AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #1 Skrevet 20. januar 2020 Ingen hemmelighet at det finnes (mange?) menn som tenner på fantasien om å bli låst inn/kontrollert av dama med utstyret "i bur". Hva tenker dere kvinner om det? Pirrer tanken på å holde mannen/gubben/kjæresten sitt utstyr "fengslet" slik at dere har kontroll og styrer hans orgasmer? Anonymkode: f2a99...003
Bamseklemmer Skrevet 21. januar 2020 #2 Skrevet 21. januar 2020 Skulle prøve en sånn kuklås med ei venninna, men problemet var at jeg fikk ståkuk med en gang hun skulle sette den på. Den ble liggende i nattbordskuffa og vi har hatt mang en latter av kuklåsen😂
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #3 Skrevet 21. januar 2020 Jeg kunne likt det men har til gode å prøve det. Men det hadde blitt rart å prøve på en snill mann da, jeg ville heller hatt det på en utro ex Anonymkode: c5bc5...d4c
Bamseklemmer Skrevet 21. januar 2020 #4 Skrevet 21. januar 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det hadde blitt rart å prøve på en snill mann da, jeg ville heller hatt det på en utro ex Haha, ja og så kastet nøkkelen på havet😂
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #5 Skrevet 21. januar 2020 12 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Haha, ja og så kastet nøkkelen på havet😂 Ja for alltid! Så kunne han ha det så godt der i kukburet sitt 😂💪👍 Anonymkode: c5bc5...d4c 1
Bamseklemmer Skrevet 21. januar 2020 #6 Skrevet 21. januar 2020 Finnes det noe fittelås? Den skulle iallefall jeg kastet langt etterpå😂
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #7 Skrevet 21. januar 2020 1 minutt siden, Bamseklemmer skrev: Finnes det noe fittelås? Den skulle iallefall jeg kastet langt etterpå😂 Nei det tror jeg ikke ville vært fysisk mulig egentlig. Menn kan jo tisse gjennom kuklåsen men siden urinrøret ligger ved åpningen til vagina så ville det ikke vært mulig å sperre for vagina men slippe forbi urin i nød. Anonymkode: c5bc5...d4c 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #8 Skrevet 21. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei det tror jeg ikke ville vært fysisk mulig egentlig. Menn kan jo tisse gjennom kuklåsen men siden urinrøret ligger ved åpningen til vagina så ville det ikke vært mulig å sperre for vagina men slippe forbi urin i nød. Anonymkode: c5bc5...d4c Finnes noe som heter kyskhetsbelte Anonymkode: 91d6a...e24 3
MuffinStud Skrevet 21. januar 2020 #9 Skrevet 21. januar 2020 Har testet. Synes det var gøy. Det seksualiserte mye av hverdagen, selv husarbeid. Kona hadde nøkkelen i kjede rundt halsen. Det var ikke utroskap eller mistillit som var tematikken. Men mer det at hun styrte ting og ble tilvennet det å ha seksuell makt i forholdet. Kanksje det er noe primalt over det, men jeg viet kanskje henne mer oppmerksomhet. Ikke minst fikk jeg også et avbrudd i masturberingsvanene. Jeg er også en del ute på møter og slikt, og kanskje nøkkelen føltes som en forsterkning av den subtile bekreftelsen som gifteringen gir. Jeg har også et ganske robust ytre, så hun syntes det var tennende å ha "temmet beistet" spesielt der jeg agerte med autoritet ovenfor andre. At det går en måned uten å ha tatt en kjapp en var temmelig uvanlig for meg. Og at jeg da, heller enn å låse døra til rommet mitt og fyre opp chrome i anonym modus, blir låst opp og masturberer til orgasme foran henne før jeg blir låst inn igjen. Har ikke hatt på buret på en stund nå, men det skjer nok igjen. Det er jo så mye man skal utforske. 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #10 Skrevet 21. januar 2020 2 timer siden, MuffinStud skrev: Har testet. Synes det var gøy. Det seksualiserte mye av hverdagen, selv husarbeid. Kona hadde nøkkelen i kjede rundt halsen. Det var ikke utroskap eller mistillit som var tematikken. Men mer det at hun styrte ting og ble tilvennet det å ha seksuell makt i forholdet. Kanksje det er noe primalt over det, men jeg viet kanskje henne mer oppmerksomhet. Ikke minst fikk jeg også et avbrudd i masturberingsvanene. Jeg er også en del ute på møter og slikt, og kanskje nøkkelen føltes som en forsterkning av den subtile bekreftelsen som gifteringen gir. Jeg har også et ganske robust ytre, så hun syntes det var tennende å ha "temmet beistet" spesielt der jeg agerte med autoritet ovenfor andre. At det går en måned uten å ha tatt en kjapp en var temmelig uvanlig for meg. Og at jeg da, heller enn å låse døra til rommet mitt og fyre opp chrome i anonym modus, blir låst opp og masturberer til orgasme foran henne før jeg blir låst inn igjen. Har ikke hatt på buret på en stund nå, men det skjer nok igjen. Det er jo så mye man skal utforske. Spennende og interessant! Men hvordan fungerer det å bruke kuklås i vanlige bukser i sosiale sammenhenger? Vil det ikke bli veldig synlig bul? Anonymkode: c5bc5...d4c
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #11 Skrevet 21. januar 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen hemmelighet at det finnes (mange?) menn som tenner på fantasien om å bli låst inn/kontrollert av dama med utstyret "i bur". Hva tenker dere kvinner om det? Pirrer tanken på å holde mannen/gubben/kjæresten sitt utstyr "fengslet" slik at dere har kontroll og styrer hans orgasmer? Anonymkode: f2a99...003 Anonymkode: 6fee1...f46
MuffinStud Skrevet 21. januar 2020 #12 Skrevet 21. januar 2020 19 minutter siden, AnonymBruker said: Spennende og interessant! Men hvordan fungerer det å bruke kuklås i vanlige bukser i sosiale sammenhenger? Vil det ikke bli veldig synlig bul? Anonymkode: c5bc5...d4c Noen modeller har en klassisk hengelås som kommer oppå i tillegg. Det blir nok litt upraktisk å putte innenfor tøy. Den vi brukte har en sylinderlås integrert. Den er hard, ja, Så hvis noen trykker litt imot, så kan det kjennes. Men det må litt utoveri tilfeldig berøring at noen skal kjenne at noe var kunstig hardt og ikke en normalt livlig penis. Og selv da skal det være litt spesielle omstendigheter for at personen skjønner at dette var definitivt ikke nøkler eller mobil som du hadde i lomma. Det er mer risiko at f.eks barna skal sitte på fanget eller plutselig legge seg oppå deg på sofaen. Eller at noen synes at du setter deg ned på en kunstig måte siden du av og til må justere litt for å unngå å manspread'e. Folk studerer ikke skrittet vårt så mye som vi liker å tro, men litt merkelig motorikk synes forholdsvis tydelig. Så tilvenningen er vel greit å gjøre innenfor husets fire vegger.
