AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #1 Skrevet 20. januar 2020 Er ganske flau og sjenert når det kommer til sånt. Ønsker å bestille noe til meg og mannen men vi bor på et lite sted og det er samme personen som leverer ut pakkene til meg hver gang. Vil ikke at denne personen skal skjønne hva som er inni. Er det noen nettbutikker som er flinke på sensur og har et nøytralt navn? Sånn som foreks. en pakke fra kondomeriet skjønner jo alle hva er.. Eventuelt om noen leverer med helt hjem? Og noen anbefalinger om hva jeg burde kjøpe? Både som parlek og for egen nytelse. Anonymkode: 9c076...650
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #2 Skrevet 21. januar 2020 https://www.sinful.no De sender pakken din helt anonymt. Les under Kundeservice. Send dem en email og spør dersom du lurer på noe. Anonymkode: 5fdf8...072 1
petterm Skrevet 21. januar 2020 #3 Skrevet 21. januar 2020 Hvor langt unna er neste post i butikk/pakkeutlevering? Det er sikrere å få levert pakken til en butikk i nabobygda, og hente den der.
Gjest Alterego666 Skrevet 21. januar 2020 #4 Skrevet 21. januar 2020 Tror du virkelig postmannen bryr seg? Hils ‘50-tallet fra meg.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #5 Skrevet 21. januar 2020 Fikk nylig pakke fra kondomeriet og det står kun bring på den. Så pakken er 100000% anonym Anonymkode: a2805...d63
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #6 Skrevet 21. januar 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.sinful.no De sender pakken din helt anonymt. Les under Kundeservice. Send dem en email og spør dersom du lurer på noe. Anonymkode: 5fdf8...072 Den er «anonym» 😂 Alle som selv har bestilt noe derfra kjenner igjen den «anonyme» avsenderen😂 Samme gjelder pakker fra kondomeriet😂 Det kunne like godt stått Sinful og Kondomeriet på pakkene😂 Bor på et lite sted og de unge gutta som står i kassen på butikken, ler like godt hver gang jeg henter ut pakke😂 og jeg bare gliser tilbake 😂 de må bare tenke det de tenke vil for min del😉 Anonymkode: 22dac...77f
Gjest Sirkelen Skrevet 21. januar 2020 #7 Skrevet 21. januar 2020 Jeg kan anbefale Hankeys Toys for de som er på utkikk etter silikondildoer av høyeste kvalitet, i alle fasonger og størrelser.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #8 Skrevet 21. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den er «anonym» 😂 Alle som selv har bestilt noe derfra kjenner igjen den «anonyme» avsenderen😂 Samme gjelder pakker fra kondomeriet😂 Det kunne like godt stått Sinful og Kondomeriet på pakkene😂 Bor på et lite sted og de unge gutta som står i kassen på butikken, ler like godt hver gang jeg henter ut pakke😂 og jeg bare gliser tilbake 😂 de må bare tenke det de tenke vil for min del😉 Anonymkode: 22dac...77f Mhm.. Anonymkode: 7b08c...9e8
Gjest Tranma Skrevet 21. januar 2020 #9 Skrevet 21. januar 2020 Kondomeriet. Bryr meg ikke om dem på posten skjønner hva det er. Kondomeriet, nytelse osv. lever av salg i hele landet og da tolker jeg det dit at dem mest trolig har en dildo i skuffen dem også 🙂
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #10 Skrevet 22. januar 2020 Har bestilt fra nytelse og kondomeriet. Man kan jo få kjøpt alt fra kondomer til fetisj-utstyr. Er jo ikke gitt at man er helt syk bare fordi man bestiller noe. Synes det er ufint av de på posten å le. De skal opptre profesjonelt. Anonymkode: 5af54...be8 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #11 Skrevet 22. januar 2020 Det må da komme i en nøytral pakke, selv bestiller jeg fra Cubus og der er det kun en helt annen adresse utenpå. Skjønner overhodet ikke problemet her! Anonymkode: e1693...647
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #12 Skrevet 22. januar 2020 https://www.med24.no/ har et lite utvalg ihvertfall, og den står det bare Med24 på utenpå, jeg har handla mye vanntette plastre der i forbindelse med operasjon blant annet. Det kommer jo an på hva du er ute etter, men litt har de jo. Anonymkode: 98ba8...c24
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #13 Skrevet 22. januar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det må da komme i en nøytral pakke, selv bestiller jeg fra Cubus og der er det kun en helt annen adresse utenpå. Skjønner overhodet ikke problemet her! Anonymkode: e1693...647 Det kommer jo i nøytral pakke. Så ingen som møter deg med pakken under arma vil forstå hva det er. Men det brukes en anonym avsender. Og alle som har handlet derfra kjenner jo den igjen. Men det er det jo bare evnt vedkommende på posten som ser. Og, ja, jeg har opplevd at ungutta har glist godt. Og det bryr meg ikke en tøddel. Tenker de har godt av å vite at par i 40-50 årene også har leken sex😉 Anonymkode: 22dac...77f
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #14 Skrevet 6. juni 2020 Brukte billigesexleker.no sist, eller så handler vi i whish-appen, hvor prisene er kjempelave, men det tar også mer tid å få det levert da det sendes direkte fra Kina. Anonymkode: 74bff...62c
Gjest Alterego666 Skrevet 6. juni 2020 #15 Skrevet 6. juni 2020 DuoShop.no har ekstremt bra utvalg med gjennomgående høy kvalitet. I den fysiske butikken i Oslo er det også veldig hjelpsomt og kunnskapsrikt personale. Den høye kvaliteten betyr at dette ikke er butikken for de mest prisbevisste.
Katten.2.0 Skrevet 6. juni 2020 #16 Skrevet 6. juni 2020 14 minutter siden, Alterego666 said: DuoShop.no har ekstremt bra utvalg med gjennomgående høy kvalitet. I den fysiske butikken i Oslo er det også veldig hjelpsomt og kunnskapsrikt personale. Den høye kvaliteten betyr at dette ikke er butikken for de mest prisbevisste. Kan signere på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå