AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #1 Skrevet 20. januar 2020 Skyldig/ ikke? Jeg tror skyldig, etter å ha sett Netflix Anonymkode: f17ff...e5f
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #2 Skrevet 20. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skyldig/ ikke? Jeg tror skyldig, etter å ha sett Netflix Anonymkode: f17ff...e5f Hva heter programmet? Anonymkode: 0e5c0...5be 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #3 Skrevet 20. januar 2020 Bare søk «Madeleine mccann» på Netflix Anonymkode: f17ff...e5f
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #4 Skrevet 20. januar 2020 Tror på politisjefen amaral. Hun ble ikke bortført, falt og det ble dekket over. Portugisisk politi er de eneste som er kommet med beviser i denne saken og det taler ikke mot kidnapping. Ingen bevis for det men en haug mot at jenta døde i leiligheten 5 a. Anonymkode: f17ff...e5f 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #5 Skrevet 20. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den "dokumentaren" der var jo helt ELENDIG gjennomført da. Kanskje det egentlig er Netflix som burde tatt en sånn løgndetektortest, og sjekket hvor mye BIAS denne produksjonen faktisk ovenfor McCann-foreldrene... Anonymkode: 891ff...1ba Det er jo ikke kun basert på Netflix dokumentar jeg mener de er skyldig Anonymkode: f17ff...e5f 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #6 Skrevet 20. januar 2020 Denne saken stinker!! Anonymkode: f17ff...e5f
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #7 Skrevet 20. januar 2020 Tror foreldrene er skyldige. Anonymkode: 46869...a3a 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #8 Skrevet 21. januar 2020 Det må jo være en forferdelig byrde å bære på noe sånt om de er skyldige. Jeg kan ikke forstå at noen andre enn følelsesløse psykopater ville klart det. Og de er vel ikke det? Anonymkode: 7126e...fcd 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #9 Skrevet 21. januar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det må jo være en forferdelig byrde å bære på noe sånt om de er skyldige. Jeg kan ikke forstå at noen andre enn følelsesløse psykopater ville klart det. Og de er vel ikke det? Anonymkode: 7126e...fcd Jeg tror de hadde/har mye å tape på å fortelle sannheten. Man tenker det kanskje er umulig, men det er mulig. Jeg husker jeg leste at de hadde sagt til politiet den gang at hele stranden var søkt igjennom, før politiet ble informert om forsvinningen. Smith familien så mann lik gerry mccann ned mot stranden. For meg indikerer det på at de gjemte henne ved stranden, dermed sier de at de har søkt. Kadaverhundene og blodhunden, kadaverlukt mot stranden, mann med identiske bukser som gerry mccann, kadaverlukt flere steder. Det var vippepunkt for meg. Jeg tror fullt og helt på at de er skyldige, og har dekket over drapet/uhellet til Madeleine mccann. Anonymkode: f17ff...e5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå