Gå til innhold

Behåring underliv mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mann på 43 år. Tidligere barberte jeg alltid behåring nedentil, både rundt penis, pung og tekstikler. De senere årene har jeg kun barbert tekstiklene/pungen og latt det andre gro litt mer og stusset. Siste halvåret har jeg latt det gro uten stusse, men fortsatt barbert pung/tekstikler. Virker som min bedre halvdel liker det veldig slik det er nå, og jeg trives også med det. Hun selv barberer og har kun en liten busk. Hva tenker dere andre damer? 

Anonymkode: 82e6d...78e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Whatever... bare det ikke stikker.

Anonymkode: e903d...a86

Skrevet

Jeg spekulerer voldsomt på hvorfor du spør oss. Den eneste meninga som teller har du jo allerede fått.

Anonymkode: fbf70...e18

• Liker 7
Skrevet

Barbering er aldri greit. Voksing og trimming er greit, full hårvekst også. Men ikke barbering. Piggete, rødt, kvisete underliv er dumpegrunn.

Anonymkode: b32c2...b01

• Liker 3
Skrevet

Jeg driter egentlig i det. 

Skrevet

Er ikke sikkert hun liker/foretrekker det. Men det er ikke noe man henger seg opp i eller lar endre tenningen til den man elsker. 

Selv foretrekker jeg godt stusset men lager ikke noe sak ut av det om mannen lar det gro. Jeg gidder heller ikke selv å barbere eller stusse meg hele tiden og lar det gro lenge i perioder, men ikke helt tilfeldig , mest i de periodene han ikke stusser. 

Anonymkode: 233f3...e8b

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere andre

Selv har jeg litt lite hår på pungen, og løser dette elegant med en hentesveis av rumpehår.

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Barbering er aldri greit. Voksing og trimming er greit, full hårvekst også. Men ikke barbering. Piggete, rødt, kvisete underliv er dumpegrunn.

For noe tull! Bruk en god høvel, varmt vann og gjør det ofte. Jeg barberer meg 4-5 ggr/uke. Tar to minutter i dusken om morgenen. Alltid glatt og fin som en barnerumpe. Siden jeg løper og sykler er jeg avhengig av at det er glatt, og barbering gir godt resultat kjapt, enkelt og gratis.

Gjest Hildur70
Skrevet

Foretrekker at menn har hår nedentil. Hvis det er langt kan de gjerne stusse litt, men er ikke viktig. Så lenge det ikke er glatt, det er turn off for meg...

Skrevet
1 minutt siden, Hildur70 skrev:

Foretrekker at menn har hår nedentil. Hvis det er langt kan de gjerne stusse litt, men er ikke viktig. Så lenge det ikke er glatt, det er turn off for meg...

Signerer.

Anonymkode: 4533e...283

• Liker 1
Skrevet

Jeg foretrekker at mannen er hårete 🙈 Samboer har mye og svart hår, og det gjør meg ekstremt tent. På meg selv foretrekker jeg ikke hår, og vokser/shaver derfor jevnlig. Vet ikke hvorfor men har alltid likt det sånn. 

Anonymkode: 93baa...b2a

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, Alterego666 skrev:

For noe tull! Bruk en god høvel, varmt vann og gjør det ofte. Jeg barberer meg 4-5 ggr/uke. Tar to minutter i dusken om morgenen. Alltid glatt og fin som en barnerumpe. Siden jeg løper og sykler er jeg avhengig av at det er glatt, og barbering gir godt resultat kjapt, enkelt og gratis.

Ikke på meg. Jeg ser ut som en knudrete kyllingfilet uansett hvilken temperatur vannet har og selv om høvelen nærmest er nyslipt :fnise:

Anonymkode: b6a78...a52

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke på meg. Jeg ser ut som en knudrete kyllingfilet uansett hvilken temperatur vannet har og selv om høvelen nærmest er nyslipt :fnise:

Det er jo ikke noe å trakte etter, jeg ser den!

Skrevet
7 hours ago, Alterego666 said:

Æsj. Så utrolig usexy.

Anonymkode: 74a72...e8f

Skrevet

Jeg foretrekker også at mannen er hårete. Om han er EKSTREMT hårete så kan han godt klippe litt, men kan ikke være så kort at det stikker. Syns det ser veldig rart ut om mannen har barbert seg og skal innrømme at om jeg er med en som liker å barbere seg, så prøver jeg å overtale, fordi ja........... Syns det er turn off med glattbarbert penis. Jeg glattbarberer meg sjeldent selv, stusser bare (kan stusse det ganske kort uten at det stikker). Glattbarbering kun for spesielle anledninger (da er det jo ekstra gøy også). 😄 

Anonymkode: 98ce6...dc2

Gjest Alterego666
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj. Så utrolig usexy.

Anonymkode: 74a72...e8f

Ingen fare, jeg gjør det ikke for deg. Du vil ikke bli plaget av det. 

Skrevet

En av forutsetningene for at han får mye munnsex, er i hvert fall at jeg ikke skal få hår i munn... ;) 

• Liker 1
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Da kan du bare ikke barbere ;)

Rett daglig barbering gir helt glatt fin hud.

Anonymkode: fe877...053

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker best når menn bare stusser litt over det hele. Er ikke glad i lange hår og viltvoksende buskas. Samtidig så skal det være litt hår der det vokser. Hilsen kvinne 36

Anonymkode: f2e2d...31e

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du skal ikke bruke ny høvel, men gammel.

Og skrubbekrem over huden. Pluss daglig barbering.

Anonymkode: fe877...053

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...