Gå til innhold

Nettbutikk som sel billige, kule kjolar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Åh, mykje nyyydeleg på gojane.com altså!!!! Sender dei til Norge?- Kor mykje er det i porto? Og må ein bestille for under 200,- for å sleppe toll? Kor mykje er 1 dollar i norske kroner? Og kor mykje toll blir det dersom ein bestiller for over 200,-???

Skrevet

Ja de sender til Norge, det er (var i hvertfall) 20 dollar i porto. Du må bestille for under 200 kr (utenom porto) om du skal slippe toll ja. Toll kan jeg ikke svare på...

Skrevet

Og 1 am. dollar er vel mellom 6 - 7 kroner tenker jeg?

Du kan sjekke på dnbnor.no, de har valutakalkulator!

Skrevet

De sender til Norge, ca 200 kr i frakt (35 dollar), om man vil unngå at pakken blir stoppet i tollen må man bestill for under 200 kr. Om pakken blir stoppet i tollen må du betale 25% i tillegg. 1 dollar koster 6,62 kr.

Gjest gjest1
Skrevet

Kva slags størrelsar er det "over der" då? Dersom eg brukar M til vanleg, kan eg bestille medium frå USA også då?

Skrevet

Min erfaring er at Gojane størrelsene er pittelitt mindre en her hjemme. Jeg bruker XS/S i alt og bestiller S fra gojane. Har hendt at noen at toppene har vært supertrange.

Er også ikke mulig og bestille for under 200 kr. på gojane for frakten alene er over 200. :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Er også ikke mulig og bestille for under 200 kr. på gojane for frakten alene er over 200. :wink:

Tollen er utanom frakt då... ;)

Men søs og eg har bestilt for nesten 1000,- no (inkludert 25% toll og frakt). Eg bestilte meg ein søt topp og ein nyyydeleg rosa kjole, søs bestilte seg to toppar og ein bikini-underdel. Gledar meg til å få pakken altså!!! Hihi... Dette blir spennande!!!

Skrevet

Tollen er utanom frakt då... ;)

Det har jeg aldri opplevd. :klø:

Men grattis med nye klær! :D

Skrevet

Loven sier at frakt ikke skal inkluderes i "tollgrunnlaget". Men selvsagt, om en nettbutikk skriver verdi på pakken der de inkluderer frakten, så blir det verre. Svært få av stedene jeg har bestilt fra har gjort det riktignok, påskrevet verdi har vært pakkens faktiske verdi, uten fraktkostnad.

Gjest gjest1
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd. :klø:

Men grattis med nye klær! :D

Sikker på det med tollen? Eg har bestilt stempel frå USA før, og då har eg slept å betale toll når stempela har kosta mindre enn 200... Anyway, gledar meg til å få klede! Bestilte alt i L vi, viss det er for stort får vi heller sy det litt inn!

Skrevet

Du finner størrelseveiledning hvis du trykker "size chart". Bare bruk baksiden av målebåndet for å få inches :)

Skrevet

Sikker på det med tollen? Eg har bestilt stempel frå USA før, og då har eg slept å betale toll når stempela har kosta mindre enn 200... Anyway, gledar meg til å få klede! Bestilte alt i L vi, viss det er for stort får vi heller sy det litt inn!

Vel, jeg er sikker på at jeg må betale for toll hver gang selvom om jeg har bestilt for under 200 kr. men om det skjer med deg vet jeg ikke. :)

Alle nettstedene jeg har bestilt fra har skrevet hele prisen (altså frakten inkludert) utenpå pakken.

Skrevet

Vel, jeg er sikker på at jeg må betale for toll hver gang selvom om jeg har bestilt for under 200 kr. men om det skjer med deg vet jeg ikke. :)

Alle nettstedene jeg har bestilt fra har skrevet hele prisen (altså frakten inkludert) utenpå pakken.

Man skal ikke betale toll hvis verdien av varen er under 200 kr, da er det bare å si fra :-) Skjedde med meg også engang, og da måtte jeg ringe UPS som fortollet varen, og de rettet dette opp med engang!

Skrevet

Man skal ikke betale toll hvis verdien av varen er under 200 kr, da er det bare å si fra :-) Skjedde med meg også engang, og da måtte jeg ringe UPS som fortollet varen, og de rettet dette opp med engang!

Hehe jeg får gjøre det i framtiden. :)

Takk for infoen!

Gjest Gjest
Skrevet

Såååå mye fine topper hos gojane... :hoppe:

Gjest gjest1
Skrevet
Såååå mye fine topper hos gojane... :hoppe:

Eg veit!!!! Hihi..... Eg har bestilt denne kjolen og denne toppen!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...