Gå til innhold

Normalt at menn på 40 år face timer med sin mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hva gjør deres? Og i tillegg når de ringes så starter de alltid samtalen med «heeeeeeiiiiiiiii» i sånn pusestemme... Og klemmer når de møtes og drar... 

Er dette vanlig?? 

Anonymkode: c195d...e42

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eller hva gjør deres? Og i tillegg når de ringes så starter de alltid samtalen med «heeeeeeiiiiiiiii» i sånn pusestemme... Og klemmer når de møtes og drar... 

Er dette vanlig?? 

Ikke i min omgangskrets.

Skrevet

Vi FaceTimer også med svigers. De bor langt unna og vi sees ikke så ofte. Det er hyggelig syns jeg. Tror ikke det er så uvanlig.  Hvorfor reagerer du? 

Anonymkode: 7c2b8...d27

• Liker 23
Skrevet

Alle mor/sønn forhold er forskjellige... men noen er litt sånn over grensen.

Mann 34 her, og nei, det er ikke vanlig i allefall. I min omgangskrets er det en på 39 år som har unormalt tett forhold til sin mor. Det ringes og sendes sms HVER dag! Ja HVER eneste dag. Han hadde mange kamerater før, men ingen nå lenger. Han er bestekompiss med sin mor på 65 år..

Litt sån trist egentlig...

Anonymkode: cb842...b24

• Liker 1
Skrevet

Både menn og kvinne som er glad i sine foreldre og i tillegg bor langt fra dem liker å bruke facetime og bruke pusestemme ....

herre gud for en tema ...

Anonymkode: f94a1...63a

• Liker 13
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

.. Og klemmer når de møtes og drar... 

Er dette vanlig?? 

Eh... Ja, helt vanlig å klemme folk man er glad i når man møtes og drar. 

• Liker 22
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette vanlig?? 

30, ikke 40 er han!! Skreiv feil! 

ts

Skrevet

Min mann på 35 FaceTimer med sine foreldre, men det er mest sammen med barna så de skal få sett barnebarna. Jeg synes FaceTime er fryktelig kleint og holder meg opptatt med noe annet imens. Heldigvis er det ikke meg de er mest opptatt av å se uansett 😛 I mannens familie er alle klemmere og klemmer MYE. Jeg er vant med at voksne omtrent aldri klemmer. Folk er forskjellige. 

Anonymkode: 568cd...2e7

• Liker 5
Skrevet

Ville du sagt det samme om det var ei dame på 40 og ikke en mann på 40?

Anonymkode: 98c28...3c2

• Liker 11
Skrevet

Samboer facetimer med sine foreldre.. også alene med moren av og til. Hun er en veldig sprudlende og kjærlig person så man legger seg automatisk litt på hennes list iforhold til stemmeleie og væremåte. Klem får man alltid når man møter eller drar fra henne. Han er forøvrig 27 år :)  De facetimer overhodet ikke daglig, ikke ukentlig heller.. Men syns det er bare koselig med at de viser kjærlighet ovenfor hverandre når de først prater/møtes. 

Anonymkode: 83f72...b02

• Liker 8
Skrevet

Jeg er over 30, klemmer ofte både mamma og pappa. De bor ikke langt unna engang. Hvorfor skulle det stilt seg noe annerledes om jeg var mann...? 

• Liker 11
Skrevet

Helt normalt i min verden. 

De velger stort sett telefon da. Men innimellom blir det facetime. Ofte setter jeg meg ned og prater litt jeg og, det er kjempekoselig. De er jo veldig glade i hverandre, og liker å være "tett på" selv om de ikke bor i samme by. 

Og selvfølgelig er det klemmer alle retninger både når folk kommer og går. 

Han er 40+. vi har vært sammen i 15 år. jeg vet jeg er hans nærmeste, og har aldri sett på denne kontakten som noe annet en veldig positiv for min mann. 

Anonymkode: 1acdf...1cc

• Liker 7
Skrevet

Det er jo bare positivt å ha et godt forhold til sine foreldre.

Anonymkode: 90f12...5a0

• Liker 8
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mann på 35 FaceTimer med sine foreldre, men det er mest sammen med barna så de skal få sett barnebarna. Jeg synes FaceTime er fryktelig kleint og holder meg opptatt med noe annet imens. Heldigvis er det ikke meg de er mest opptatt av å se uansett 😛 I mannens familie er alle klemmere og klemmer MYE. Jeg er vant med at voksne omtrent aldri klemmer. Folk er forskjellige. 

Anonymkode: 568cd...2e7

Helt samme situasjon her, men mannen er 30.

Minus pusestemme, heldigvis. 

Ellers synes jeg det er veldig hyggelig at han snakker mye mer foreldrene sine. Nå når vi har barn facetimer de (om mulig) mer, men som sagt, jeg synes det er bare hyggelig.

Anonymkode: 94f4b...9e0

• Liker 2
Skrevet

Herlighet! Jeg har alltid snakket på tlf/Skype/FaceTime med foreldrene mine (da begge levde), flere ganger i uken. 

Er enebarn, og har hatt et tett forhold til foreldrene mine, uten at det på noen måte har vært unormalt tett. Da foreldrene mine etterhvert flyttet til et annet land i Europa da jeg var student, ble det i hvert fall viktig å holde kontakten.

Anonymkode: bbe9e...d36

• Liker 4
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette vanlig?? 

Du tenker kanskje at et stivt håndtrykk hadde vært mer på sin plass? 

Anonymkode: bbe9e...d36

• Liker 11
Skrevet

Dette er ikke vanlig for oss, men har tenkt på det som en løsning å prøve siden svigermor sliter med å oppfatte samtale pr telefon. Hun er over nitti, og hører dårlig. Rent teknisk er hun veldig oppegående for alderen, så vi snakket nettopp om å vise henne hvordan dette funker. Kanskje kan det hjelpe å se et ansikt som snakker og ikke bare høre stemmen. 

Min samboer er 55 år. Selv er jeg 46, og har lyst til å facetime med min nylig utflyttede studentsønn på 19, men han er ikke så gira på det, vil heller bare snakke vanlig i telefonen 🤪

Syns ikke det er rart om de facetimer, men litt merkelig om dette skjer hver dag feks, hvis det ikke ligger spesielle ting som sykdom/engstelse bak. 

Anonymkode: 2e1e3...495

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle mor/sønn forhold er forskjellige... men noen er litt sånn over grensen.

Mann 34 her, og nei, det er ikke vanlig i allefall. I min omgangskrets er det en på 39 år som har unormalt tett forhold til sin mor. Det ringes og sendes sms HVER dag! Ja HVER eneste dag. Han hadde mange kamerater før, men ingen nå lenger. Han er bestekompiss med sin mor på 65 år..

Litt sån trist egentlig...

Anonymkode: cb842...b24

Er det vanlig å være 35 år og bo som nabo med mora si og være sammen med henne hver dag, ofte flere ganger om dagen også?

Anonymkode: 8755b...d4f

Skrevet

Spiller vel ingen rolle hvor normalt/vanlig det er. De skader jo ingen... 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...