Gå til innhold

Usikker på om jeg kan ha blitt gravid

Anbefalte innlegg

Gjest Redcode13
Skrevet

Hei. 

Har i en uke nå hatt merkelige symptomer, blir ikke klok på om jeg er blitt gravid, kan ha hatt SA eller graviditet utenfor livmor.. hørt mange "tips" nå om hva det kan være men ikke av folk som har opplevd noe av det..  har time hos legen, men ikke før om en uke og vil gjerne ha noen svar før den tid.. 

Håper det er noen som har opplevd lignende eller har noen tanker om hva det kan være.. symptomer som starta 8 dager siden, altså en dag før IKM:

- murringer, kramper, smerter i magen (trodde bare mens var på vei) men det har vært mange fler dager og i større grad enn jeg ellers har rundt uka mi..

- vondt i korsryggen i flere dager nå, noe varm temperatur om natta

-mens kom 4 dager forsent, varte kun i 3 dager. To dager med litt blod og en del brunt uflod/blod siste dag. Vanligvis varer den hvertfall 5 dager og blør mer/vanlig blod 

- er en del kvalm, kaster opp morgen/kveld, sure oppstøt, svimmel, halsbrann, tisser ofte, oppblåst, ømme bryst, merkelig lukte-og smaksans, og ellers noen andre "graviditetssymptomer" men mange kan jo lett forveksles med mens symptomer så blir virkelig ikke klok på detta....

- tok en test 4 dager etter IKM, den var negativ,samt som jeg begynte å blø noe.. 

Noen som har noen tanker om dette? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende du er gravid og at blødningen din var en festeblødning. Ta en ny test? 

• Liker 1
Skrevet

Tenker at du overtenker og leter etter symptomer. 

Anonymkode: 345fa...e5b

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...