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På butikken må jeg ha 10 kroning for å få ut en handlevogn  noe jeg veldig ofte glemmer. Jada vet de ansatte kan hjelpe deg med å få vogn uten penger,men er det mulig å kjøpe en sånn som de ansatte låner ut få få en vogn uten peger? Hva heter den runde dingsen de bruker? Hadde vært så greit å en hengende på nøkkelhanken så jeg alltid har den med meg.

Anonymkode: 6ec57...afd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikkje kva det heiter, men eg har hatt nøkkelringer med ein slik "mynt" på, det er genialt:)

Skrevet

De burde gi ut sånne på alle butikker som har sånne handlevogner. Jeg har fått mine gjennom div reklame. 

Anonymkode: 3d5d0...319

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De burde gi ut sånne på alle butikker som har sånne handlevogner. Jeg har fått mine gjennom div reklame. 

Grunnen til at de ikke gir ut sånne er fordi den er mindre verdt enn en 10,- og derfor vil folk gi F i å legge vogna på plass.

Anonymkode: d0798...110

• Liker 1
Skrevet

En vognmynt eller polett om du vil koster som oftest 10 kr. Spør i kassen i butikken som har slike vogner som krever vognmynt. Noen steder gir de ut gratis, jeg har funnet det i disken hos rema 3 ganger iløpet av de siste 10 årene. Vet at coop obs har gratis liggende hos informasjonen, bare gå dit og spør. En coop obs har gratis, en har gratis utlån som du må gi tilbake og den tredje har jeg kun kjøpt hos for mange år siden, vet ikke om det er utlån eller gratis i dag. 

Anonymkode: 77669...f0b

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig! Her får du låne polett men skulle gjerne hatt en selv. Fant foresten på finn.no 😄

Skrevet
10 minutter siden, Fjaselina skrev:

Veit ikkje kva det heiter, men eg har hatt nøkkelringer med ein slik "mynt" på, det er genialt:)

Polett heter det visst :)

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig! Her får du låne polett men skulle gjerne hatt en selv. Fant foresten på finn.no 😄

Rart, jeg har fått mange her og der i butikker. Både gratis og kjøpt (jeg har en tendens til å miste ting 😂) til og med biltema ga ut gratis poletter.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart, jeg har fått mange her og der i butikker. Både gratis og kjøpt (jeg har en tendens til å miste ting 😂) til og med biltema ga ut gratis poletter.

Jeg har også en tendens til å miste ting så tenkte å henge den på nøkkelhanken så den ikke forsvinner :) Jeg har som sagt fått låne polett både på matvarebutikk og på "VilVite" men aldri fått polett.Har aldri spurt om de selger da,har bare gått utifra at de ikke gjør det siden de låner ut polett. Men fikk taki nå på finn.no så nå er jeg happy :) Så barn har store gleder :P

Skrevet

Hahaha 150 kr i frakt for å sende en bitteliten polett! Folk på finn.no er jo fullstendig sprø! Ikke litt aktuelt engang hehe!

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også en tendens til å miste ting så tenkte å henge den på nøkkelhanken så den ikke forsvinner :) Jeg har som sagt fått låne polett både på matvarebutikk og på "VilVite" men aldri fått polett.Har aldri spurt om de selger da,har bare gått utifra at de ikke gjør det siden de låner ut polett. Men fikk taki nå på finn.no så nå er jeg happy :) Så barn har store gleder :P

Prøv en rema, kiwi eller coop butikk som har vogner med pollett. 
Jeg mener å ha sett en bunnpris pollett en gang, så kan være de også har.
Dersom butikken har vogner som krever pollett, spør i kassen om de har. Enten får du den gratis eller så må du betale 10 kr for den. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv en rema, kiwi eller coop butikk som har vogner med pollett. 
Jeg mener å ha sett en bunnpris pollett en gang, så kan være de også har.
Dersom butikken har vogner som krever pollett, spør i kassen om de har. Enten får du den gratis eller så må du betale 10 kr for den. 

betaler gjerne penger for den :) Får prøve det neste gang å høre om de selger det :)

Skrevet

Jeg jobbet på IKEA for sånn 15 år siden. Da fikk vi ut sånne til å henge på nøkkelknippet. Det som var genialt, var at det ikke var en polett - men en sak man bare stakk inn i mynthullet, og så fikk du løsnet vognen. Så slapp du ha den inni. Herreguuud, jeg er elendig på å forklare. Altfor seint på kvelden for meg 😂
Men ellers har jeg sikkert fått ørten poletter hos Coop Obs og som reklame fra andre firmaer 😊

Anonymkode: bdb4d...988

Skrevet

For en elendig trådtittel. Skyldes det latskap, alvorlig manglende intelektuelle evner eller manglende respekt for leserne?

Anonymkode: 6d3c4...e0d

• Liker 4
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

For en elendig trådtittel. Skyldes det latskap, alvorlig manglende intelektuelle evner eller manglende respekt for leserne?

Anonymkode: 6d3c4...e0d

Den kommer til å bli stengt snart på grunn av det, uansett, så da husker ts det forhåpentligvis til neste gang. 

Anonymkode: 864c2...4f7

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...