Gå til innhold

flekkfjerner


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest gjest_

jeg har en hvit polyester treningsjakke som har fått noen flekker som ikke vil bort. Det er ganske lenge siden den ble møkkete og jeg har prøvd noe som heter bio tex uten hell... Noen som vet om noe annet jeg kan prøve ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest l gjest

er den helt hvit, kan du prøve med litt klor..

du kan også prøve på et renseri, det koster nokk ikke så mye å få fjerna en flekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ikke bruk klor på polyester, du risikerer bare å få en grå flekk som resultat når den opprinnelige flekken er borte.

Hva med Vanish?

Ellers pleier jeg å gni flekker inn med Zalo og la det ligge en stund før jeg vasker plagget som normalt. Det fjerner det aller meste som er fettbasert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest_

det er ikke fett flekker... gikk litt for nærme en sølepytt som ble kjørt gjennom av en syklist :roll: glemte å vaske jakka med en gang så flekkene har blitt sittende... men jeg kan jo kanskje prøve vanish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta
det er ikke fett flekker... gikk litt for nærme en sølepytt som ble kjørt gjennom av en syklist  :roll: glemte å vaske jakka med en gang så flekkene har blitt sittende... men jeg kan jo kanskje prøve vanish

Jeg er en stor fan av Vanish. Ville kanskje lagt til bløt i vann tilsatt Vanish, da løser flekken seg bedre opp. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...