Gå til innhold

Paretoregelen og dating. Også kjent som 80/20 regelen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poenget er at Tinder kun viser de menn i topp 20% oftere til kvinner enn de i 80% nederst. Derfor ender de opp med de som flest kvinner sveiper ja på topp 20% og dette er også fitteprinsene. 

Anonymkode: 37575...b08

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget er at Tinder kun viser de menn i topp 20% oftere til kvinner enn de i 80% nederst. Derfor ender de opp med de som flest kvinner sveiper ja på topp 20% og dette er også fitteprinsene. 

Ja, det stemmer nok. I begynnelsen fikk jeg bare opp de dødskjekke modellgutta. Nå får jeg mer average Joe opp, det er mye hyggeligere :) 

Anonymkode: 6f77a...8f6

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det stemmer nok. I begynnelsen fikk jeg bare opp de dødskjekke modellgutta. Nå får jeg mer average Joe opp, det er mye hyggeligere :) 

Så kan du tenke deg hvordan vi som ikke er average joe menn har det. Vi får bare opp 20% bunn. De som du kaller average joe er nok fortsatt kremen av tinder menn. 

Jeg er normal vekting, full jobb alt på stell men får bare match med overvektige usunne damer. Da snakker vi ikke 10kg for mye men 20-30+ kg. Jeg vet fjeset mitt antageligvis ikke er mer enn en 2 av 10 men det kan jeg dessverre ikke få gjort noe med. Ingenting i mot overvektige men ganske deprimerende å ikke få match med noen med samme matchvekt. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så kan du tenke deg hvordan vi som ikke er average joe menn har det. Vi får bare opp 20% bunn. De som du kaller average joe er nok fortsatt kremen av tinder menn. 

Jeg er normal vekting, full jobb alt på stell men får bare match med overvektige usunne damer. Da snakker vi ikke 10kg for mye men 20-30+ kg. Jeg vet fjeset mitt antageligvis ikke er mer enn en 2 av 10 men det kan jeg dessverre ikke få gjort noe med. Ingenting i mot overvektige men ganske deprimerende å ikke få match med noen med samme matchvekt. 

Hvis du er under snittet så kan jeg tenke meg at du sliter en del på tinder ja. 
Jeg merker meg også at de som er ganske kjekke skriver litt, også gidder de ikke mer. De er kjipe til å føre samtaler.
De som er helt gjennomsnittlig utseendemessig, men som jeg sveipet høyre på fordi det var annet som vekket interessen, de skriver mye mer og er mer involvert og interessert i samtalen.

Jeg er antagelig ikke kremen selv heller, kanskje en 6-7 🤷‍♀️ og matcher med de over, på og under meg utseendemessig, for å si det litt stygt. De som ligger under meg utseendemessig er veldig på. Jeg tror ikke de får så mange match.

• Liker 3
Skrevet

Takk for svar. Ja jeg sliter på Tinder og Byen. Skulle heller ønske jeg hadde et penere fjes og heller vært overvektig. 

Du du skriver om chattingen stemmer bra. Det er fordi hvis jeg er heldig får jeg en to matcher i måneden. Sannsynligvis har kvinnen jeg matchet med mange 100 kjekkere matcher enn meg. Derfor prøver man så godt man kan med ord. Men utseende vinner jeg forstår jo det. Natural selection. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Ja jeg sliter på Tinder og Byen. Skulle heller ønske jeg hadde et penere fjes og heller vært overvektig. 

Du du skriver om chattingen stemmer bra. Det er fordi hvis jeg er heldig får jeg en to matcher i måneden. Sannsynligvis har kvinnen jeg matchet med mange 100 kjekkere matcher enn meg. Derfor prøver man så godt man kan med ord. Men utseende vinner jeg forstår jo det. Natural selection. 

Innimellom, når jeg sitter litt i min egen verden ute blant folk så tenker jeg "han der, han er egentlig skikkelig interessant og kunne vært kjærestemateriale, men han hadde jeg aldri sveipa høyre på tinder". Å møte folk i en helt normal setting er nok bedre vil jeg tro :) 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Innimellom, når jeg sitter litt i min egen verden ute blant folk så tenker jeg "han der, han er egentlig skikkelig interessant og kunne vært kjærestemateriale, men han hadde jeg aldri sveipa høyre på tinder". Å møte folk i en helt normal setting er nok bedre vil jeg tro :) 

Det har jeg også tenkt noen ganger :) så har jeg tenkt omvendt av noen jeg har sveipet på og så møtt, «han hadde jeg aldri sveipet høyre hvis jeg visste hvem han var» 😂

Anonymkode: a7992...d9a

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg også tenkt noen ganger :) så har jeg tenkt omvendt av noen jeg har sveipet på og så møtt, «han hadde jeg aldri sveipet høyre hvis jeg visste hvem han var» 😂

Anonymkode: a7992...d9a

Ja! det og!  😄 

Skrevet

Finnes det en dating app som kun er tekstbasert? Eneste sjansen min tror jeg. 

Og please gi disse mennene en sjanse, håper det er meg hehe

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer. Tinder er som resten av markedet. Det er de samme som går hjem med damer hver helg. De som har knekt koden.

Noen få menn, ca 20% har MYE sex, 50-150 resten har langt sjeldnere. 3  kanskje 4. Menn de fleste damer er innom en av disse før de slår seg til ro med en de kan holde på.

Derfor har de fleste koner pult flere enn sin mann. Mannen hadde sikkert lyst å være supersjekker men evnet det ikke. Mens kona ofte hadde en "vill" periode hvor hun ble sjarmert av supersjekkere.

Anonymkode: 6b8dd...c1b

Tull.

Tinder er puleapp så ja de kjekkeste får pule, men ellers så stiller alle menn godt.

Man skal liksom være glad som kvinne for at man har innboksen full, men full av hva? Menn som vil stappe pikken inni deg?

Å knekke koden handler om å kunne snakke normalt med kvinner og å være selvsikker+sjarmerende. Trenger ikke være kjekk, men det hjelper på. Hadde du knekket koden ville du ha pult rundt og dumpa damer. Alle "snille" menn blir sånn..

Også kanskje se litt forbi de aller peneste damene? De som har x antall menn etter seg? Kanskje slutte å ignorere det store flertallet fordi du vil ha 10/10?

Anonymkode: 01c48...9cb

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tull.

Tinder er puleapp så ja de kjekkeste får pule, men ellers så stiller alle menn godt.

Man skal liksom være glad som kvinne for at man har innboksen full, men full av hva? Menn som vil stappe pikken inni deg?

Å knekke koden handler om å kunne snakke normalt med kvinner og å være selvsikker+sjarmerende. Trenger ikke være kjekk, men det hjelper på. Hadde du knekket koden ville du ha pult rundt og dumpa damer. Alle "snille" menn blir sånn..

Også kanskje se litt forbi de aller peneste damene? De som har x antall menn etter seg? Kanskje slutte å ignorere det store flertallet fordi du vil ha 10/10?

Anonymkode: 01c48...9cb

Finn deg en vanlig mann og se hvor mange matcher han får på tinder. Damer lever i en annen verden enn 80% styggeste menn på tinder. 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finn deg en vanlig mann og se hvor mange matcher han får på tinder. Damer lever i en annen verden enn 80% styggeste menn på tinder. 

Les det du kommenterer på

Anonymkode: 12e92...add

• Liker 2
Skrevet

🤔

Anonymkode: 4f590...585

• Liker 1
Skrevet
På 20.1.2020 den 22.15, AnonymBruker skrev:

Da får de slutte å gå etter de samme mennene hele tida. Menn flest har bare rundt 6 partnere totalt gjennom livet, og hvis man dumper noen etter et ligg kan det gå år til neste gang. Den sjansen tar ikke de fleste. Dette er nok de som har noen titalls partnere og oppover fra før.

Anonymkode: ac655...f37

På 20.1.2020 den 21.27, AnonymBruker skrev:

Kvinner blir ikke ulykkelige single før de kommer i midten/slutten av tredveåra og er barnløse og begynner å få dårlig tid. Frem til det lever de livet med masse sex, utdanning, karriere og drikking.
Så oppdager de at de mangler noe, men det er ofte for sent.

Statistisk er dette feil. Kvinner har i snitt litt flere partnere enn menn, men det er bare 8 gjennom livet vs menns 6. Som for menn trekker ei lita gruppe opp snittet. Majoriteten av kvinner har få partnere pga de er i lange monogame forhold. Som regel til en kar som nok er litt mindre kjekk enn Brad Pitt, men likevel en kar ei dame kan forelske seg i. De aller fleste kvinner og menn ser jo helt vanlig ut. Hverken stygg eller slående vakker. 

Og det er ofte mennene i et forhold som bestemmer om det skal bli barn pga de fleste kvinner ønsker barn og står på langvarig prevensjon. 

Ei kvinne i 30-årene drikker typisk ikke som en svamp, det er mer noe man gjør når man er 18-22 og ikke trenger å tenke på restitusjon, 100 % jobb, vekt som alle blir et issue over 25. Akoholproblemer er mest utbredt blant menn. 

Anonymkode: 29c38...f86

Skrevet
19 timer siden, Xcase33 skrev:

Tror du heller bør sette deg inn i Myers Briggs ;)

Er sponsing inn i bilde her?...🤨😂

Skrevet

Hva med meg som tenner på disse mennene? Elsker de når de er snille, uskyldige og ikke klarer helt å snakke med damer. Å føle seg så verdsatt som disse får deg til å føle, er mye bedre enn å ta de alle andre tar.

Anonymkode: 00129...2fe

• Liker 2
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Er sponsing inn i bilde her?...🤨😂

Sponsing av hva? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...