Bjelleklangg Skrevet 19. januar 2020 #1 Del Skrevet 19. januar 2020 Hun er noe for seg selv. Greit trudde hun var annerledes utenfor Theuperfekte liv men det er en spesiell dame som både klager på andre og søker oppmerksomhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. januar 2020 #2 Del Skrevet 19. januar 2020 Åja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 19. januar 2020 #3 Del Skrevet 19. januar 2020 Ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppety Skrevet 19. januar 2020 #4 Del Skrevet 19. januar 2020 4 hours ago, Bjelleklangg said: Hun er noe for seg selv. Greit trudde hun var annerledes utenfor Theuperfekte liv men det er en spesiell dame som både klager på andre og søker oppmerksomhet Hva kaller du denne posten da? Virker som om du nå klager på noen andre og søker oppmerksomhet? Blir for teit spør du meg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 19. januar 2020 #5 Del Skrevet 19. januar 2020 Dette blir for teit må du ta skittentøyvasken videre? Virker som om det er du som er anderledes, spesiell, klager og søker oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 19. januar 2020 #6 Del Skrevet 19. januar 2020 Jeg er enig med ts. Fiskarkona er sleip.Syter og klager over hvor fæle folk er mot henne, og er ikke bedre en plass selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Staycool Skrevet 20. januar 2020 #7 Del Skrevet 20. januar 2020 Holder hun fortsatt på? 😂 tror hun må ha blokkert meg da jeg ikke har sett noe til henne etter jeg var kritisk til denne situasjonen på det uperfekteliv😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå