Gå til innhold

Piercing nedentil.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med piercing nedentil ? Mann eller kvinne ?

Anonymkode: de6b9...65d

Skrevet

Slår ikke piercingen ut i sikkerhetskontrollen på flyplassser? Må man da ta den frem?

Skrevet
17 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Slår ikke piercingen ut i sikkerhetskontrollen på flyplassser? Må man da ta den frem?

Har du hull i øret? Slår de ut?

Nei, piercinger slås ikke ut i sikkerhetskontrollen.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nei, har ikke hull i øret lengre, men vurderer å ta piercing på kuken. Helt fersk på området skjønner du😅 Hvilken, og hvilken plass synes kvinner det er best og ha den? Jeg regner med at det har nytelse for kvinnen og ikke bare for det visuelle?

Endret av Bamseklemmer
Skrevet

8 mm prins Albert.

Bredden på piercingen utgjør bare 1/6 av penis diameter i slapp tilstand, så den er ikke særlig fremtredende.

Dens funksjon under sex er at hun leker med den under oral, og at den treffer godt under samleie.

Anonymkode: 9c120...740

Skrevet
4 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Nei, har ikke hull i øret lengre, men vurderer å ta piercing på kuken. Helt fersk på området skjønner du😅 Hvilken, og hvilken plass synes kvinner det er best og ha den? Jeg regner med at det har nytelse for kvinnen og ikke bare for det visuelle?

Ingen fysisk erfaring med det men sånn min praktiske oppfatning er av det er at jeg ville vært redd for at noe satt seg fast i underlivet og piercingen gjorde vondt for meg om jeg møtte en mann med penis piercing. Eventuelt for nytelse måtte den ha vært helt inne på oversiden av roten å fungere slik en tapp på penisringer med klitoris stimulering har. 

Men tunge piercring har jeg alltid tenkt på være superdeilig å bli slikket av! Selvom det er "stygt" og harry å ha.

Anonymkode: 61619...cf3

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Eh nei. Det gir null nytelse for dama. Det eneste du gir dama ved å ha piercing er maks bekymring for at den skal sette seg fast. 

Anonymkode: 47dca...7f9

• Liker 2
Skrevet

Har hatt 7 stykk i underlivet. I i klitorisforhuden, og tre på hver side av de ytre kjønnsleppene. Måtte dessverre ta dem ut, men skal pierce dem på nytt igjen nå. Savner dem virkelig.

Anonymkode: 5bc3a...d0e

• Liker 1
Skrevet

Turn off.

Anonymkode: 6b83d...12f

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Eh nei. Det gir null nytelse for dama. Det eneste du gir dama ved å ha piercing er maks bekymring for at den skal sette seg fast. 

Anonymkode: 47dca...7f9

Sette seg fast hvor da? 

Er jo helt umulig, med mindre han har en krok, og du ringer 😛

Anonymkode: be864...d0a

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Veldig turn on dersom den er fin. Tror nok stort sett at den kun har en estetisk og psykisk effekt, men det er mer enn nok.

Skrevet

Jeg synes det er fint på begge kjønn. Har i tunge (har den ikke i til daglig), ører og klitoris forhud. Og nei, det slår jo ikke ut på flyplassen 🙈

I beste fall øker det nytelsen og hvis ikke så har du et fint smykke.

Anonymkode: 3bb87...ef4

Gjest Paramount
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I beste fall øker det nytelsen og hvis ikke så har du et fint smykke.

Enkelt og greit. Det er vakkert, hun føler seg fin og sexy, og blir akkurat det ;) .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...