AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #1 Skrevet 19. januar 2020 Som overskriften sier, merker dere noe forskjell på de mennene som kun er ute etter sex, sammenlignet med dem som er ute etter noe mer? Tenker da både rent teknisk og på intimitet og kjemi. Anonymkode: 2ce8c...c42
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #2 Skrevet 19. januar 2020 Min erfaring: Nei. Teknisk: Skuffende. Intimitet/kjemi: Sier seg vel egentlig selv. Anonymkode: 87325...319 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #3 Skrevet 19. januar 2020 De som kun er ute etter sex er vanligvis bare ute etter egen nytelse. Når de heller ikke kjenner meg og mine tennings-mønstre blir hele greia veldig så-som-så. Dette gjelder altså de som bare er ute etter sex, men later som om de er på jakt etter mer. De som helt åpent leter etter noen å ha sex, spesielt litt mer kinky sex, har jeg bedre erfaring med. De kan ofte være bedre på kommunikasjon og helt ærlige på hva de ønsker å oppnå, noe som gjør det enkelt for meg å fortelle hva jeg ønsker og få det. Anonymkode: 6ef7b...08e 6
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #4 Skrevet 19. januar 2020 Ja merker stor forskjell. De er som regel de verste i senga og tenker kun på seg selv og sin egen nytelse. Anonymkode: d2ca8...582 6
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #5 Skrevet 19. januar 2020 Min erfaring er også at nei, de er IKKE best i senga. Den beste sexen har jeg med noen jeg elsker, som også elsker meg. Da er gjerne kjemien allerede på plass, vanskelig å elske noen det ikke er kjemi med på soverommet. Det er en viktig del av forholdet, sexen. Anonymkode: bd80b...7cd 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #6 Skrevet 19. januar 2020 Hvis jeg har kjemi med han og begge vet at det bare er for sex så kan de være gode i senga. Det er noen som er dårlig i senga også av dem, men da har vi ikke kjemi heller. Henger jo veldig sammen med det om man kan ha god sex med noen. De som ikke bare er ute etter sex er veldig variable med hvordan de er i senga, synes jeg. Alt fra veldig god til veldig dårlig. Anonymkode: bffca...e57
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #7 Skrevet 19. januar 2020 Min erfaring er ja de er bedre i senga. For de har ligget med så mange at de vet hvor forskjellige damer er , plukker opp det raskt, og følger ikke bare én mal (som ikke funker). Jeg en ganske 50/50 oppfatning av egoismen blandt mennene som vil ha forhold og de som bare vil ha sex. Eller egentlig har flertallet av de som bare villet ha sex vært gode i senga. Noen er såklart egoister og bryr seg bare om seg selv men min erfaring er at de legger i innsats fordi de vil ha et fast fuckfriend forhold og at damene skal komme løpende etter de for mer 😛 en personlig antakelse er at mange av de mennene jeg har ligget med som vil ha forhold , enten er ikke gode i senga nettopp pga de har bare ligget med få, eller ikke tør å utfolde seg seksuelt fordi de er redd for at jeg skal endre inntrykket av de. Det merker jeg hvertfall selv holder meg igjen når jeg ligger med bare ff forhold til en jeg liker. Sexen er mye råere og bedre når man kan slippe seg løs. Anonymkode: 1e623...e62 1
bullehurk Skrevet 19. januar 2020 #8 Skrevet 19. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er ja de er bedre i senga. For de har ligget med så mange at de vet hvor forskjellige damer er , plukker opp det raskt, og følger ikke bare én mal (som ikke funker). Jeg en ganske 50/50 oppfatning av egoismen blandt mennene som vil ha forhold og de som bare vil ha sex. Eller egentlig har flertallet av de som bare villet ha sex vært gode i senga. Noen er såklart egoister og bryr seg bare om seg selv men min erfaring er at de legger i innsats fordi de vil ha et fast fuckfriend forhold og at damene skal komme løpende etter de for mer 😛 en personlig antakelse er at mange av de mennene jeg har ligget med som vil ha forhold , enten er ikke gode i senga nettopp pga de har bare ligget med få, eller ikke tør å utfolde seg seksuelt fordi de er redd for at jeg skal endre inntrykket av de. Det merker jeg hvertfall selv holder meg igjen når jeg ligger med bare ff forhold til en jeg liker. Sexen er mye råere og bedre når man kan slippe seg løs. Anonymkode: 1e623...e62 Og DER sa du det. Noen av oss (både kvinner og menn) er seksuelle "rovdyr", og får frem det beste i hverandre i senga. 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #9 Skrevet 19. januar 2020 Både beste og verste elsker jeg har hatt var playboyer. At beste var beste tror jeg mest var at vi bare matchet perfekt. Er ikke sikkert at andre kvinner ville synes det var wow. Han har selv fortalte at han har hatt en del opplevelser der han og kvinnen helt tydelig ikke hadde samme preferanser, og han ikke tror det ble en bra opplevelse for noen av dem. Verste... han var bare grusom. Tror ingen har preferanser for noe slikt. Anonymkode: 8a904...b73
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #10 Skrevet 19. januar 2020 Nei, på ingen måte. Følte det handlet mye om tøm og røm, og at han måtte komme men tenkte ikke på meg. Syns også at ONS er dritkjedelig, så holder meg til fast partner på det området. Anonymkode: fac25...aec 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #11 Skrevet 19. januar 2020 Min erfaring er helt entydig NEI - de er mindre enn gjennomsnittlig flinke til å tilfredsstille partner, og det er vel ikke så,rart? Mange av disse er jo hemningsløst selvopptatte. Anonymkode: e9452...c3b
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #12 Skrevet 25. februar 2020 Det varierer. Hadde best sex med min ex, men min ff som bare var ute etter sex føltes bedre å være nær, kysse osv. Min ff virket litt uerfaren siden han for det meste hadde hatt ons. Men da vi lærte hverandre bedre å kjenne, så ble han flink. Så vil si totalopplevelsen var best med min ff, for han var så myk, god og deilig 😍. Savner ham. Anonymkode: 64dc8...a09
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #13 Skrevet 25. februar 2020 On 1/19/2020 at 5:03 PM, AnonymBruker said: Som overskriften sier, merker dere noe forskjell på de mennene som kun er ute etter sex, sammenlignet med dem som er ute etter noe mer? Tenker da både rent teknisk og på intimitet og kjemi. Anonymkode: 2ce8c...c42 Ja merker stor forskjell, de som kun er ute etter sex vil bare tømme seg så fort som mulig, de som er glad i deg ønsker å gi deg glede og tilfredsstille deg også!! Anonymkode: d9c8f...c23 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #14 Skrevet 29. februar 2020 Nei. Derfor jeg aldri har ons Anonymkode: 08429...50b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå