Gå til innhold

Utro (eks) samboer, abort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Eks)Samboeren min har vært utro mot meg, og jeg er nå gravid i uke 10, jeg har flyttet midlertidlig tilbake til mamma til jeg finner en boplass, jeg vet ikke om jeg orker å være knyttet til denne mannen resten av livet så jeg tror jeg vil ta abort, jeg har har ikke sagt til han at jeg jeg vurderer det.

alt er så vondt, og vanskelig nå

Anonymkode: b0959...0d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Ta abort er mitt råd. Få det bort. 

Anonymkode: fda02...fac

• Liker 30
Skrevet

Få "DET"  bort??? Det er ikke noe det... det er ett liv...

Anonymkode: acfb3...5b7

• Liker 10
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Få "DET"  bort??? Det er ikke noe det... det er ett liv...

Hva? Nei det er det ikke. 10 uker gammel celleklump.

En tånegl er også celler. Lever tåneglen?

• Liker 41
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Omg... 

• Liker 5
Skrevet

Endrer ingenting å si det til han, han blir ikke en mer trofast mann av det. Dette er helt opp til deg og hva slags liv du ønsker for resten av ditt og det eventuelle barnet sitt liv.  Det er en jævlig uomsorgsfull mann som stresser opp en kvinne i en slik situasjon, det påvirker utviklingen til fosteret. 

Anonymkode: bf82f...96f

• Liker 17
Skrevet

Til syvende og sist er det bare du som kan avgjøre det. Om du ikke vil bli alenemor og ha et barn med en mann du da må forholde deg til resten av livet, så er abort løsningen. 

• Liker 17
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Endrer ingenting å si det til han, han blir ikke en mer trofast mann av det. Dette er helt opp til deg og hva slags liv du ønsker for resten av ditt og det eventuelle barnet sitt liv.  Det er en jævlig uomsorgsfull mann som stresser opp en kvinne i en slik situasjon, det påvirker utviklingen til fosteret. 

Anonymkode: bf82f...96f

Han ønsker barnet vet jeg, derfor jeg ikke vil si noe

Skrevet

Han blir ikke mer trofast nei. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt abort.  Det er utrolig slitsomt å være alenemor og vil gjøre vondt alltid å måtte ha kontakt med han, falle for han igjen, akseptere ny dame osv. Nei altfor mye drama. Bruk livet på noe bedre enn å bli fanget til dette! 

Anonymkode: 02b3b...17e

• Liker 24
Skrevet

Han ønsker barnet vet jeg, derfor jeg ikke vil si noe

Ikke si noe. Han vil bare ha barn for å føle seg mere mann som har spredd sine frø. Ikke fordi han faktisk er klar for å være en god far og kjæreste, det har han jo vist! 

Anonymkode: 02b3b...17e

• Liker 12
Skrevet

Ville tatt abort og spart meg selv for mye lidelse i fremtiden ja. 

Anonymkode: 0c0b8...8f2

• Liker 16
Skrevet

Min mann var utro når vår baby var 4mnd. Jeg valgt å bli i forholdet for barnet. Men jeg skulle ønske at han hadde vært utro tidligere som din. Da hadde jeg tatt abort og kuttet kontakt med ham for alltid. 

Anonymkode: d0004...154

• Liker 19
Skrevet

Det er mange som angrer på mannen de fikk barn med, men tror ikke det er så mange som angrer på barnet. Du vil tilgi ham og gå videre med livet ditt, men vil du angre senere på at du tok abort? Hvis du tror at du ikke kommer til å gjøre det, ville jeg tatt abort.. 

Anonymkode: fd4fb...db4

• Liker 7
Skrevet

Jeg er fryktelig lei for å si det men hvis du vil ha denne mannen ut av livet ditt, må du ta abort. Dette er dobbelt urettferdig for deg.

Eventuelt hvis det som er viktigst for deg er å få barnet blir du nødt til å forholde deg til han som en bekjent du motvillig må deale med. Hvordan er han bortsett fra at han er utro? Er han truende til å gå til sak for samvær eller sabotere for deg bare for å være vanskelig?

Anonymkode: 31d2e...04a

• Liker 7
Gjest Witch24
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tåneglen har forhåpentligvis ikke et bankende hjerte og hjerne:p

Ts; ikke ta abort hvis du ikke er 100% sikker, det er jo ungen din og, jeg syns ikke det å være alenemor er noe negativt...veldig hyggelig m barn, mer hyggelig enn å ha en partner faktisk.

Skrevet
1 minutt siden, Witch24 skrev:

Tåneglen har forhåpentligvis ikke et bankende hjerte og hjerne:p

Ts; ikke ta abort hvis du ikke er 100% sikker, det er jo ungen din og, jeg syns ikke det å være alenemor er noe negativt...veldig hyggelig m barn, mer hyggelig enn å ha en partner faktisk.

Ikke hyggelig at både hun og barnet må forholde seg til en dass til evig tid

Anonymkode: 45dc3...38a

• Liker 7
Skrevet

Hadde tatt abort. Er så jævlig lei av alle foreldre som ikke klarer å samarbeide og dere har fått en helt elendig start!! Barn fortjener foreldre som oppfører seg og som sagt har dere fått en dårlig start. 

Anonymkode: ffbba...88e

• Liker 7
Gjest Witch24
Skrevet

Ikke hyggelig at både hun og barnet må forholde seg til en dass til evig tid

Anonymkode: 45dc3...38a

Riktignok det, er han så ille må hun avgjøre selv, men synd hvis hun evt ikke får muligheten til å få barn senere hvis det er det hun ønsker...

Skrevet

Ikke få barn med noen som vil bruke resten av livet sitt på å utnytte det faktum at dere har er barn, for å gjøre livet surt for deg. 

Anonymkode: d712d...870

• Liker 10
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange som angrer på mannen de fikk barn med, men tror ikke det er så mange som angrer på barnet. Du vil tilgi ham og gå videre med livet ditt, men vil du angre senere på at du tok abort? Hvis du tror at du ikke kommer til å gjøre det, ville jeg tatt abort.. 

Anonymkode: fd4fb...db4

Plan b er å flytte nå langt vekk så han ikke kan ha så mye samvær

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...