Gå til innhold

Hjelp lovdata politi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det noen som kan hjelpe meg å finne lover på lovdata som er skrevet for politet og demmes krav i jobben? Jeg må være litt min egen advokat enn så lenge! Nå trenger jeg lover og paragrafer! Politet har ikke utført jobben sin i henhold til loven og de har faktisk krysset grensen til korrupsjon og vært med på å utøve trussler (de sier til person som prøve å skade meg med sveiseapperat at han gjorde en bra jobb! Og spurte meg om jeg ble skremt!, før de forfalsket forklaring og dekket over sine egne spor og jobbet videre med å fremstille meg i dårlig lys.) Politiet skriver ALDRI noe om situasjoner, den og andre, FRA MIN SIDEN, den blir hysjet ned, ikke nevn engang noe fra min side, men om de tror det vil stoppe meg har de noe annet i vente!). Så please hjelp om du kan. Takk på forhånd! Og om du skal fortelle meg at det er umulig. Javel da skal griser fly før jeg er ferdig!

Anonymkode: 73f68...357

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre du har håndfaste bevis kan du bare gi opp. 

Anonymkode: 94194...2bc

Skrevet

Hvilket lovverk politiet bruker som hjemmel for inngrep kommer an på oppdraget/situasjonen, men det er straffeprosessloven eller politiloven. 

Hva har skjedd? 

Anonymkode: 2bcf7...163

Skrevet

Hva var bakgrunnen for at du ble utsatt for trusler? 

Men, truet med sveiseapparat, hvordan gjør man det? 

Anonymkode: 83564...127

Skrevet

Jeg hadde ett forhold til x advokaten min. Han og jeg ble uvenner og han truet meg med at jeg var en heks som skulle brennes som heksa jeg var. Han er ikke advokat i dag, mistet lisensen, mest pga meg og de meldingen han sendte meg fra sin tlf til min med trusselen. Jeg viste ikke at han hadde mistet lisensen og jeg gav han en sjangse til da jeg aldri trodde han ville gjøre alvor utav trusselen. Der tok jeg feil! Naive naive meg! Uansett, han er gift med ei som jobber på politistasjon og han kjenner politet personlig og har gjort det i mange år! Nok også de høyt oppe i politet! Mange tjenester der til hverandre! Uansett. Jeg flyttet til kar og leide rom der. På etter ca 6 mnd samme der,  først veldig bra, så veldig dårlig, en natta kommer han i gangen med sveiseapperat for å brenne meg. Jeg låser meg og hunden min inne på rommet. Jeg ser ut ruta da jeg vurderer å hoppe ut og sier til hunden min "det er ikke deg han vil ha, det er meg!". Jeg trodde aldri han jeg bodde med ville skade hunden min fordi han mislikte meg! Trodde det virkelig ikke! Naive naive meg! Hunden min var livredd av alt bråket og ropingen til han jeg bodde med, jog ser at det allerede er politi og ambulanse der, de er vist alt i bygget, tomme biler utenfor i gata og skjønner med en gang de er med på opplegget. Uansett, jeg prøvde å få hundene til han jeg bodde med inn på rommet mitt med de var for opptatt med han jeg bodde med da han lokket på de når han hadde sveiseapperatet. Så jeg måtte lukke å låse døren med de utenfor. De ville ha løpt til meg om det sto en fremmed kar og ropte med sveiseapperat i gangen, men når det var hovedeieren i huset kunne jeg ikke prøve lengere å få de på rommet og måtte låse de ute. Hunden til han jeg bodde med bæsja på gulvet da mens de løp rundt i panikk da han jeg bodde med kom hylende og løpende ut fra gangen. Men jeg måtte låse. Han kan skylde seg selv når han utsetter sin egen hund og x en sin hund for terror! Uansett. Politi kom på andre siden av døren og sier de er Politi, jeg ringer 113 og sier jeg vil ha de på tlf når jeg åpner. Når jeg har åpnet og lagt på sier ene politi karen "bra jobbet" OG KLAPPER HAN SOM PRØVE Å BRENNE MEG PÅ SKULDEREN!" Og en av de spurte så om "BLE du skremt NÅ!?". Og senere ble hunden min hos han jeg bodde med da jeg aldri trodde han ville la sitt hat mot meg gå utover min snille snille snille hund. Så når venninna mi tok over hunden min for meg 1-2 uker etterpå var hun FULL av sår og skorper på beina og kroppen! Jeg mener jo at han som gjorde det burde straffet slik han torturerte hunden min å gå igjennom mange dager med tortur og frykt! Men det eneste jeg kan gjøre uten å bli låst inne selv er å få denne saken opp og frem, i lyset, sørge for at han mistet omsorg for sin hund og at folk får vite hvilket monster han er og at han må betale erstattning til meg som svir, samt sitte i fengsel!!!!! Skulle betalt erstattning til hunden min men hun ville jo ikke forstått det så da får han betale meg! Det han gjorde mot meg var grusomt og ikke eneste Han gjorde heller! Han jeg bodde med sa han mistet jobben i bygget som vaktmester etter sveiseapperat episode, samsynligvis fordi han rope så høyt at flere naboer klaget og lurte på hva faen som skjer i den leiligheten, aldri hørt noen rope så høyt før!!! og advokaten har mistet lisensen! Allikevel er det ingen som vil hjelpe meg! OG politet gjør alt for å dekke over og få meg fremstått i dårlig lys! Og aviser gidder ikke svare meg engang! Jeg kommer til å rope høyt og hamre på til jeg får rettferdighet. Lever dessuten på fattigdoms grensen, men advokat skal man betale selv! Rettferdighet for de rike i Norge som har råd til advokat! Synd for resten, de kan de rike gjøre hva de vil mot uten straff! Uansett, jeg SKAL VINNE DENNE KRIGEN! 

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva var bakgrunnen for at du ble utsatt for trusler? 

Men, truet med sveiseapparat, hvordan gjør man det? 

Anonymkode: 83564...127

Mannen kommer inn i leilighetsgangen om natten og roper på deg alt han kan og roper at du skal "komme hit nå" mens du ser flammen farge veggen med Orange, gul og rød og du hører det freser ut av apparatet! 

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre du har håndfaste bevis kan du bare gi opp. 

Anonymkode: 94194...2bc

Som sagt.. griser flyr før jeg er ferdig! Jeg har såvidt begynt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...