Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet man ikke skal ha sex di 2 første ukene etter egguttak, men hva med orgasme? (Da tenker jeg å bruke vibrator på klitoris til man får orgasme) noen mener dette skal hjelpe på å få egget til å feste seg?

Anonymkode: 111cb...7b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet man ikke skal ha sex di 2 første ukene etter egguttak, men hva med orgasme? (Da tenker jeg å bruke vibrator på klitoris til man får orgasme) noen mener dette skal hjelpe på å få egget til å feste seg?

Kan du ikke bare holde deg og la det være? 
Det er jo tross alt store greier du går gjennom! Å få egguttak og innsetting av befruktet egg er jo ikke småtterier og koster flesk. Du har bare så og så mange forsøk før du må ta det for egen lomme.

Anonymkode: 05674...08a

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare holde deg og la det være? 
Det er jo tross alt store greier du går gjennom! Å få egguttak og innsetting av befruktet egg er jo ikke småtterier og koster flesk. Du har bare så og så mange forsøk før du må ta det for egen lomme.

Anonymkode: 05674...08a

Ja selvfølgelig. Jeg tenkte bare hvis det kunne hjulpet på med orgasme så kunne jeg prøvd. Men gjør ikke det hvis det kan ødelegge sjansene

Skrevet

Vi fikk beskjed om at de anbefalte å avstå fra samleie (ikke orgasme) 3-4 dager etter innsett av egg. Orgasme gjør nok ikke noen forskjell hverken fra eller til. Men jeg ville unngått å føre noe som helst inn i skjeden de første dagene. Jeg har også hørt noen si at orgasme kan øke blodgjennomstrømning og være bra sånn sett, men noen stor og bevist effekt tviler jeg på at det er. 

Anonymkode: ba52b...584

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...