Gå til innhold

Paretoregelen og dating. Også kjent som 80/20 regelen.

Anbefalte innlegg

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste menn, stygge eller ikke, tenker bare tøm og røm. Nytter ikke gå for de ukjekke....

Anonymkode: 01c48...9cb

Enig her

Anonymkode: 12e92...add

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

De fleste menn, stygge eller ikke, tenker bare tøm og røm. Nytter ikke gå for de ukjekke....

Det som ikke nytter er å gå for de som er mer attraktive enn deg selv. Da får du bare sex.

Nesten alle menn vil ha kjæreste, men det betyr ikke at du kan velge de peneste uten å ha noe tilsvarende å tilby.

Anonymkode: e6a0f...f24

• Liker 3
Skrevet

Paretoregeleren er urovekkende treffende når det kommer til Tinder iallefall. Matchtallene og kravene går hånd i hånd.

Anonymkode: ab99a...eaf

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har venner og kolleger fra 24-30, stort sett alle opplever det samme som jeg beskrev. Både pene og jenter med normalt utseende, oppegående og bra folk. Så jeg har virkelig fått dette inntrykket. 

Anonymkode: a7992...d9a

Samme her, og fortsatt i alderen mellom 35 og 45 er det slik det foregår og oppleves blant mine venninner og kjente. Utrolig skuffende. Man mister tillit og respekt, noe som tærer på gryende relasjoner. Spesielt når dette skjer gang på gang... 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Samme her, og fortsatt i alderen mellom 35 og 45 er det slik det foregår og oppleves blant mine venninner og kjente. Utrolig skuffende. Man mister tillit og respekt, noe som tærer på gryende relasjoner. Spesielt når dette skjer gang på gang... 

Hvor raskt går man til sengs?

Anonymkode: e18b9...869

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor raskt går man til sengs?

Plz

Anonymkode: d8cd8...43c

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det som ikke nytter er å gå for de som er mer attraktive enn deg selv. Da får du bare sex.

Nesten alle menn vil ha kjæreste, men det betyr ikke at du kan velge de peneste uten å ha noe tilsvarende å tilby.

Anonymkode: e6a0f...f24

Går ikke for dem. Går for de på mitt nivå eller de jeg anser som det..Kan godt hende du vil skrive nå at "De er sannsynlig på et høyere nivå enn deg", men tro meg, de er ikke det.

Dessuten så mener de fleste menn at de er 2-3 nivåer bedre enn hva de FAKTISK er.

• Liker 4
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Går ikke for dem. Går for de på mitt nivå eller de jeg anser som det..Kan godt hende du vil skrive nå at "De er sannsynlig på et høyere nivå enn deg", men tro meg, de er ikke det.

Dessuten så mener de fleste menn at de er 2-3 nivåer bedre enn hva de FAKTISK er.

Ugh, jeg kjenner et beist av en mann (Liker han ikke, så får ikke dårlig samvittighet) som tar kaka. Overvektig med ekstremt stor og hard kulemage, nærmest skallet, likblek, ingen konturer i ansiktet, for tidlig aldring i form av rynker i en alder av bare 33. Han sier at sånne som han er aldri single eller uten oppmerksomhet, mens han kun går etter instababes og oppriktig tror han er like fin eller for bra for kvinner med perfekt utseende. Blir fly forbanna når han blir avvist av disse. Han har prøvd seg på meg gjennomgående i ÅREVIS, gir seg ikke for han er så så perfekt 🙄 Møtt noen sånne menn på min vei.. 

• Liker 5
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ugh, jeg kjenner et beist av en mann (Liker han ikke, så får ikke dårlig samvittighet) som tar kaka. Overvektig med ekstremt stor og hard kulemage, nærmest skallet, likblek, ingen konturer i ansiktet, for tidlig aldring i form av rynker i en alder av bare 33. Han sier at sånne som han er aldri single eller uten oppmerksomhet, mens han kun går etter instababes og oppriktig tror han er like fin eller for bra for kvinner med perfekt utseende. Blir fly forbanna når han blir avvist av disse. Han har prøvd seg på meg gjennomgående i ÅREVIS, gir seg ikke for han er så så perfekt 🙄 Møtt noen sånne menn på min vei.. 

Han er tolmodig og venter på et svakt øyeblikk. Han har sikkert suksess i ny og ne.

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er tolmodig og venter på et svakt øyeblikk. Han har sikkert suksess i ny og ne.

Ja, han hadde en dame som ikke var særlig ansiktspen, men veldig babe ellers og hundre hakk over han. Kjenner til henne og vet hun sliter enormt med psyken og selvtilliten og ikke er i stand å jobbe pga det, så svakt øyeblikk er helt tatt på kornet faktisk. Føler han er som et slags rovdyr som bare venter på når han kan rulle inn som en bulldoser. Men virker genuint at han tror han er dritdigg, legger ut bilder av seg tatt i speilet med kulemagen og rynkettynet mens han gliser. 

• Liker 3
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Paretoregeleren er urovekkende treffende når det kommer til Tinder iallefall. Matchtallene og kravene går hånd i hånd.

Tror tallene viser at kun 16% av menn har suksess på tinder.

82% av damene har suksess.

Så det er en liten klikk som alle damer vil ha som har mye sex. Hvis man er en mann uten spesielt gode forutsetninger kan man spare seg tinder. Noen tenner muligens på kontinuerlig ydmykelse. Men for menn flest burde de droppe det.

Anonymkode: 6b8dd...c1b

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror tallene viser at kun 16% av menn har suksess på tinder.

82% av damene har suksess.

Så det er en liten klikk som alle damer vil ha som har mye sex. Hvis man er en mann uten spesielt gode forutsetninger kan man spare seg tinder. Noen tenner muligens på kontinuerlig ydmykelse. Men for menn flest burde de droppe det.

Mener du at 16% møter 82% av damene? 🤪

• Liker 1
Skrevet

Ja det er derfor damer blir skuffet over Tinder matchene sine gang på gang. Samme fuckboysa som piler jentene på rundgang. 

Anonymkode: 37575...b08

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at 16% møter 82% av damene? 🤪

Det stemmer. Tinder er som resten av markedet. Det er de samme som går hjem med damer hver helg. De som har knekt koden.

Noen få menn, ca 20% har MYE sex, 50-150 resten har langt sjeldnere. 3  kanskje 4. Menn de fleste damer er innom en av disse før de slår seg til ro med en de kan holde på.

Derfor har de fleste koner pult flere enn sin mann. Mannen hadde sikkert lyst å være supersjekker men evnet det ikke. Mens kona ofte hadde en "vill" periode hvor hun ble sjarmert av supersjekkere.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer. Tinder er som resten av markedet. Det er de samme som går hjem med damer hver helg. De som har knekt koden.

Noen få menn, ca 20% har MYE sex, 50-150 resten har langt sjeldnere. 3  kanskje 4. Menn de fleste damer er innom en av disse før de slår seg til ro med en de kan holde på.

Derfor har de fleste koner pult flere enn sin mann. Mannen hadde sikkert lyst å være supersjekker men evnet det ikke. Mens kona ofte hadde en "vill" periode hvor hun ble sjarmert av supersjekkere.

Her er jo også en grunn til at man ikke lenger kan kreve at en kvinne at en kvinne nærmest er jomfru når du først finner en å slå deg ned med. I tillegg til at kvinner også selvfølgelig skal ha frihet til å leve et seksuelt liv, uten skam eller å bli dømt. Slik mannfolk aldri blir, selv om de er en av de 20%fuckboys som får pult nesten alle kvinner på tinder om de er der lenge nok. Det er vel helt tilfeldig hvem de slår seg til ro med også. De må bare få hatt seg nok først. Ja, da må kvinner også ha lik rett til denne muligheten.

Skrevet

Og vi som ikke er en del av 20% kjekkeste mannfolk må betale eller importere kone fra uland. Life is not fair 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og vi som ikke er en del av 20% kjekkeste mannfolk må betale eller importere kone fra uland. Life is not fair 

Brannfakkel: Spørs hvordan du ser det. De beste kvinnene kommer fra det fjerne utlandet.

• Liker 1
Skrevet

Anne Brith Davidsen er på Tinder. 

Anonymkode: d38c1...095

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var verre i vikingtiden. Var du ikke høvdingsønn så ble det ikke sex på deg. Faktisk så stammer de fleste nordmenn fra kun 3 vikinghøvdinger. Sier litt.

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sveiper i alderen 30-40. Får bare match med menn som er ute etter noe seriøst, det er ikke noe problem at jeg har barn fra før så lenge jeg vil ha fler dersom de ikke har barn, de fleste dater har vært casual og for å bli kjent. Ingen har bedt meg på date med forventningen om at kvelden ender i senga. 

Jeg lurer seriøst på om (veldig mange) kvinner ikke evner å se at de går etter feil menn? Innen dating og sex i datingfasen er det vi kvinner som "sitter med makta", menn holder bare på sånn som de gjør fordi de kan og dere lar dem.

Anonymkode: 6f77a...8f6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...