Sre Skrevet 29. desember 2022 #13 Skrevet 29. desember 2022 (endret) Har brukt kukbur både i hardplast, og i stål. Anbefales å bruke det gjerne kun noen timer om gangen i starten, så utvide til noen dager. Opphissende å bruke, de fleste går fint å bruke selv om du skal ut av huset. Synest normalt ikke så mye for andre hva du har i trusa. Endret 29. desember 2022 av Sre
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #14 Skrevet 29. desember 2022 Sre skrev (3 timer siden): Har brukt kukbur både i hardplast, og i stål. Anbefales å bruke det gjerne kun noen timer om gangen i starten, så utvide til noen dager. Opphissende å bruke, de fleste går fint å bruke selv om du skal ut av huset. Synest normalt ikke så mye for andre hva du har i trusa. Bortgjemt og glemt, lite å by på, ingen blir skremt. Kvinner som vet de har menn med stor, bryr seg lite om andre kvinner glor. Gir din kvinne deg undertøy som viser din natur, da vet du at du ikke er en sissy som treger å sitte i bur. . Anonymkode: 4ba7c...cff
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #15 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 21.1.2020 den 12.04): Spennende og interessant! Men hvordan fungerer det å bruke kuklås i vanlige bukser i sosiale sammenhenger? Vil det ikke bli veldig synlig bul? Anonymkode: c5bc5...d4c De fleste modeller har naturlig form, så de vises ikke gjennom bukser. Ikke stort mer enn naturlig, så lenge modellen har sylinderlås. Det er en gøy og sexy hemmelighet når mannen aksepterer å underkaste seg kvinnen på denne måten. Dette er noe alle kvinner burde vurdere å bruke på sin mann. Da får de sex kun når de selv vil, og de får en mann som stiller opp på alle måter, slettes ikke bare seksuelt. 🔨 Anonymkode: 7bc44...ab3 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #16 Skrevet 30. desember 2022 MuffinStud skrev (På 21.1.2020 den 12.36): Noen modeller har en klassisk hengelås som kommer oppå i tillegg. Det blir nok litt upraktisk å putte innenfor tøy. Den vi brukte har en sylinderlås integrert. Den er hard, ja, Så hvis noen trykker litt imot, så kan det kjennes. Men det må litt utoveri tilfeldig berøring at noen skal kjenne at noe var kunstig hardt og ikke en normalt livlig penis. Og selv da skal det være litt spesielle omstendigheter for at personen skjønner at dette var definitivt ikke nøkler eller mobil som du hadde i lomma. Det er mer risiko at f.eks barna skal sitte på fanget eller plutselig legge seg oppå deg på sofaen. Eller at noen synes at du setter deg ned på en kunstig måte siden du av og til må justere litt for å unngå å manspread'e. Folk studerer ikke skrittet vårt så mye som vi liker å tro, men litt merkelig motorikk synes forholdsvis tydelig. Så tilvenningen er vel greit å gjøre innenfor husets fire vegger. Hva med de som går i trange jeans, vil kuk bur fungere da? Anonymkode: 2d8a5...6e8
MuffinStud Skrevet 30. desember 2022 #17 Skrevet 30. desember 2022 (endret) Når det sitter riktig så har jeg hatt på trange bukser uten ubehag. Men igjen presiserer at modellen jeg bruker har ikke hengelås på utsiden, men sylinderlås. Jeg har kun den ene, så jeg vet ikke om det er avgjørende. Ting som trange jeans er nok lurt å tenke på ved valg av modell. Jeg har kun hatt på i perioder i dagtid. Gjerne enten som oppkjøring mot lek senere på kvelden eller fordi vi skal ha skikkelig røsk i husarbeidet, totalrengjøring, timevis klargjøring til gjester eller annet (f.eks fylle henger og reise på dynga). Jeg synes det er gøy og det har faktisk en funksjon. Jeg tar minimalt med pauser til madammen er fornøyd og er konsekvent på at hun er den første til å sette seg ned og koble ut. Og da tar jeg først pause når hun sitter servert mat/drikke/underholdning. Jeg har ikke klart å sove med den på. Det gjør rett og slett for vondt når jeg får ereksjon om natta. Så jeg er ikke erfaren på dette. Selv om vi har hatt buret en stund, så gav jeg opp første natta å være låst inne i flere dager i strekk. Hennes kontroll over min masturbering er tillitsbasert selv om det startet med anskaffelsen av buret. Så det er mer symbolet og "riset bak speilet" som av og til tas frem enn selve barrieren. Når jeg har det på, synes jeg det av og til er behov for å kunne justere. Spesielt hvis det har glidd litt ut og strammer på testiklene. Da må jeg da en tur på toalettet, åpne bukse og dra i stellet mens jeg dytter buret på plass. Uten å låse opp, altså. Endret 30. desember 2022 av MuffinStud
Elaine Marley Skrevet 31. desember 2022 #18 Skrevet 31. desember 2022 Tråden er ryddet for seksualisert innhold. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå