Gjest RehabilitertIncel Skrevet 25. april 2021 #41 Del Skrevet 25. april 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: En venn av meg i 30-års alderen hadde dame og gikk til en thai massasje i Norge. De reklamerer ikke for det, men der fikk han tilbud både om det ene og det andre og han sa ja☹️Dama hans fikk aldri vite det.. Anonymkode: bb5ae...3e9 Altså hvor autistiske tror folk at menn er? Selvfølgelig holder han kjeft om handjobs og eventuelt sex. Jeg er sikker på at menneskeheten bare blir dummere og dummere for hvert år som går. Og til info: jeg ER autistisk og syns folk her på forumet er tilbakestående. Lær dere å leve med at folk lyver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #42 Del Skrevet 25. april 2021 RehabilitertIncel skrev (9 minutter siden): Altså hvor autistiske tror folk at menn er? Selvfølgelig holder han kjeft om handjobs og eventuelt sex. Jeg er sikker på at menneskeheten bare blir dummere og dummere for hvert år som går. Og til info: jeg ER autistisk og syns folk her på forumet er tilbakestående. Lær dere å leve med at folk lyver Hvordan kan du være så sikker? Anonymkode: efdfa...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RehabilitertIncel Skrevet 25. april 2021 #43 Del Skrevet 25. april 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan kan du være så sikker? Anonymkode: efdfa...d8c Er bare å lese nyhetene, følge med på sosiale trender, og se hva folk snakker om og bryr seg om, så skjønner man at intelligensen er i fritt fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
privatbruker Skrevet 25. april 2021 #44 Del Skrevet 25. april 2021 menn lyver men ikke alle damer er dumme nok heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #45 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som vet om dette tilbys i kristiansand også. Mannen var på thai-massasje... Anonymkode: 0d7c7...78e Ja, tror det er i alle store byer, spesielt her sør. Anonymkode: bb5ae...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #46 Del Skrevet 25. april 2021 Nei dette er ikke vanlig, myter og fordommer ligger bak at en del tror dette. Det har vært flere nyhetssaker der ansatte ved slike massasje steder har sagt at de er lei og provosert av kunder som tror de tilbyr dette. Det var også en sak i en lokalavis der en kvinne som drev et slikt sted sa at hun kom til å kontakte konene til disse mennene dersom det fortsatte. Forstår dem veldig godt, jeg hadde blitt dypt fornærmet av en slik forespørsel dersom jeg hadde jobbet med dette. Å antyde at noen er prostituert er jo utrolig frekt og respektløst. Anonymkode: 726bf...d48 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #47 Del Skrevet 25. april 2021 Ha, det forekommer ofte, - men det er mange thai massasje steder der det ikke er snakk om slik også altså! Da jeg gikk igjennom kontoutskriften til min ex mann da vi skulle separere oss, så fant jeg flere tilfeller der han hadde tatt ut 1000kr cash og deretter dratt på Thai massasje, der han hadde betalt 500 i tilegg. Dette fant jeg 3 ganger, tok alltid ut 1000kr samme dag som massasjen.. så mistenker nok en Happy ending (eller 3) der.. Anonymkode: 8f5b7...61b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
privatbruker Skrevet 25. april 2021 #48 Del Skrevet 25. april 2021 veldig rart at det skal være så mange massasje steder på et området? i tillegg til at det er slike kommentarer på nettet, så dette her skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #49 Del Skrevet 26. april 2021 privatbruker skrev (4 timer siden): veldig rart at det skal være så mange massasje steder på et området? i tillegg til at det er slike kommentarer på nettet, så dette her skjer! Folk er jammen meg naive. Når du kan gå rundt i en hvilken som helst større og mindre by i Norge og finner thaimassasje på hvert gatehjørne.. Da burde det være en enorm etterspørsel etter kun massasje i samfunnet. 😀 Ikke sjans at disse stedene vil kunne overleve på kun massasje. Sex selger og her foregår det et større prostitusjonsmiljø. Dette gir jo dessverre vanlige thaier et dårlig rykte. Men forteller også om hvor mange norske menn som tar med seg thaikone fra barscenen i Thailand. Anonymkode: 8d7e6...e64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #50 Del Skrevet 26. april 2021 Jeg ville vært skeptisk, men ville nok latt mannen min gå på et slikt sted. Vil en mann gjøre ekle greier, får han det jo til uansett. Jeg elsker thaimassasje, men er kvinne og har følgelig ikke blitt tilbudt noe upassende. Det jeg synes er veldig mistenkelig, er at alle steder i Oslo-området der jeg har vært, har de bad med dusj tilgjengelig for kunden. Har hørt menn dusje der... Har aldri sett dusj på andre massasjesteder. Anonymkode: a0776...876 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #51 Del Skrevet 26. april 2021 det var en reportasje i KK (tror det var ifjor) om en journalist som hadde vært på en ekslusiv massasje i oslo, og hun fikk vaginal massasje. kamuflert som medisinsk på en eller annen rar måte. hvorfor er dette akseptert åpenlyst? jeg dømmer ingen, spør av nyskjerrighet. K42 Anonymkode: e8bf4...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
privatbruker Skrevet 26. april 2021 #52 Del Skrevet 26. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ha, det forekommer ofte, - men det er mange thai massasje steder der det ikke er snakk om slik også altså! Da jeg gikk igjennom kontoutskriften til min ex mann da vi skulle separere oss, så fant jeg flere tilfeller der han hadde tatt ut 1000kr cash og deretter dratt på Thai massasje, der han hadde betalt 500 i tilegg. Dette fant jeg 3 ganger, tok alltid ut 1000kr samme dag som massasjen.. så mistenker nok en Happy ending (eller 3) der.. Anonymkode: 8f5b7...61b når andre damer er åpen for å tilby slike ting, er det ikek rart at menn bare hopper i det Endret 26. april 2021 av privatbruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #53 Del Skrevet 30. april 2021 Dersom dere tror det forgår prostitusjon på alle slike steder mangler dere forståelse for både det ene og det andre. Det forekommer nok, men hallikvirksomhet er svært ulovlig og om det hadde vært så vanlig som det påstås her burde det også finnes nyhetssaker om dette. Dere må ikke bite så lett på sladder og rykter. Anonymkode: 726bf...d48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #54 Del Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (På 26.4.2021 den 11.27): det var en reportasje i KK (tror det var ifjor) om en journalist som hadde vært på en ekslusiv massasje i oslo, og hun fikk vaginal massasje. kamuflert som medisinsk på en eller annen rar måte. hvorfor er dette akseptert åpenlyst? K42 Anonymkode: e8bf4...1da Tipper det var joini-massasje. Er ikke akkurat medisinsk, det er et yoga-/sanskrit-ord for fitte, men framstilles som helse og ikke sex. Man masserer alt utenpå og inni unntatt klitten. Sexsalgmarkedet retta mot kvinnelige kjøpere blir stort sett ikke lagt merke til. Anonymkode: e462a...623 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 30. april 2021 #55 Del Skrevet 30. april 2021 Ja det er muligheter for «ekstraservice/happy endings» på mange av massasjestudioene. Vet selv om et 10’talls studio (igjennom jobb) hvor dette er på menyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 30. april 2021 #56 Del Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Dersom dere tror det forgår prostitusjon på alle slike steder mangler dere forståelse for både det ene og det andre. Det forekommer nok, men hallikvirksomhet er svært ulovlig og om det hadde vært så vanlig som det påstås her burde det også finnes nyhetssaker om dette. Dere må ikke bite så lett på sladder og rykter. Anonymkode: 726bf...d48 Det er ikke uvanlig. Til stor fortvilelse for de som driver seriøst. Ver selv om et titalls studio som driver med prostitusjon (happy endings etc). Og ingen av dem er i Oslo. Kan bare forestille meg hvor mange det er i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #57 Del Skrevet 30. april 2021 La mannen få kjøpe litt massasje da. Er jo åpenbart at du ikke er glad nok i ham til å gi det selv. Han fortjener bedre. Anonymkode: 58724...b82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå