Gå til innhold

Erfaringer med helthjem?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal sende en pakke som med posten norgespakke vil koste ca 300 kr, og helthjem 75 kr. Posten tar i tillegg veldig lang tid har jeg erfart. 

Da frister jo helthjem veldig! Jeg har aldri brukt denne tjenesten før. Har dere noen erfaringer? 

Anonymkode: eeae1...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare gode erfaringer, både som sender og mottaker. Tar vanvittig mye kortere tid enn posten. 

Anonymkode: d69f0...6fb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har variert erfaring. Har både sendt og mottatt pakker fra dørmatten, men de siste gangene har de ikke klart å hente eller levere hos meg. Er nok fordi jeg bor i blokk hvor det er flere dører man må igjennom, men det burde strengt tatt ikke være et problem når de skal levere til min adresse. Tror de bare ikke gidder å bruke de minuttene det tar. Dette er i Oslo. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal sende en pakke som med posten norgespakke vil koste ca 300 kr, og helthjem 75 kr. Posten tar i tillegg veldig lang tid har jeg erfart. 

Da frister jo helthjem veldig! Jeg har aldri brukt denne tjenesten før. Har dere noen erfaringer? 

Det må være en veldig stor og tung jakke. For hvis du registrerer pakken på forhånd så koster det 149,- opp til 10 kg med posten. Hvis du ikke forhåndsregistrerer så koster det 170,- opp til 10 kg.

Anonymkode: 51bb9...193

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har mistet flere pakker de har skulle levere her. Eller ene gangen så la de en pakke med bøker ute i pøsende regnvær, den var pakket i papp, så bøkene var ødelagt. De tok ikke noe ansvar. De hadde bare kastet den på bakken, rett ved postkassestativet, som har tak over seg, og det er god plass til å legge pakker oppå postkassene. Ellers så er min bolig rett ved postkassestativet, og jeg har tak over inngangspartiet mitt. 

Anonymkode: d4988...dfd

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den prisen til helthjem gjelder bare hvis pakken går ned i en vanlig postkasse og er maks 8 cm tykk, alt over er ganske dyrt med de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må være en veldig stor og tung jakke. For hvis du registrerer pakken på forhånd så koster det 149,- opp til 10 kg med posten. Hvis du ikke forhåndsregistrerer så koster det 170,- opp til 10 kg.

Den er ikke tung, men får ikke plass i pappesken som koster 190-ish å sende, så må opp i størrelse.

Men kanskje jeg har gjort noe feil da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er ikke tung, men får ikke plass i pappesken som koster 190-ish å sende, så må opp i størrelse.

Men kanskje jeg har gjort noe feil da?

Kjøpt på posten.no enkelt og greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakk den i en pose :)

Men har gode erfaringer med helt hjem. Har sendt og motatt mye. 

Anonymkode: 60ebc...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og den prisen til helthjem gjelder bare hvis pakken går ned i en vanlig postkasse og er maks 8 cm tykk, alt over er ganske dyrt med de også.

Det står 12 cm på nettsiden deres men har sendt mye som er vesentlig tykkere enn det :)

Anonymkode: 60ebc...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gode erfaringer når det gjelder henting og levering i postkasse. Veldig enkelt og du får SMS både med påminning om å legge ut, når de har hentet og når de har levert😀

Har ikke brukt dem til større ting, da er det PostNord som transporterer pakken, og da bruker jeg heller Posten. 

Prisene du sammenlikner høres ikke riktig ut. 

Anonymkode: 1cd75...fa9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har veldig dårlig erfaring, og unnlater å bestille fra nettbutikker som bruker disse som fraktmetode.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv gode erfaringer de 2-3 gangene jeg har fått levert noe via Helthjem. Har aldri prøvd å sende noe -fra- meg med dem. 

Anonymkode: eb596...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har helthjem sporing? 

Ja, både helthjem og meg til deg som også utføres av helthjem har sporing😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er trege, brukte 10 dager, 4 bare på å hente den etter at nettbutikken sendte den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treige og levere ikkje heim til meg! Må framleis henta på butikken her. Men vi bur langt ute i gokk da, så posten er ikkje stort bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Jeg skal legge ut en pakke i kveld, MEN jeg lurer på hvor jeg skal legge den.

Jeg bor i en blokk med låst ytterdør. Har budet nøkkel slik at jeg kan legge pakken på min egen dørmatte, eller må jeg legge den utenfor blokkens ytterdør? Er redd noen skal ta pakken.

Setter pris på raskt svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, totes_mc skrev:

Jeg skal legge ut en pakke i kveld, MEN jeg lurer på hvor jeg skal legge den.

Jeg bor i en blokk med låst ytterdør. Har budet nøkkel slik at jeg kan legge pakken på min egen dørmatte, eller må jeg legge den utenfor blokkens ytterdør? Er redd noen skal ta pakken.

Setter pris på raskt svar!

Jeg bor i blokk og legger den på dørmatta mi. 

Anonymkode: 7a234...ebe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...