Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2005 #1 Skrevet 5. juni 2005 For et år siden etter jeg fant ut at det gikk an å legge mascara på undervippene ( ) fikk jeg problemer med å legge blyanteyeliner under øynene og har sluttet helt med det siden det ender opp med å se rotete og subbete ut, for det kræsjer i vippene på en måte. Noen gode tips til å få dette til å se bra ut?
Gjest the imp Skrevet 5. juni 2005 #2 Skrevet 5. juni 2005 Legger du eyeliner før eller etter at du har hatt på mascara da? Jeg har ingen problemer med å legge eyeliner før jeg har på mascara, men etter kan det bli litt problemer ja.
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2005 #3 Skrevet 5. juni 2005 Legger på etter, siden det er en blå-aktig eyeliner jeg har og typisk at jeg skulle søle sort mascara på den og da blir det jo bortkastet... huff for stress!
Tusseline Skrevet 5. juni 2005 #5 Skrevet 5. juni 2005 Ta på eyeliner før maskara ja. Ellers blir det altfor klønete.
Catzy Skrevet 5. juni 2005 #6 Skrevet 5. juni 2005 Begynn innenfra og gå utover, ta eyeliner på først og så maskara. Det gjelder samme om du skal ha det på våtkanten eller under øyet. Øyevippene dekker jo området, ikke rart det blir rotete. Og sørg for at alt tørker mellom hver nye ting du legger på. Ikke klask på maskara før evt. våt eyeliner har hatt et par sekunder til å tørke. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå