Gå til innhold

Den beste måten å bli kvitt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en liten muffins mage som jeg har lyst til å bli kvitt. Jeg trener pole dance og jeg merker at rumpen min har blitt fastere og rundere. Det er flere som har kommentert at rumpen min ser fast og rund ut. men ikke magen. Er det noen øvelser som strammer opp magen, og som man kan gjøre hjemme? 

Anonymkode: e911d...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Planken, russisk twist, situps. Mange øvelser, bare søk på nett.

Pole dancing regner jeg med går veldig mye på kjernemuskulatur - altså rygg og mage. Uten st jeg kjenner deg og vet sikkert antar jeg at du må ned i vekt. Har du for mye fett så hjelper det ikke å punkttrene magen. Du må ned i vekt for å bli synlig fastere. 

Anonymkode: 9f38b...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 167 cm og veier 62 kg. Noe som er normalvekt i følge bmi 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hvis du har muffinmage så må du jo ned i vekt. Fettet vil jo uansett ligge mellom huden og musklene dine. Så selv om du gjør aldri så mange situps så hjelper det ikke på muffinmagen om du ikke går ned i vekt. Du blir sterkere og strammere, men dog under fettet, og da vil det jo heller ikke vises. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre muffinmagen din består av løs hud etter større vektreduskjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men hvis du har muffinmage så må du jo ned i vekt. Fettet vil jo uansett ligge mellom huden og musklene dine. Så selv om du gjør aldri så mange situps så hjelper det ikke på muffinmagen om du ikke går ned i vekt. Du blir sterkere og strammere, men dog under fettet, og da vil det jo heller ikke vises. 

Nå skrev jeg skrev at jeg har litt. Jeg ser det bare når jeg bruker for eksempel buksen til jobb uniformen min. Jeg har sånn på siden og litt fett foran når jeg står. Hvor mye skal jeg gå ned i vekt da? 5 kg eller mer? 🤔 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre muffinmagen din består av løs hud etter større vektreduskjon

Nei, jeg har aldri vært overvektig. Har alltid holdt meg på normalvekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå skrev jeg skrev at jeg har litt. Jeg ser det bare når jeg bruker for eksempel buksen til jobb uniformen min. Jeg har sånn på siden og litt fett foran når jeg står. Hvor mye skal jeg gå ned i vekt da? 5 kg eller mer? 🤔 🙂

Det kommer jo helt an på hvor mye av magen din du vil ha bort 😊 

Høres jo ikke ut som du egentlig har så veldig mye. Jeg foreslår: kos deg litt ekstra med pole dance og gjør noen endringer i kosthold, så holder det helt sikkert. 

For å si det sånn. Det å få six pack handler ikke først og fremst om å ta mageøvelser, men å gå med i fettprosent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...