Gå til innhold

Tilbyr thai massasje klinikker i norge kundene sex??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg kjente jeg ble litt stressa fordi den ene kvelden så sa samboeren min at han vurderte om han skulle gå på en thai massasje klinikk ved siden av der han jobber siden han har følt seg så stiv og støl i kroppen etter jobb. Jeg spurte om hvorfor det skulle være en «thai massasje» og ikke vanlig massasje. Vet ikke mye om massasje men synes det var rart at han sa akkurat thai🤔 har hørt om thai klinikk (om det var i norge?) der de tilbyr «happy ending» osv, og samboeren min har av og til tullet med happy ending osv hos thai massasje klinikker. Leste også nå i ett kommentarfelt på facebook der en skriver at det ikke er rart det popper opp så mange thai massasje klinikker i norge fordi menn har behov di også, når dama ikke orker sex pga små barn og stress i hverdagen. Vet dere noe om dette? Bør jeg si nei til samboer med å gå på thai massasje? Vi har nettopp holdt på å slå opp meg og samboer, men han sa at jeg fikk en sjangse til uten at jeg vil gå mer innpå det. Han har også sagt før at han er litt redd han skal få erigert penis hvis en dame står og masserer han..

Anonymkode: 17f45...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Derfor blir jeg litt redd for at han ville sagt ja til en «happy ending» om han fikk tilbudet på en klinikk :( 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg kjente jeg ble litt stressa fordi den ene kvelden så sa samboeren min at han vurderte om han skulle gå på en thai massasje klinikk ved siden av der han jobber siden han har følt seg så stiv og støl i kroppen etter jobb. Jeg spurte om hvorfor det skulle være en «thai massasje» og ikke vanlig massasje. Vet ikke mye om massasje men synes det var rart at han sa akkurat thai🤔 har hørt om thai klinikk (om det var i norge?) der de tilbyr «happy ending» osv, og samboeren min har av og til tullet med happy ending osv hos thai massasje klinikker. Leste også nå i ett kommentarfelt på facebook der en skriver at det ikke er rart det popper opp så mange thai massasje klinikker i norge fordi menn har behov di også, når dama ikke orker sex pga små barn og stress i hverdagen. Vet dere noe om dette? Bør jeg si nei til samboer med å gå på thai massasje? Vi har nettopp holdt på å slå opp meg og samboer, men han sa at jeg fikk en sjangse til uten at jeg vil gå mer innpå det. Han har også sagt før at han er litt redd han skal få erigert penis hvis en dame står og masserer han..

Nei ,det burde du ikke. Du er ikke moren hans og din mann er ikke ett lite barn uten samtykkekompetanse. Din mann er voksen og skal ikke trenge å be noen andre om tillatelse uavhengig av om det han planlegger å gjennomføre er umoralsk eller ikke. Man går ikke rundt og nekter andre,voksne mennesker i å gjennomføre noe de har lyst til.

Anonymkode: 8a008...e58

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok veldig mye sex salg i de typiske thai massasje sjappene på hjørnet overalt. Sikkert ikke alle, men flertallet. Vil du unngå slik, gå heller på et fysikalsk institutt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaimassasje er mer kraftig en mye annet jeg har fått og jeg vil gjerne ta det igjen, men ville aldri turt å gå inn på noen av sjappene i Oslo. Jeg er dame, så hadde nok ikke fått en happy ending, men likevel..

Anonymkode: 3c9f7...9b2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, han er et voksent menneske og bør jo få gjøre hva han vil. Det finnes thaimassasje-steder som tilbyr happy ending ja, men det er ikke akkurat tvang. 
Og ja, det er forskjell på ulike former for massasje. Jeg varierer hvor jeg drar etter hva jeg føler kroppen min trenger, det inkluderer også thaimassasje. For ordens skyld er jeg kvinne, og null prosent interessert i noen happy ending. Det er ingenting som tyder på at massøren jeg bruker tilbyr det heller forresten. 

Anonymkode: 6eebf...946

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sært at han sier thaimassasje og ikke bare massasje siden alle menn forbinder thai massasje med happy endring. Jeg hadde sagt fra at vi kunne ta par massasje sammen, så hadde det ikke kunnet skje noe :)

Anonymkode: aaa3e...0d6

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

menn er vel ikke normal i hodet, han kan jo få massasje fra deg? forstår at du blir skeptisk på han

Endret av privatbruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
privatbruker skrev (13 minutter siden):

menn er vel ikke normal i hodet, han kan jo få massasje fra deg? forstår at du blir skeptisk på han

Ikke sant.

Anonymkode: efdfa...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
privatbruker skrev (2 minutter siden):

jeg hadde blitt skeptisk ut ifra at han nevner at han skal på massasje sted. sett foten ned og ikke la han leke rundt grøten

Jeg forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
privatbruker skrev (14 minutter siden):

da får du bare dra med han og ta massasje sammen istendenfor å holde øye på han og gruble

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
privatbruker skrev (3 minutter siden):

hahahha

Hvorfor endret du innlegget ditt nå?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.1.2020 den 19.44):

Ja det er sært at han sier thaimassasje og ikke bare massasje siden alle menn forbinder thai massasje med happy endring. Jeg hadde sagt fra at vi kunne ta par massasje sammen, så hadde det ikke kunnet skje noe :)

Anonymkode: aaa3e...0d6

Hvorfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.1.2020 den 18.18):

Hvorfor gikk det til slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En venn av meg i 30-års alderen hadde dame og gikk til en thai massasje i Norge. De reklamerer ikke for det, men der fikk han tilbud både om det ene og det andre og han sa ja☹️Dama hans fikk aldri vite det.. 

Anonymkode: bb5ae...3e9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...