AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #1 Del Skrevet 20. januar 2020 Hei! Jeg har trent styrke i over ett år, men uten PT er jeg litt grønn på hva som funker best på treningsprogram. Har hatt det samme programmet i så og si ett år, så vil gjerne prøve nytt. Er kvinne, 29 år. Øvelser jeg liker: Hip thrust, trap bar, rumensk markløft, enhåndsroing, nedtrekk, face pulls, benkpress, skulderpress. Liker best å trene rumpe/bein, bryst og rygg/armer (så og si alt, altså). Tips til hvordan et fullkroppsprogram kan se ut? Hva burde jeg starte med, og hva burde jeg slutte med? Eventuelt repetisjoner og antall sett. Jeg har aldri vært særlig glad i knebøy (sikkert upopulær mening, men sånn er det for meg). Kan godt ta beinpress, men hovedsaklig trenger jeg hjelp til å sette opp programmer. Jeg syns det er gøy å ha minst to variasjoner på fullkropp, så jeg kan trene tre ganger i uka (eks: program 1 mandag, program 2 onsdag, program 1 fredag, og omvendt uka etter). På forhånd takk! Anonymkode: cd4f9...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #2 Del Skrevet 21. januar 2020 Søker du på nett finner du mange programmer. Ikke varier for mye. Anonymkode: 95443...785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 21. januar 2020 #3 Del Skrevet 21. januar 2020 Hva med dette? 1. Benkpress, skulderpress, nedtrekk, amerikansk markløft, beinpress - 3 sett på hver. Avslutte med armer amrap i fem minutter. Supersett gjerne de øvelsene der det passer. 2. Rumpeaktivering i fem minutter, hip thrust, vertikal roing (enhånds, kabel eller stang), skråbenk med manualer, facepulls. 3 sett på hver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå