Gå til innhold

Må bare ha flere tips! utdrik.....

Anbefalte innlegg

Gjest deleted
Skrevet

Hei... ikke bli sur nå!

Men vi skal ha en kurv med lapper i som hun skal trekke utover dagen...

Type ting som; - finn en rockering å rock

- få autografen til en politimann.

Hvis det er noen som vil kritisere andres forslag så la det ligge!!

Vi satser på mild utdriting, ikke noe massarsje vissvass.. :ler: :evil: Men hun skal jo ha det morro, bare føle seg litt dom innimellom. :ler:

Jeg tar imot alle forslag med takk, det er ikke noe som er for teit osv.

GifteSyk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Var i et utdrikningslag hvor bruden ble utstyrt med et engangskamera, og en liste med fotooppgaver eks.:

bilde av deg selv sammen med:

- en japansk turist

- mann med en skikkelig stygg tatovering

- en hund

- en skikkelig kjekkas

Litt småflaut for bruden å ta kontakt med folk og spørre om å få ta bilde sammen med dem, men ganske morsomme bilder å ha til albummet fra utdrikningslaget etterpå. Synes ikke det er over grensen når det gjelder utdriting heller.

Gjest Brud i fjor
Skrevet

Som tidligere lokalavisjournalist måtte jeg ut og lage "Tre på gata". Husker ikke helt hva spørsmålet jeg skulle stille folk var, men det ble ganske morsomt.

Lag gjerne utfordringer som har å gjøre med det bruden driver med ellers eller har drevet med.

Eller:

* Sett deg på gata som portrett-tegner.

* Få noen til å lakke neglene dine (ukjente folk på gata).

Ellers er jo foto-oppgavene en veldig god ide. Mange muligheter der.

Skrevet
Hei! Var i et utdrikningslag hvor bruden ble utstyrt med et engangskamera, og en liste med fotooppgaver eks.:

bilde av deg selv sammen med:

- en japansk turist

- mann med en skikkelig stygg tatovering

- en hund

- en skikkelig kjekkas

Litt småflaut for bruden å ta kontakt med folk og spørre om å få ta bilde sammen med dem, men ganske morsomme bilder å ha til albummet fra utdrikningslaget etterpå. Synes ikke det er over grensen når det gjelder utdriting heller.

dette syns jeg var en god ide. Er ikke personlig tilhenger av sånne utdrikningslag, men det var jo heller ikke det dette skulle handle om.

En fotooppgave, kan jo også gi varige minner om en forhåpentlig god dag. :wink:

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg så det forrige innlegget ditt først og svarte der.. Men det var ikke slike ting du lette etter lenger. Men jeg synes det var gode forslag over her! Fotoppdrag og 3 på gata skal jeg ta med som forslag når vi skal planlegge utdrikningslag senere i uka!

Bruden kan vaske bilruter og fylle bensin f.eks på bensinstasjon. (Utkledd i FK dress?!)

Gå på visning og steke et egg på kokeplata for å se om vifta virker tilfresstillende :ler:

Skrevet

Hva med å sende henne til fotograf hvor det blir tatt litt friske, sensuelle bilder som brudgommen kan få i morgengave? :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...