Gå til innhold

Hvor kjøper dere sexleketøy på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske flau og sjenert når det kommer til sånt. Ønsker å bestille noe til meg og mannen men vi bor på et lite sted og det er samme personen som leverer ut pakkene til meg hver gang. Vil ikke at denne personen skal skjønne hva som er inni. Er det noen nettbutikker som er flinke på sensur og har et nøytralt navn? Sånn som foreks. en pakke fra kondomeriet skjønner jo alle hva er.. Eventuelt om noen leverer med helt hjem?

Og noen anbefalinger om hva jeg burde kjøpe? Både som parlek og for egen nytelse.

Anonymkode: 9c076...650

Videoannonse
Annonse
Skrevet

https://www.sinful.no

De sender pakken din helt anonymt. Les under Kundeservice. Send dem en email og spør dersom du lurer på noe.

Anonymkode: 5fdf8...072

• Liker 1
Skrevet

Hvor langt unna er neste post i butikk/pakkeutlevering? Det er sikrere å få levert pakken til en butikk i nabobygda, og hente den der.

Gjest Alterego666
Skrevet

Tror du virkelig postmannen bryr seg? Hils ‘50-tallet fra meg.

Skrevet

Fikk nylig pakke fra kondomeriet og det står kun bring på den. Så pakken er 100000% anonym :)

Anonymkode: a2805...d63

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.sinful.no

De sender pakken din helt anonymt. Les under Kundeservice. Send dem en email og spør dersom du lurer på noe.

Anonymkode: 5fdf8...072

Den er «anonym» 😂 

Alle som selv har bestilt noe derfra kjenner igjen den «anonyme» avsenderen😂

Samme gjelder pakker fra kondomeriet😂

Det kunne like godt stått Sinful og Kondomeriet på pakkene😂

Bor på et lite sted og de unge gutta som står i kassen på butikken, ler like godt hver gang jeg henter ut pakke😂 og jeg bare gliser tilbake 😂 de må bare tenke det de tenke vil for min del😉

Anonymkode: 22dac...77f

Gjest Sirkelen
Skrevet

Jeg kan anbefale Hankeys Toys for de som er på utkikk etter silikondildoer av høyeste kvalitet, i alle fasonger og størrelser.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den er «anonym» 😂 

Alle som selv har bestilt noe derfra kjenner igjen den «anonyme» avsenderen😂

Samme gjelder pakker fra kondomeriet😂

Det kunne like godt stått Sinful og Kondomeriet på pakkene😂

Bor på et lite sted og de unge gutta som står i kassen på butikken, ler like godt hver gang jeg henter ut pakke😂 og jeg bare gliser tilbake 😂 de må bare tenke det de tenke vil for min del😉

Mhm..

Anonymkode: 7b08c...9e8

Skrevet

Kondomeriet. Bryr meg ikke om dem på posten skjønner hva det er. Kondomeriet, nytelse osv. lever av salg i hele landet og da tolker jeg det dit at dem mest trolig har en dildo i skuffen dem også 🙂 

Skrevet

Har bestilt fra nytelse og kondomeriet. Man kan jo få kjøpt alt fra kondomer til fetisj-utstyr. Er jo ikke gitt at man er helt syk bare fordi man bestiller noe. Synes det er ufint av de på posten å le. De skal opptre profesjonelt. 

Anonymkode: 5af54...be8

• Liker 1
Skrevet

Det må da komme i en nøytral pakke, selv bestiller jeg fra Cubus og der er det kun en helt annen adresse utenpå. Skjønner overhodet ikke problemet her!

Anonymkode: e1693...647

Skrevet

https://www.med24.no/ har et lite utvalg ihvertfall, og den står det bare Med24 på utenpå, jeg har handla mye vanntette plastre der i forbindelse med operasjon blant annet. Det kommer jo an på hva du er ute etter, men litt har de jo. 

Anonymkode: 98ba8...c24

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må da komme i en nøytral pakke, selv bestiller jeg fra Cubus og der er det kun en helt annen adresse utenpå. Skjønner overhodet ikke problemet her!

Anonymkode: e1693...647

Det kommer jo i nøytral pakke. Så ingen som møter deg med pakken under arma vil forstå hva det er.

Men det brukes en anonym avsender. Og alle som har handlet derfra kjenner jo den igjen. Men det er det jo bare evnt vedkommende på posten som ser. Og, ja, jeg har opplevd at ungutta har glist godt. Og det bryr meg ikke en tøddel. Tenker de har godt av å vite at par i 40-50 årene også har leken sex😉

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Brukte billigesexleker.no sist, eller så handler vi i whish-appen, hvor prisene er kjempelave, men det tar også mer tid å få det levert da det sendes direkte fra Kina.

Anonymkode: 74bff...62c

Gjest Alterego666
Skrevet

DuoShop.no har ekstremt bra utvalg med gjennomgående høy kvalitet. I den fysiske butikken i Oslo er det også veldig hjelpsomt og kunnskapsrikt personale. Den høye kvaliteten betyr at dette ikke er butikken for de mest prisbevisste.

Skrevet
14 minutter siden, Alterego666 said:

DuoShop.no har ekstremt bra utvalg med gjennomgående høy kvalitet. I den fysiske butikken i Oslo er det også veldig hjelpsomt og kunnskapsrikt personale. Den høye kvaliteten betyr at dette ikke er butikken for de mest prisbevisste.

Kan signere på dette. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...