Populært innlegg Djungelvrål Skrevet 20. januar 2020 Populært innlegg #3 Skrevet 20. januar 2020 Man er ikke ustelt selv om man har hår på kroppen. Dummeste jeg har lest! 78
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #4 Skrevet 21. januar 2020 Nei 20 årene her Anonymkode: 910ff...0af 18
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #5 Skrevet 21. januar 2020 Hah... Vittig lesing 😃 Anonymkode: 945bf...fb8 2
Katten.2.0 Skrevet 21. januar 2020 #6 Skrevet 21. januar 2020 2 hours ago, SupaWoman said: Man er ikke ustelt selv om man har hår på kroppen. Dummeste jeg har lest! Passer ufrisert bedre? 2
Djungelvrål Skrevet 21. januar 2020 #7 Skrevet 21. januar 2020 17 timer siden, Katten.2.0 skrev: Passer ufrisert bedre? Man kan ha så mye kroppshår man vil, det har fremdeles lite med hygiene å gjøre. Man har jo masse hår på hodet, hvorfor er ikke det "urent"? Mange kvinner inkludert meg selv vasker ikke håret på hodet hver dag en gang, jeg vasker det bare 2-3 ganger i uka MEN kroppen vasker jeg så og si hver dag. Hodehåret mitt er dermed skitnere enn kjønnshåret mitt. 31
Oppgitt78 Skrevet 21. januar 2020 #8 Skrevet 21. januar 2020 Ustelt trenger da ikke å ha noe med hygiene å gjøre, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du begynner å bable om det.. 3 minutter siden, SupaWoman skrev: Man kan ha så mye kroppshår man vil, det har fremdeles lite med hygiene å gjøre. Man har jo masse hår på hodet, hvorfor er ikke det "urent"? Mange kvinner inkludert meg selv vasker ikke håret på hodet hver dag en gang, jeg vasker det bare 2-3 ganger i uka MEN kroppen vasker jeg så og si hver dag. Hodehåret mitt er dermed skitnere enn kjønnshåret mitt. 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #9 Skrevet 21. januar 2020 Neida. De aller fleste menn kjører det også, uansett alder! Anonymkode: f09ad...795 26
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #10 Skrevet 21. januar 2020 Nei, gjort det siden tidlig tyveårene jeg. Anonymkode: 4ecbd...cda 9
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #11 Skrevet 21. januar 2020 Hvorfor forsøker du å påføre kvinner skam? Anonymkode: c586d...196 27
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #12 Skrevet 21. januar 2020 Glattbarbert som da jeg var 20 her... K41 Anonymkode: 91637...914 8
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #13 Skrevet 21. januar 2020 Det er en utbredt misforståelse at hår der nede er "skittent". Faktisk er det omvendt. De som barberer vekk alt har mer bakterier og mer risiko for sopp og infeksjoner. De hårete er renere og sunnere. Anonymkode: f327d...f92 29
GrønnNellik68 Skrevet 21. januar 2020 #14 Skrevet 21. januar 2020 Det håret er jo der for en grunn 10
Katten.2.0 Skrevet 21. januar 2020 #15 Skrevet 21. januar 2020 3 hours ago, SupaWoman said: Man kan ha så mye kroppshår man vil, det har fremdeles lite med hygiene å gjøre. Man har jo masse hår på hodet, hvorfor er ikke det "urent"? Mange kvinner inkludert meg selv vasker ikke håret på hodet hver dag en gang, jeg vasker det bare 2-3 ganger i uka MEN kroppen vasker jeg så og si hver dag. Hodehåret mitt er dermed skitnere enn kjønnshåret mitt. Que? Jeg er jo relativt ustelt om jeg ikke gjør noe med håret og skjegget selv om jeg dusjet rett før jeg la meg. 3
Guidet Kvinne Skrevet 21. januar 2020 #16 Skrevet 21. januar 2020 2 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Que? Jeg er jo relativt ustelt om jeg ikke gjør noe med håret og skjegget selv om jeg dusjet rett før jeg la meg. Jeg gjør aldri noe med håret mitt, utover å vaske det. Det er tykt, langt, friskt og sunt. Jeg har fått skryt av det hele livet. Er jeg da ustelt fordi jeg ikke har klippet det i en raff, kort frisyre som jeg styler hver morgen? Det har jeg i så fall aldri fått tilbakemelding om. 8
Katten.2.0 Skrevet 21. januar 2020 #17 Skrevet 21. januar 2020 3 minutter siden, Guidet Kvinne said: Jeg gjør aldri noe med håret mitt, utover å vaske det. Det er tykt, langt, friskt og sunt. Jeg har fått skryt av det hele livet. Er jeg da ustelt fordi jeg ikke har klippet det i en raff, kort frisyre som jeg styler hver morgen? Det har jeg i så fall aldri fått tilbakemelding om. Hva i allverden skjer med økseskaftet i dag? Poenget mitt var om ordet 'ufrisert' klang bedre enn 'ustelt' for Supawoman, hvorpå det kom et fullstendig frakoblet svar tilbake angående hygiene. Og jeg, personlig, som mann, ser ustelt ut om jeg ikke gjør noe med håret på morgenen. Hvorvidt du har hatt et liv med skryt for ditt hår er fullstendig likegyldig for meg, og et imponerende bomskudd på begge mine innlegg i denne tråden. 7
Oppgitt78 Skrevet 21. januar 2020 #18 Skrevet 21. januar 2020 1 minutt siden, Katten.2.0 skrev: Hva i allverden skjer med økseskaftet i dag? Poenget mitt var om ordet 'ufrisert' klang bedre enn 'ustelt' for Supawoman, hvorpå det kom et fullstendig frakoblet svar tilbake angående hygiene. Og jeg, personlig, som mann, ser ustelt ut om jeg ikke gjør noe med håret på morgenen. Hvorvidt du har hatt et liv med skryt for ditt hår er fullstendig likegyldig for meg, og et imponerende bomskudd på begge mine innlegg i denne tråden. Kort lunte i dag, eller? 😂😂 7
Guidet Kvinne Skrevet 21. januar 2020 #19 Skrevet 21. januar 2020 Akkurat nå, Katten.2.0 skrev: Hva i allverden skjer med økseskaftet i dag? Poenget mitt var om ordet 'ufrisert' klang bedre enn 'ustelt' for Supawoman, hvorpå det kom et fullstendig frakoblet svar tilbake angående hygiene. Og jeg, personlig, som mann, ser ustelt ut om jeg ikke gjør noe med håret på morgenen. Hvorvidt du har hatt et liv med skryt for ditt hår er fullstendig likegyldig for meg, og et imponerende bomskudd på begge mine innlegg i denne tråden. Ok, jeg har ikke lest så nøye. Men du flisespikker altså på ustelt versus ufrisert? Kan ikke langt og friskt og frodig kjønnshår sees på som noe annet enn ustelt eller ufrisert? 6
Katten.2.0 Skrevet 21. januar 2020 #20 Skrevet 21. januar 2020 1 minutt siden, Guidet Kvinne said: Ok, jeg har ikke lest så nøye. Men du flisespikker altså på ustelt versus ufrisert? Kan ikke langt og friskt og frodig kjønnshår sees på som noe annet enn ustelt eller ufrisert? Det er ikke jeg som flisespikker på det, men SuperWoman ble provosert over at TS brukte ordet "ustelt" om full busk. De fleste skjønner jo at man mener ufrisert, ikke relatert til ens personlige hygiene. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå