AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #1 Skrevet 20. januar 2020 Det kan være helt tilfeldig, det kan være alderen, og det kan være forbigående, men jeg er så glad for at det endelig har gått over. Legging har tatt lang tid, mye opp, skriking, kasting av smokk og kosedyr, enten jeg setter meg ned ved siden av sengen eller sniker meg ut. Men forrige uke, så kom det noen på døren, og jeg bare sa til 1,5-åringen at «nå må mamma gå opp og se hvem det er som ringer på døren», og hørte ikke en lyd resten av kvelden. Og de neste dagene, bare gjennom å fortelle at jeg nå går opp rett etter at han er lagt ned og sunget litt for, så var det greit. Plutselig har vi fått en time ekstra kveld. Det som virker på ett barn trenger ikke virke på andre, men er bare så lettet her Anonymkode: 1a39d...0d2 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #3 Skrevet 20. januar 2020 Jeg har brukt mye "skal bare tisse, snart tilbake" mye på eldste. Har funket greit det også. Har alltid gått innom etterpå, og da sov ungen som oftest. Anonymkode: 590c9...9ff 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #4 Skrevet 20. januar 2020 For de minste barna er foreldre(ne) de aller viktigste tilknytningspersonene. Det å fortelle barnet HVA du skal gjøre og HVOR du skal, hjelper dem å falle til ro med at selv om du ikke er tilstede der og da, så er du fremdeles nærme De anbefaler også barnehageansatte og fortelle de minste dette, fordi det kan være betryggende å vite hvor "Linda" plutselig forsvant hen. Bra jobba uansett Anonymkode: 95246...bd0 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #5 Skrevet 21. januar 2020 Det pleier å funke greit hos oss noen ganger:) "mamma skal bare ut i stua og rydde litt". Da pleier hun og holde på litt for seg selv før hun enten roper på meg eller sovner selv. Anonymkode: 1b9cb...aab
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #6 Skrevet 21. januar 2020 Skulle ønske det funka hos oss. Hvis bi forlater rommet kan hun gå fra å ligge helt rolig å vente på søvnen til å stå å hoppe i senga. Vi har gått andre veien da. Fra 5 min til 1 time Anonymkode: e7674...792
Vera Skrevet 21. januar 2020 #7 Skrevet 21. januar 2020 Er det ikke herlig Nyt det, og den ekstra timen dere har fått tilgjengelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå