Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har dere meldt dere på svangerskapskurs? Jeg lurer på å droppe dette, da jeg ofte vil måtte gå alene pga min manns arbeidstider..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er du i samme båt som meg.

Min samboer jobber åsså utover kveldene,så jeg må kansje gå alene på kursene.Men har tenkt litt på å ta med en venninne,spes. til kurset som handler om fødselen.Jeg har valgt bort kurset om graviditet og amming, føler ikke for å gå på disse, selv om de sikkert er kjempe greie å få med seg. :)

Skrevet

Hei!

Fra en tobarnsmor til dere vordende mødre; Det er ingen grunn til å gå på svangerskapskurs. Jeg har født to barn uten noen form for "opplæring" først. Hvis noen hadde fortalt meg at du må puste sånn og slik undre riene, så tror jeg at jeg hadde klappa til dem :ler:

Dette klarer dere så fint alikevel.

Ikke kast bort pengene deres, bruk det heller på noe koselig i ventetiden.

Lykke til!

Skrevet

Jeg har ikke visst at det var så mange forskjellige kurs å velge blant. Men jeg går på Yoga for gravide, noe som er absolutt å anbefale med tanke på trening for bekken, korsrygg, samt avslapningsøvelser.

Og så skal mannen min og jeg på et kveldskurs på sykehuset vi skal føde; mest for å se hvordan det ser ut der, samt at vi får en kort innføring i de ulike fødselsfaser og hva som finnes av smertelindring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...