AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #1 Skrevet 19. januar 2020 Likte meg veldig godt i Berlin,folka og atmosfæren. Noen som har vært i andre tyske byer og anbefaler noen? Anonymkode: ccaa4...cc8
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #2 Skrevet 19. januar 2020 München og Freiburg er begge veldig fine. To vidt forskjellige størrelser, men mye å gjøre begge steder! Anonymkode: 03cd2...243
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #4 Skrevet 20. januar 2020 Er mange steder å besøke i Tyskland, er du klar over for eks hvor mange slott som er bygd der? Samt steder helt fra romertiden. Anonymkode: 5109b...ea5 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #5 Skrevet 20. januar 2020 Spørs hva du mener med flott, men det skal vel noe til å finne en like interessant by og med sånn atmosfære. Sier nå jeg som er historieinteressert. Men Hamburg og München er jo flotte byer, samt Lübeck som er litt mindre men flott. Så har vi jo Rothenburg am Tauber, som har en autentisk middeladerby som "gamleby". Men der er det mye turister, og prisene deretter. Spørs litt hva du er interessert i, de større byene har jo litt av alt da. Turistfellene, men også det autentiske. Anonymkode: f0ecf...e25 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #6 Skrevet 21. januar 2020 Jeg likte ikke München spesielt godt. Veldig snobbete by. Køln var litt mer likt Berlin med avslappet atmosfære. Der er det også mange fine dagsturer i området. Anonymkode: df3b4...9fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå