AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #1 Del Skrevet 20. januar 2020 Jeg har en jobb hvor deler av arbeidsoppgaver krever vernebriller. Vi har selvsagt fått utdelt nødvendig sikkerhetsutstyr og arbeidstøy, men i og med jeg bruker briller, bruker jeg ikke vernebrillene i arbeidet når det trengs. Vernebrillene fungerer dårlig utenpå brillene. Problemet er at mine private briller blir slitt og fort ødelagt. Jeg har hørt at det finnes vernebriller med styrke og spurte min leder om dette var noe arbeidsplassen dekket. Det hadde han ikke hørt om. Jeg kjenner andre som har dette dekket av arbeidsgiver, men er det noe lov eller retningslinjer som sier at arbeidsgiver skal dekke dette? Anonymkode: 5d381...a8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #2 Del Skrevet 20. januar 2020 Du får vernebriller som dekket over brillene. Du kan også bruke linser på jobb Anonymkode: 62349...917 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #3 Del Skrevet 20. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du får vernebriller som dekket over brillene. Du kan også bruke linser på jobb Anonymkode: 62349...917 Kan ikke bruke linser. Anonymkode: 5d381...a8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #4 Del Skrevet 20. januar 2020 Hvorfor spør du ikke de du kjenner som har fått dette dekket? De kjenner nok til regelverket. Anonymkode: 32112...322 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå