totes_mc Skrevet 18. august 2020 #21 Skrevet 18. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor i blokk og legger den på dørmatta mi. Anonymkode: 7a234...ebe Takk for svar. Jeg kom på at jeg selv har fått èn levering med helthjem, og den ble lagt utenfor blokkens ytterdør - derfor lurer jeg på om de IKKE har nøkkel..
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #22 Skrevet 18. august 2020 Har dårlig erfaring med levering fra de, og også dårlig erfaring med kundeservice. Bor veldig sentralt i Oslo (ikke blokk), men likevel klarer de ikke å levere hit. Unngår de. Anonymkode: b2a37...145
GammelKaktus Skrevet 18. august 2020 #23 Skrevet 18. august 2020 Jeg er veldig fornøyd, sender og mottar. Bor i blokk og aldri hatt noe problem, legger den utenfor døra mi og så plukker de den opp uten noe problemer og leverer.pakker til meg.
totes_mc Skrevet 18. august 2020 #24 Skrevet 18. august 2020 7 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev: Jeg er veldig fornøyd, sender og mottar. Bor i blokk og aldri hatt noe problem, legger den utenfor døra mi og så plukker de den opp uten noe problemer og leverer.pakker til meg. Takk, da prøver jeg det først. Hvis budet ikke kommer seg inn, får jeg heller prøve å legge den helt ut.
GammelKaktus Skrevet 18. august 2020 #25 Skrevet 18. august 2020 58 minutter siden, totes_mc skrev: Takk, da prøver jeg det først. Hvis budet ikke kommer seg inn, får jeg heller prøve å legge den helt ut. Når du legger inn adressen så kommer jo leilighetsnummeret opp og da kommer de seg inn.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #26 Skrevet 30. oktober 2020 Hei, henter opp tråden igjen fordi jeg lurer på et par ting. Det ene er at det ikke ser ut som om det er mulig å sende liten pakke. Velger først liten pakke, skriver så inn avsenderadresse, deretter vareverdi -så på neste punkt så står det plutselig stor pakke. Går vi øverst igjen og ser hva som ble valgt så er "Liten" blitt grå og umulig å velge. Hvorfor?? Skjønner ingenting. Nummer to jeg lurer på er at det på mottakers adresse er en dør til venstre og en dør til høyre innenfor ytterdør, men i valgene for adressen står det "dør 1" til venstre og "dør 2" til venstre. ??? Vi burde kanskje kontakte helthjem.no, men tenkte å spørre her først. Det er første gang vi skal sende pakkke med firmaet og begynner nå å lure på om det er lettere å sende med posten selv om det er dyrere.. Noen som har noen fornuftige erfaringer å komme med? Anonymkode: 6d3d7...b7e
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #27 Skrevet 30. oktober 2020 Fant et ish-svar på hjemmesiden deres om første spm. nå da. Vi stresset litt så skrev før vi fant svaret. Quote Jeg velger den minste pakken, men får automatisk en høyere pris og beskjed om å levere pakke i butikk Det er dessverre ikke alle adresser som har dekning for henting på dørmatten, men vi jobber kontinuerlig for å åpne for flere adresser. Hvis du ikke har dekning på adressen din vil du likevel kunne sende pakke. Da skriver du ut etiketten du får tilsendt på mail og leverer inn pakken på et utleveringssted. Og da blir jo prisen nesten like høy som hos posten.. Det andre spørsmålet kan dere kanskje ikke vite så mye om, synes bare det er rart at leiligheter er registrert feil på en adresse i en stor by. Anonymkode: 6d3d7...b7e
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #28 Skrevet 30. oktober 2020 På 20.1.2020 den 11.00, AnonymBruker skrev: Jeg skal sende en pakke som med posten norgespakke vil koste ca 300 kr, og helthjem 75 kr. Posten tar i tillegg veldig lang tid har jeg erfart. Da frister jo helthjem veldig! Jeg har aldri brukt denne tjenesten før. Har dere noen erfaringer? Anonymkode: eeae1...290 har bare gode erfaringer, men det tar ganske mange dager. Jeg er ikke enig i at det er raskere enn posten. Anonymkode: 6ce38...f89
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå