Gå til innhold

Trillingliv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett denne?:) Jeg har akkurat begynt, og er allerede veldig rørt:)

Anonymkode: 0c3e0...a81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg ser på den! :) Fin serie ❤️

Anonymkode: bea98...dd0

• Liker 3
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg ser på den! :) Fin serie ❤️

Anonymkode: bea98...dd0

Så koselig at vi er flere som titter :) Synes de balanserer det veldig fint, at de får fram at det også er svinetungt på en god måte. Også den lykken da❤️

Skrevet

Fin serie! Imponert over åpenheten til familiene, det er tøft å få 3 babyer på en gang! 

Men samtidig et skikkelig under, tenk å ha tre små barn i magen!

Anonymkode: 4303e...14e

Skrevet

Har sett. Det virker helt unaturlig å få tre barn.. Å få tvillinger eller trillinger er min største skrekk🤣 stakkars folk! 

Anonymkode: c5ed8...700

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sett. Det virker helt unaturlig å få tre barn.. Å få tvillinger eller trillinger er min største skrekk🤣 stakkars folk! 

Anonymkode: c5ed8...700

Jeg fikk «bare» tvillinger, absolutt ingen skrekk og slettes ikke synd på meg! Det fineste som kan skje🥰 Føler meg så heldig!!

Anonymkode: 0b1b0...849

• Liker 5
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk «bare» tvillinger, absolutt ingen skrekk og slettes ikke synd på meg! Det fineste som kan skje🥰 Føler meg så heldig!!

Anonymkode: 0b1b0...849

Nåja. Klart det er lykke, men som tvillingforeldre som så episoden i går sa vi bare to ord: Stakkars jævler.

Det var en tøff tid, selv om tvillingene våre var fullgått og friske. Tror tiden med trillinger fort blir umenneskelig uten et veldig godt fungerende nettverk som kan avlaste. 
Tøffe 6-barnsforeldre som ba om hjelp i form av mat! Og bra gjort av de som gav dem ❤️

Anonymkode: d9c59...bbd

• Liker 6
Skrevet

Jeg følger med! Synes det er en fin og rørende serie som viser både utfordringene og det fine med å få trillinger. Synes de er tøffe som deler, og synes det er fint å se på, samtidig som jeg er glad det ikke er meg. Jeg synes det var tøft nok med én! :) 

Anonymkode: dc513...432

• Liker 2
Skrevet

Veldig spennende serie, er dypt imponert over disse damene! Bare ammingen er jo en jobb døgnet rundt. Og en tankevekker hvor mye bedre ordning vi har i Norge med 1 år lenger permisjon. 

Jeg ser at den norske mammaen har blitt veldig stor på Instagram og har begynt å starte for seg selv. Forstår at det er naturlig, og det kan være vanskelig/umulig å ha en vanlig jobb. Men håper det ikke blir altfor mye eksponering av barna når de vokser og blir eldre.

Anonymkode: b5c6d...9fd

• Liker 3
Skrevet

Er selv trilling, så følger med. Veldig fint å se på

Anonymkode: 6051d...ffb

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Fortsatt like rørt, jeg:) Synes de har balansert bra med det som er vanskelig og det som er helt fantastisk. Veldig fin serie!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...