Gå til innhold

Noen som har malt noen vegger i stua grønne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nothern mystic på alle veggene på stua og elsker den!! Den er så lun og god, og passer godt til alle andre farger! Både julerødt og knallgult liksom. Har hatt det i over ett år nå, og tenker hver dag at jeg er så fornøyd med fargen!

• Liker 1
Skrevet

Vi har kjøkkenet i evening green og er veldig fornøyd 👌🏻

• Liker 1
Skrevet

Alle veggene i stua er malt i fargen Laurbær fra Jotun. Den var ikke i trend-fargekartene til Jotun da, men i etterkant har jeg lest at den er blant de mest populære fargene. 

Fargen Laurbær er en rolig og nøytral grønnfarge. Den er en god base for annet interiør, både grått/hvitt/sort og farger.

Anonymkode: e34da...48f

• Liker 2
Skrevet

Jeg malte to av veggene i stua i fargen «laurbær». Fortsatt like fornøyd som jeg var i sommer. Enig med AB ovenfor :) 

Skrevet

northern mystic ser flott ut, fargen på første bilde ser ut som den tipper over i grålig? Jeg hadde valgt noe annet enn Treasure hvertfall, den er fin ut men begynner å bli like populær som minty breeze. Og jeg hadde blitt lei fargen i egen stue om jeg hadde sett den ofte i andres leiligheter. 

Anonymkode: 4e5b9...338

• 8 måneder senere...
Skrevet

Gjenopptar denne. Skal male en vegg i gangen min grønn. Har paneler. Har egentlig tenkt å gå for Green Harmony, men vurderer Green Leaf eller andre. Har ikke lyst til å ende opp med en for lys grønnfarge (men vil ikke ha knall), og heller ikke noe som går mot blått.... Tak, vegger og gulv skal være bomull, så da må det være noe som passer til dette...

Noen som har erfaring med noen av fargene over?

Skrevet
På 20.1.2020 den 12.27, AnonymBruker skrev:

Har treasure. Elsker den! 

Anonymkode: c2391...218

den har jeg i gangen inn til stua, men vil gjerne ha en matchende farge, kanskje litt mørkere grønn(?) i stua. 

Kanskje noen har tips?

Skrevet

Green leaf er kjempefin, jeg har den på soverommet. En fin, litt mørk grønnfarge uten noe blått og grått i seg.

Anonymkode: 058a7...7d7

Skrevet

Malt stua i Nostalgi, fargen fra Fargerike, med maling fra jotun. Er nok ingen trendfarge, men jeg er veldig fornøyd. 

Anonymkode: 610a9...646

Skrevet

Jeg malte stua i green leaf og er veldig fornøyd 😀 føles ikke for mørk. Jeg hadde tenkt til å velge green harmony men angrer ikke 😀

Anonymkode: f62ee...a16

• Liker 1
Skrevet
På 12.10.2020 den 8.25, hjema skrev:

Gjenopptar denne. Skal male en vegg i gangen min grønn. Har paneler. Har egentlig tenkt å gå for Green Harmony, men vurderer Green Leaf eller andre. Har ikke lyst til å ende opp med en for lys grønnfarge (men vil ikke ha knall), og heller ikke noe som går mot blått.... Tak, vegger og gulv skal være bomull, så da må det være noe som passer til dette...

Noen som har erfaring med noen av fargene over?

Jeg har "konvertert" fra Green Harmony til Local Green. Den går ikke mot blått og er heller ikke verken lys eller knall. Rett og slett en nydelig og harmonisk farge som passer veldig godt sammen med grønne planter og det litt gule i Bomull. Kan se veldig gul ut på små fargeprøver og i boksen, men altså veldig fin som matt maling på større flater. Som med alle andre farger er det lurt på kjøpe en prøveboks og male opp på en papplate eller lignende før man bestemmer seg. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...