AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #21 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor gikk det til slutt? Anonymkode: efdfa...d8c Obs. Skrivefeil. *tilslutt Anonymkode: efdfa...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #22 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (På 19.1.2020 den 18.20): Derfor blir jeg litt redd for at han ville sagt ja til en «happy ending» om han fikk tilbudet på en klinikk Ts Anonymkode: 17f45...f32 Hva skjedde fortell.. Anonymkode: efdfa...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #23 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Obs. Skrivefeil. *tilslutt Anonymkode: efdfa...d8c Tror det var riktig først at det skulle være "til slutt" og ikke "til slutt" som du forandret det til. Anonymkode: e9e1d...dd0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #24 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (På 19.1.2020 den 18.40): Jeg varierer hvor jeg drar etter hva jeg føler kroppen min trenger, det inkluderer også thaimassasje. For ordens skyld er jeg kvinne, og null prosent interessert i noen happy ending. Det er ingenting som tyder på at massøren jeg bruker tilbyr det heller forresten. Anonymkode: 6eebf...946 Thai damene gir ingen inntrykk til kvinnelige-kunder hva de egentlig tilbyr en del menn. Thaidamer vet det ikke er lov, derfor gjør de det diskré.. Anonymkode: bb5ae...3e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #25 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror det var riktig først at det skulle være "til slutt" og ikke "til slutt" som du forandret det til. Anonymkode: e9e1d...dd0 Det er sant. Beklager. Anonymkode: efdfa...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #26 Del Skrevet 25. april 2021 Jeg var innom et massasjested på Tøyen. Jeg er dame. Det var fullt av massører når jeg kom inn. Unge damer. Men ingen av dem hadde tid til meg. Til slutt hentet de inn en gammel dame som kunne gi meg massasje. Mens jeg ble massert hørte jeg at det kom inn kun menn, og alle fikk time med en gang.. Var relativt åpenlyst at det skjedde mer enn massasje der Det ble med den ene timen... Anonymkode: 7bc3e...ad5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
privatbruker Skrevet 25. april 2021 #27 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): En venn av meg i 30-års alderen hadde dame og gikk til en thai massasje i Norge. De reklamerer ikke for det, men der fikk han tilbud både om det ene og det andre og han sa ja☹️Dama hans fikk aldri vite det.. Anonymkode: bb5ae...3e9 fordi menn er flinke til å skjule og noen tenker dessverre ikke langsiktig på hva som kan skje. De tror vel at hun aldri kommer til å finne det ut, selv om han kan gå bakryggen hennes og gjøre sitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
privatbruker Skrevet 25. april 2021 #28 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg var innom et massasjested på Tøyen. Jeg er dame. Det var fullt av massører når jeg kom inn. Unge damer. Men ingen av dem hadde tid til meg. Til slutt hentet de inn en gammel dame som kunne gi meg massasje. Mens jeg ble massert hørte jeg at det kom inn kun menn, og alle fikk time med en gang.. Var relativt åpenlyst at det skjedde mer enn massasje der Det ble med den ene timen... Anonymkode: 7bc3e...ad5 sånne steder burde bare stenges ned, håper politiet oppsøker dem 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #29 Del Skrevet 25. april 2021 Det er jo en grunn til at de er åpne til klokka fire på natta. Anonymkode: 8e05e...18e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
privatbruker Skrevet 25. april 2021 #30 Del Skrevet 25. april 2021 privatbruker skrev (8 minutter siden): sånne steder burde bare stenges ned, håper politiet oppsøker dem AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo en grunn til at de er åpne til klokka fire på natta. Anonymkode: 8e05e...18e hvor på tøyen er det dette massasje stedet er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
privatbruker Skrevet 25. april 2021 #31 Del Skrevet 25. april 2021 en mann som er utro har ikke selvrespekt for seg selv eller kjæresten sin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
privatbruker Skrevet 25. april 2021 #32 Del Skrevet 25. april 2021 dette skjer vel overalt på spa steder også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #33 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (På 19.1.2020 den 18.18): Hei. Jeg kjente jeg ble litt stressa fordi den ene kvelden så sa samboeren min at han vurderte om han skulle gå på en thai massasje klinikk ved siden av der han jobber siden han har følt seg så stiv og støl i kroppen etter jobb. Jeg spurte om hvorfor det skulle være en «thai massasje» og ikke vanlig massasje. Vet ikke mye om massasje men synes det var rart at han sa akkurat thai🤔 har hørt om thai klinikk (om det var i norge?) der de tilbyr «happy ending» osv, og samboeren min har av og til tullet med happy ending osv hos thai massasje klinikker. Leste også nå i ett kommentarfelt på facebook der en skriver at det ikke er rart det popper opp så mange thai massasje klinikker i norge fordi menn har behov di også, når dama ikke orker sex pga små barn og stress i hverdagen. Vet dere noe om dette? Bør jeg si nei til samboer med å gå på thai massasje? Vi har nettopp holdt på å slå opp meg og samboer, men han sa at jeg fikk en sjangse til uten at jeg vil gå mer innpå det. Han har også sagt før at han er litt redd han skal få erigert penis hvis en dame står og masserer han.. Anonymkode: 17f45...f32 Wow. Er du like rasistisk på alle områder? Anonymkode: f096e...a0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #34 Del Skrevet 25. april 2021 Fy faen for en kvalm tråd. Full av hverdagsrasisme og stygge fordommer Anonymkode: f096e...a0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #35 Del Skrevet 25. april 2021 Ja. Jeg kan bekrefte dette. En kompis benytter seg ofte av de seksuelle tjenestene som tilbys på thai-massasje-sjappene i Oslo. Anonymkode: 96f31...dc1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #36 Del Skrevet 25. april 2021 Det sier seg selv når det kanskje ligger en 4-5 thaimassasjestudio i en omkrets på et par hundre meter... Det finnes ikke økonomi og kundegrunnlag til å få disse til å gå rundt med vanlig massasje. Anonymkode: 8d7e6...e64 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
privatbruker Skrevet 25. april 2021 #37 Del Skrevet 25. april 2021 (endret) 🤣 Endret 25. april 2021 av privatbruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #38 Del Skrevet 25. april 2021 Hvis jeg har vondt i ryggen og trenger massasje, vil jeg heller gå til norske massører, de har større og kraftige hender. Anonymkode: d4e45...f91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #39 Del Skrevet 25. april 2021 Noen som vet om dette tilbys i kristiansand også. Mannen var på thai-massasje... Anonymkode: 0d7c7...78e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #40 Del Skrevet 25. april 2021 Ikke alle thai-massasje plasser driver med happy ending, men det finnes slike steder i Kristiansand, jeg har blitt tilbudt det der. man får et diskre spørsmål om man ønsker noe ekstra mot slutten av massasjen, jeg takket nei, og det ble ikke noe mer spørsmål om det. Hun masserte ferdig på vanlig måte. (var god massasje også) Anonymkode: c3cd7...a3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå